NEED TO KNOW

Το LinkedIn αλλάζει: Προσθέτει όρους όπως «οικιακά» και γίνεται πιο φιλικό προς τις γυναίκες

Photo by Standsome Worklifestyle on Unsplash

Εδώ και καιρό, οι μητέρες που είχαν μείνει εκτός χώρου εργασίας ζητούσαν από το LinkedIn να προσθέσει ορισμένα χαρακτηριστικά στα διαδικτυακά CV τους. Τώρα, τα πράγματα αλλάζουν.

Η πλατφόρμα έκανε τη διαφορά, με νέους τίτλους όπως «οικιακά» και «μητέρα στο σπίτι», προκειμένου να βοηθήσει τους γονείς και τους κηδεμόνες μικρών παιδιών να εξηγήσουν το λόγο που δεν ανήκουν, αυτήν τη στιγμή, στο εργατικό δυναμικό κάποιας επιχείρησης. Παράλληλα, δεν είναι πλέον απαραίτητη η προσθήκη εταιρείας ή εργοδότη στο προφίλ των χρηστών.

Ο λόγος που το LinkedIn επίσπευσε τις αλλαγές αυτές, βρίσκεται στην πανδημία και τον τρόπο με τον οποίο έχει πλήξει τις γυναίκες. Τουλάχιστον 2,3 εκατομμύρια αναγκάστηκαν να αφήσουν τη δουλειά τους από την ημέρα που ξέσπασε ο κορονοϊός, καθώς τα σχολεία και οι παιδικοί σταθμοί έκλεισαν, επομένως τα παιδιά τους τις είχαν ανάγκη.

«Το LinkedIn πρέπει να δώσει τέλος στις διακρίσεις κατά των γυναικών», τόνισε η δημοσιογράφος Χέδερ Μπόλεν σε άρθρο της με τίτλο «Πώς μία απλή πλατφόρμα μπορεί να βοηθήσει εκατομμύρια γυναίκες που προσπαθούν να ξαναμπούν στο χώρο εργασίας».

«Δεν υπάρχει καμία επιλογή που να αναφέρει την άδεια μητρότητας, άδεια πατρότητας, άδεια υιοθεσίας, άδεια ασθένειας, άδεια για την παροχή φροντίδας σε ηλικιωμένους, ταξίδια, έναν χρόνο διαλείμματος, άδεια άνευ αποδοχών – ή την πανδημία», συνέχισε. «Αισθάνομαι απογοήτευση κι αναρωτιέμαι γιατί είναι απαραίτητο, εν έτει 2021, να χειραγωγούμε μία παγκόσμια πλατφόρμα σαν το LinkedIn για κάτι τόσο κοινό και σημαντικό, όσο μία άδεια μητρότητας».

Έτσι λοιπόν, το LinkedIn αλλάζει και γίνεται πιο φιλικό προς τις γυναίκες. Ταυτόχρονα, οι χρήστες θα έχουν τη δυνατότητα να προσθέσουν τις αντωνυμίες που τους αντιστοιχούν. «Τις θεωρούμε θεμελιώδεις για την ταυτότητά μας και τον τρόπο με τον οποίο θέλουμε να παρουσιάζουμε τον εαυτό μας – και ειδικά στην αγορά εργασίας, πιστεύουμε ότι είναι πολύ, πολύ σημαντικό να είναι ξεκάθαρη η ταυτότητα φύλου ενός ανθρώπου», δήλωσε στο Fortune ο Μπεφ Άινιου, διευθυντής μηχανολογίας της πλατφόρμας.

Πρόσθεσε πως οι αλλαγές αυτές «πήραν περισσότερο χρόνο απ’ όσο θα θέλαμε» εξαιτίας της τεχνολογίας που απαιτείται για τον ανασχεδιασμό της σελίδας.

 

Διαβάστε επίσης:

Oι γυναίκες έχουν τρεις φορες λιγότερες πιθανότητες σε σχέση με τους άντρες να βρουν δουλειά μέσω LinkedIn

LinkedIn: 3 τρόποι για να προσελκύσετε την επαγγελματική σας κοινότητα

Πώς να χρησιμοποιήσετε το Linkedln για ένα καλύτερο επαγγελματικό προφίλ

 

Ακολουθήστε το Portraits στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση