Μία ιδέα, όσο έξυπνη κι αν είναι, αν δεν προωθηθεί σωστά, δεν πρόκειται να πετύχει. Χρειάζεται στρατηγική, οργανωμένο σχέδιο και τεράστια επιμονή.
Η Anna Cabeca είναι γυναικολόγος. Κατάφερε, όμως, κι έχτισε μία επιχείρηση με επταψήφια. Πώς; Παράγει μία 100% φυσική αλοιφή για την ανακούφιση προβλημάτων της ευαίσθητης περιοχής.
«Ήμουν μία ανύπαντρη μητέρα με σχεδόν υπερκόπωση, ασχολούμουν μόνη με τη φροντίδα των δύο παιδιών μου., όμως ήξερα πως οι ασθενείς μου χρειάζονταν κάτι που θα βελτίωνε την ποιότητα ζωής τους. Παρά τη γραφειοκρατία, τις ατέλειωτες δοκιμές και την απόλυτη μυστικότητα που πλαισίωνε το σχέδιό μου, το κατάφερα», δήλωσε στο Forbes.
Αυτή τη στιγμή, τα αποθέματα της κρέμας της εξαντλούνται. Μας δίνει, λοιπόν, μερικές συμβουλές για να έχουμε ανάλογη επιτυχία και με το δικό μας προϊόν.
«Λύσε ένα πρόβλημα που έχεις»
Δεν υπάρχει κάτι που ελπίζουμε να ήξεραν όλοι πριν έρθουν σε εμάς; Μία πληροφορία που θα θέλαμε να έχουν προτού χτυπήσουν την πόρτα μας για πρώη φορά; Για να ξεκινήσουμε το ταξίδι μας, χρειάζεται να το βρούμε αυτό. Να δούμε τι λείπει και να βρούμε τη λύση – ακόμη καλύτερα, αν το έχουμε βρει και έχουμε λύσει το πρόβλημα για τον εαυτό μας.
«Στην επιχείρησή σου, μπορεί να προσέξεις πως οι πολυάσχολες μητέρες δυσκολεύονται να οργανωθούν ή να βοηθάς ανθρώπους που δεν επιμένουν στους στόχους τους. Στο ιατρείο μου, άκουγα διαρκώς γυναίκες να παραπονιούνται επειδή δεν υπήρχε κάποια φυσική λύση για την ξηρότητα. Έτσι, δημιούργησα τη Julva η οποία ήταν απαλλαγμένη από άχρηστες χημικές ουσίες και ορμόνες», τόνισε η δρ. Cabeca.
Φυσικά, χρειάζεται να ασχοληθούμε με κάτι που θα χρησιμοποιήσαμε κι εμείς με αυτοπεποίθηση, ώστε να εμπνεύσουμε κι άλλους να το κάνουν.
«Μίλησε στους καταναλωτές πριν και μετά την αγορά»
«Ξεκίνησα να τους ενημερώνω με emails για τη Juva, όχι μόνο εξηγώντας πόσο θα βελτίωνε τη σεξουαλική ζωή των γυναικών καθώς μεγάλωναν, αλλά δίνονταν επιπλέον συμβουλές για να νιώσουν καλύτερα», σημείωσε. «Για παράδειγμα, έδωσα οδηγίες κι ένα ασκησιολόγιο για την περιοχή αυτή. Έτσι, σχημάτισα μία ισχυρή σχέση μαζί τους. Όχι μόνο εμπιστεύθηκαν το προϊόν, αλλά ένιωσαν πως ενδιαφέρομαι τόσο για εκείνες, όσο και για τα αποτελέσματα.»
Για να προωθήσουμε το μήνυμά μας, είναι σημαντικό να δείξουμε στους καταναλωτές πως μπορούμε να τους βοηθήσουμε, πως δεν είναι μόνοι και πως υπάρχει ελπίδα. Τόσος κόσμος αισθάνεται αβοήθητος, άλλωστε. «Ειδικά οι γυναίκες, καθώς αισθάνονται πως μπορούν να περιορίσουν τα συμπτώματά τους ή να ελέγξουν τον πόνο μόνες τους, κάτι που δεν είναι καλό» , είπε.
«Προώθησέ το σωστά»
Είναι σημαντικό να δούμε ποιο είναι το target group μας. Για την Anna, ήταν οι γυναίκες μεγαλύτερης ηλικίας. Έτσι, χρειάστηκε να απευθυνθεί σε συναδέλφους και leaders αφοσιωμένους σ’ εκείνες. Τους έδωσε δωρεάν δείγματα, τα δοκίμασαν και τα διαφήμισαν.
Χρειάζεται, λοιπόν, να ακολουθήσουμε την ίδια τακτική.