Το Spotify μέχρι στιγμής παραμένει η κορυφαία υπηρεσία streaming μουσικής σε όλο τον κόσμο, έχοντας κερδίσει την πρωτιά με μεγάλη διαφορά από τους υπόλοιπους δυνατούς ανταγωνιστές της.
Στην τριμηνιαία οικονομική έκθεση της εταιρείας αναφέρεται ότι, οι ενεργοί μηνιαίοι χρήστες σημείωσαν άνοδο 29%, ξεπερνώντας τα 320 εκατομμύρια. Ενδιαφέρον αποτελεί το γεγονός ότι, από αυτούς ένα πολύ μεγάλο ποσοστό (144 εκατομμύρια) χρησιμοποιούν την premium έκδοση της υπηρεσίας, που απαιτεί πληρωμή.
Η εταιρεία ανακοίνωσε πρόσφατα μια νέα δοκιμή για όλους τους καλλιτέχνες και τις ετικέτες στην πλατφόρμα όπου μπορούν να αποφασίσουν να προωθήσουν οποιαδήποτε κομμάτια είναι σημαντικά γι’ αυτούς.
Έτσι, για παράδειγμα, εάν ένας καλλιτέχνης θέλει να κάνει boost ένα τραγούδι που έγινε viral στο TikTok, ο αλγόριθμος του Spotify θα εξετάζει το αίτημα αυτό κατά τη δημιουργία μιας ραδιοφωνικής συνεδρίασης ή όταν ένας ακροατής εισέλθει σε αυτόματο παιχνίδι.
Φυσικά, αυτό θα μπορούσε να ισχύει για οποιοδήποτε τραγούδι, συμπεριλαμβανομένων των κομματιών που μπορεί να είναι καινούρια ή για τα οποία οι καλλιτέχνες θέλουν να κάνουν επιπλέον προώθηση.
Ως αντάλλαγμα για αυτήν την υποστήριξη, η Spotify λέει ότι θα πληρώνει στους καλλιτέχνες ένα χαμηλότερο «ποσοστό προωθητικής εγγραφής» κάθε φορά που παίζονται τραγούδια κατά τη διάρκεια αυτών των συνεδριών αυτόματης αναπαραγωγής ή ραδιοφώνου.
Η εταιρεία, δεν έχει κάνει ακόμα γνωστό το ύψος αυτού του ποσοστου, επειδή το νέο αυτό χαρακτηριστικό, βρίσκεται ακόμα σε δοκιμαστικό στάδιο. Ωστόσο πρόσθεσε ότι «η ιδέα είναι οι ομάδες καλλιτεχνών να μπορούν να κερδίσουν θετική απόδοση επένδυσης χρησιμοποιώντας το εργαλείο» και ότι η εταιρεία θα το «βαθμονομήσει» για να βεβαιώσει ότι η ευρύτερη ομάδα καλλιτεχνών και ετικετών μπορεί να βρει επιτυχία».
Προφανώς, αυτό σημαίνει ότι οι καλλιτέχνες ελπίζουν ότι με την προώθηση του τραγουδιού, θα αποζημιώνουν τα έσοδα εάν το τραγούδι «πιάσει» και το κοινό αρχίσει να το αναζητά από μόνο του.
Το Spotify τα δύο τελευταία χρόνια προχώρησε σε επενδύσεις εκατοντάδων εκατομμύρια δολαρίων στον τομέα του podcast, με την ελπίδα ότι θα καταφέρει να καταστεί ηγέτης. Παράλληλα έχει εξαγοράσει ένα πλήθος εταιρειών περιεχομένου, όπως η Gimlet, η Anchor, η Parcast και η Ringer.
Αυτή τη στιγμή, βρίσκεται πρώτο στην «παγκόσμια κατάταξη» υπηρεσιών streaming. Αμέσως μετά ακολουθεί η Apple με 60 εκατομμύρια συνδρομητές, ενώ τρίτο με μικρή διαφορά έρχεται το Amazon Music, αν και δεν έχει γίνει ακόμα γνωστός ο αριθμός των συνδρομητών της υπηρεσίας.
Διαβάστε επίσης:
«Hum to Search»: Η νέα εφαρμογή της Google που βρίσκει τραγούδια μόνο με το μουρμουρητό μας
Η πανδημία συνεχίζει να εκτοξεύει τα κέρδη σε Amazon, Facebook, Google και Apple
Οι μεσαίες επιχειρήσεις της Amazon κέρδισαν 3,5 δισ. δολάρια στη διάρκεια του Prime Day
Ακολουθήστε το Portraits στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση