Ελευθερία Μαμιδάκη: Οι χρήστες Vimodji αναμένουμε να απογειωθούν με τη συνεργασία με Viber παγκοσμίως

Ελευθερία Μαμιδάκη: Οι χρήστες Vimodji αναμένουμε να απογειωθούν με τη συνεργασία με Viber παγκοσμίως

Μία ταχύτατα αναπτυσσόμενη startup, η  Vimodji βρίσκεται στη διαδικασία δεύτερου γύρου χρηματοδότησης ύψους 2 εκατ. ευρώ. Κινητήριος δύναμη στην επιτυχία της η Ελευθερία  Μαμιδάκη, της γνωστής οικογένειας από την Mamidoil Jetoil, πρώην αντιπρόεδρος, Mamidoil-Jetoil S.A. και ακολούθως Deputy Managing Director στην Mamidoil-Jetoil S.A. μέλος στο Δ.Σ  της  Mirabello S.A.

Η Vimodji  αποτελεί ένα κοινό εγχείρημα του σκηνοθέτη Βασίλη Καλλίτση και της Ελευθερίας Μαμιδάκη και αποτελεί μια πλατφόρμα για αποστολή video μηνυμάτων ολίγων δευτερολέπτων που εκφράζουν τα συναισθήματα και τη διάθεση των χρηστών. Η πλατφόρμα αυτή πέραν της ιστοσελίδας της εταιρείας είναι προσβάσιμη μέσα απ’ την δημοφιλή εφαρμογή Viber και το Fleksi keyboard, που επιλέγουν αρκετοί χρήστες του Android. Έχει 1.5 εκ χρήστες παγκοσμίως, οι οποίοι βλέπουν κατά μέσο όρο 5,6 εκ βίντεο τον μήνα, και μοιράζονται κατά μέσο όρο 1,8εκ βίντεο τον μήνα.  Στόχος της είναι  η Vimodji να ξεπεράσει τους 50 εκ χρήστες στα επόμενα 2 με 3 χρόνια.

Ποιο είναι το αντικείμενο της Vimodji; Τι την κάνει να ξεχωρίζει από άλλες εφαρμογές video και gif;

Το Vimodji είναι μία πλατφόρμα ανταλλαγής μηνυμάτων με video, που επιτρέπει στους χρήστες να εκφράζουν ελεύθερα τα συναισθήματά/μηνύματά τους και να τα μοιράζονται με φίλους, συγγενείς και συνεργάτες. Θα μπορούσε να χαρακτηριστεί και ως ένας συνδυασμός του Youtube και του Giphy.

Σε μια εποχή που διαπνέεται από τον φόβο και την αγωνία του αύριο, το Vimodji ενισχύει την διάθεση μας, στέλνοντας αισιόδοξα μηνύματα ελπίδας και φέρνοντας φίλους και γνωστούς κοντύτερα μέσα από ευρύτατα διαδεδομένες εφαρμογές όπως π.χ το Viber.

Αυτό που διαφοροποιεί τα Vimodji από τα Gif είναι ότι εμπεριέχουν βίντεο με ήχο, έχουν ιδιαίτερη ποιότητα, υψηλή αισθητική, μεγαλύτερη διάρκεια και μπορούν να εκφράσουν συναισθηματικές καταστάσεις με έναν πολύ πιο έντονο και μοναδικό τρόπο.  Όσον αφορά τις άλλες εφαρμογές video, καμία άλλη δεν προσφέρει την εύκολη εύρεση συντόμου διάρκειας video clips βάση συναισθηματικής κατάστασης.

Πότε ξεκίνησε, πώς αποφασίσατε να μπείτε σε αυτή τη δραστηριότητα;

Ο ιδρυτής της εταιρίας είναι ο Βασίλης Καλλίτσης, ο  οποίος εμπνεύστηκε την ιδέα όταν ζούσε στο Λος Άντζελες, και διαπίστωσε ότι οι χρήστες είχαν την ανάγκη να εκφραστούν με μικρής διάρκειας, καλής ποιότητας βίντεο.  Εγώ τον γνώρισα στον διαγωνισμό MITEF τον Απρίλιο του 2016, και ξεκινήσαμε μια συνεργασία part time.  Στον δρόμο συνειδητοποίησα ότι όλες οι εμπειρίες που είχα όλη μου την ζωή ήταν σαν να με προετοίμαζαν για αυτό το project, και ότι οι προοπτικές του εγχειρήματος ήταν τεράστιες.  Έτσι όταν μου ζήτησε ο Βασίλης να γίνω co-founder του Vimodji, δέχτηκα με χαρά, και έκτοτε ξεκίνησε ένας μεγάλος «μαραθώνιος» που μας έχει φέρει εδώ που είμαστε σήμερα.  Γιατί να μην γελιόμαστε, από την ιδέα στην υλοποίηση της ιδέας υπάρχει ένα βουνό δυσκολιών και δύσκολων αποφάσεων που πρέπει να παίρνονται σχεδόν κάθε μέρα.

Ποιές συνεργασίες έχετε μέχρι σήμερα, και ποιες ετοιμάζετε; Ποιος είναι ο στόχο ανάπτυξης της vimodji τα επόμενα χρόνια; 

Μέχρι σήμερα το Vimodji έχει μπει σαν chat extension στο Viber στην Ελλάδα, και ο επόμενος στόχος στην συνεργασία μας με την Viber είναι να μπούμε και στο Viber παγκοσμίως.  Το Viber έχει 1.2 δις χρήστες παγκοσμίως και με την κίνηση αυτή οι χρήστες Vimodji αναμένουμε να απογειωθούν.

Το Vimodji είναι επίσης ενσωματωμένο ως chat extension στην εφαρμογή για πληκτρολόγια Fleksy στο Android.  Επίσης ολοκληρώνουμε σύντομα την τεχνική διασύνδεση με το πληκτρολόγια του KIKA keyboard, μιας εφαρμογής με 65 εκ χρήστες παγκοσμίως.

Τέλος μπορεί κάποιος να το βρει στο google η στο apple store κατεβάζοντας την εφαρμογή, όπως επίσης και στο web: www.vimodji.com.  Το Vimodji έχει και imessage app, κάνοντας εύκολο για τους χρήστες της apple να μας βρούνε στα messages της apple.  Το σήμα μας είναι μια φραουλίτσα.

Απώτερος στόχος μας είναι να βρεθούμε στο πληκτρολόγιο του facebook messenger, του whatsapp, του Tinder και του snapchat. Επίσης να μπούμε όπως είναι τα Gifs στο facebook, Instagram,και άλλα social media apps, ώστε να μπορούν οι χρήστες να σχολιάζουν τις αναρτήσεις που βλέπουν με Vimodjis.

Πόσοι χρησιμοποιούν μέχρι σήμερα τα βιντεακια σας και ποιος είναι ο στόχος;

Έχουμε 1.5 εκ χρήστες παγκοσμίως, οι οποίοι βλέπουν κατά μέσο όρο 5,6 εκ βίντεο τον μήνα, και μοιράζονται κατά μέσο όρο 1,8εκ βίντεο τον μήνα.  Στόχος μας είναι να ξεπεράσουμε τους 50εκ χρήστες στα επόμενα 2 με 3 χρόνια.

Πότε η εταιρεία θα αρχίσει να έχει έσοδα; Ποιο είναι το επιχειρηματικό μοντέλο;

Έχουμε ήδη αρχίσει να κάνουμε καμπάνιες για εταιρίες οι οποίες είχαν εξαιρετικά αποτελέσματα.

Το Vimodji, δίνει για πρώτη φορά τη δυνατότητα στα brands να «παρεμβαίνουν» με ουσιαστικό και έξυπνο τρόπο στις συνομιλίες των χρηστών.  Στο Vimodji μπορεί να ανοίξει κανάλι οποιοδήποτε Brand και να ανεβάσει τα δικά του Vimodjis, τα οποία προωθούν τα προϊόντα τους με έξυπνο τρόπο.  Ένα coffee brand π.χ., μπορεί να δείχνει μια ωραία σκηνή ανθρώπων που πίνουν καφέ, όπου θα φαίνεται η μάρκα του καφέ πάνω στο ποτήρι, και το οποίο θα μπορούσε να έχει τίτλο «Να έχεις μια όμορφη μέρα».  Έτσι οι χρήστες θα λένε καλημέρα στους φίλους τους με ένα “branded Vimodji”.

Οι εταιρίες μπορούν να προωθήσουν τα βίντεο αυτά στο Vimodji, κάνοντας καμπάνιες όπως γίνεται και στο facebook, με την διαφορά ότι στο Vimodji, τα βίντεο επιλέγονται να βγαίνουν μπροστά στην πλατφόρμα ανάλογα με την ώρα τα ημέρας, την ημέρα της εβδομάδας κ.ο.κ.  Το βίντεο με τον καφέ πχ, που περιγράψαμε παραπάνω θα έβγαινε πρώτο η δεύτερο τις πρωινές ώρες.  Ένα βίντεο που λέει Καλό μήνα, θα έβγαινε στα πρώτα την πρώτη του κάθε μήνα. Το μοντέλο μας είναι Pay per View και έχουμε Click through rates, πολλαπλάσια από τον μέσο όρο της αγοράς.

Γύροι χρηματοδότησης: Πότε μπήκαν οι πρώτοι angel investors; Πότε θα κάνετε τον επόμενο γύρο χρηματοδότησης και τί ύψους θα είναι;

Οι πρώτοι Άγγελοι επενδυτές μας μπήκαν το καλοκαίρι του 2016.  Μέχρι σήμερα έχουμε κάνει 3 seed γύρους χρηματοδότησης και ξεκινήσαμε πολύ πρόσφατα τον πρώτο A Round γύρο όπου στόχος είναι να αντληθούν κεφάλαια τουλάχιστον €2 εκατομμύρια.

Ποια είναι η πορεία σας στο χώρο των startups; Υπάρχουν και άλλα σχέδια στο μυαλό σας;

Το μικρόβιο της καινοτομίας το είχα από μικρή.  Από την στιγμή που κάποιος θα σκεφτεί μια καινοτόμα ιδέα, οι ιδέες για το πως θα λύσει ένα πρόβλημα δεν σταματούν ποτέ.  Στο παρελθόν έχω κάνει 3 startups στον ελεύθερό μου χρόνο, ενώ εργαζόμουν παράλληλα σε μεγάλες εταιρίες, πριν ασχοληθώ full time με το Vimodji.  Και σημειωμένες στο κινητό μου έχω άπειρες καινοτομικές ιδέες από Virtual Reality Online shopping, μέχρι και design ράμπα για σκάλες για ανθρώπους με κινητικά προβλήματα.  Αλλά προς το παρόν είμαι αφοσιωμένη 100% στο project Vimodji, το οποίο είναι ότι πιο συναρπαστικό έχω κάνει στην ζωή μου.

Αυτό που θα ήθελα να συμβουλέψω όσους έχουν μια ιδέα που θέλουν να πραγματοποιήσουν είναι ότι από την ιδέα στην υλοποίηση είναι το αντίστοιχο του να βάζεις σκι στα πόδια σου πρώτη φορά και να θέλεις να κατέβεις μια μαύρη (την πιο δύσκολη) πίστα! Θα πέσεις, θα σηκωθείς, θα ξαναπέσεις, θα ξανασηκωθείς, θα κουραστείς, θα θέλεις να τα παρατήσεις, αλλά όταν φτάσεις, θα νοιώσεις μια απόλαυση που δεν έχεις νοιώσει ποτέ.

 

Διαβάστε επίσης:

Μυλαίδη Στούµπου (Microsoft Corp.): Οι γυναίκες φοβούνται να διεκδικήσουν μία προαγωγή ακόμη κι αν διαθέτουν τα προσόντα

Δρ Ζιζή Παπαχαρίση: Το μέλλον ανήκει στη διαφορετικότητα και στο καινούργιο

Χριστίνα Δουκουζγιάννη (Μake Video Greece): Η Ελληνίδα που μας μαθαίνει πώς θα κάνουμε τα καλύτερα βίντεο στο YouTube

 

Ακολουθήστε το Portraits στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση