Ξεκίνησε την καριέρα της στον τραπεζικό τομέα, ασχολήθηκε με τις επενδύσεις κι εγκατέλειψε μία πολλά υποσχόμενη θέση για να ακολουθήσει το μεγάλο της πάθος: τη σκηνοθεσία. Κι ενώ όλοι περίμεναν πως θα αποτύγχανε και θα επέστρεφε, σήμερα, πέντε χρόνια μετά το πρώτο της ολοκληρωμένο έργο, η Φάρα Ναμπούλσι είναι υποψήφια για Όσκαρ Καλύτερης Ταινίας Μικρού Μήκους για το φιλμ The Present.
Αποφάσισε να κάνει στροφή στην καριέρα της όταν έκλειστα τα 38. Ξεκίνησε να γράφει σενάρια και να ασχολείται με την παραγωγή, ενώ έχει δηλώσει πως το ότι ήταν αυτοδίδακτη, της έδωσε την ελευθερία να «παραβεί τους κανόνες» για το σκηνοθετικό της ντεμπούτο.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
H Φάρα Ναμπούλσι γεννήθηκε και μεγάλωσε στο Λονδίνο από Παλαιστίνιους γονείς. Η ζωή της, όπως έχει δηλώσει, άλλαξε αφού πήγε στην Παλαιστίνη για πρώτη φορά ως ενήλικη για να δει από πού κατάγεται η οικογένειά της. Από το ταξίδι εκείνο είναι εμπνευσμένο και το The Present, το οποίο έχει διάρκεια 24 λεπτά, διηγείται την ιστορία ενός Παλαιστίνιου πατέρα και της κόρης του που πηγαίνουν για αγορές στη Δυτική Όχθη και περνούν από διάφορα σημεία ελέγχου, διαχωρισμένους δρόμους και στρατιώτες.
«Άλλαξε τη ζωή μου και μόλις έπεσα στα βαθιά και αποφάσισα ότι θα κάνω ταινίες μικρού μήκους, έγραψα το σενάριο και ανέλαβα την παραγωγή στις πρώτες τρεις και αυτή είναι η πρώτη που επιπλέον σκηνοθέτησα», ανέφερε στην Evening Standard.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
«Άρχισα με ταινίες μικρού μήκους γιατί δεν είχα κάνει ποτέ ταινία και δεν υπήρχε τρόπος να γυρίσω έργο μεγάλου μήκους».
Χρειάστηκαν 12 μήνες για να ολοκληρώσει το The Present. Η Ναμπούλσι θεωρεί ότι μέρος της επιτυχίας του φιλμ προήλθε επειδή δεν ήξερε ακριβώς τι πρέπει να κάνει, καθώς διδάχθηκε παρακολουθώντας συνεντεύξεις με διάσημους σκηνοθέτες και διαβάζοντας βιβλία για τη δημιουργία ταινιών.
«Νομίζω ότι υπάρχουν πολλοί σιωπηροί κανόνες και προφορικοί κανόνες, ενώ όλοι οι σπουδαίοι σκηνοθέτες που έχω παρακολουθήσει σε συνεντεύξεις, λένε ότι τους παραβιάζουν», σημείωσε. Αυτό έκανε κι εκείνη.
«Παραβίασα όλους τους κανόνες. Ο καθένας λέει όταν κάνεις την πρώτη σου ταινία να έχεις περιορισμένο καστ, πέντε λεπτά με δύο σκηνές και δύο πλατό και λένε ότι δεν συνεργάζεσαι με παιδιά».
Διαβάστε επίσης:
Λότε Ράινιγκερ: H σκηνοθέτιδα πίσω από την πρώτη ταινία κινουμένων σχεδίων
Κλόε Ζάο: «Αν είσαι αυθεντικός, μπορεί να αργήσεις, αλλά θα πετύχεις»
Ακολουθήστε το Portraits στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση