SUCCESS STORIES

Άριαν Γκόλντμαν (Hatch): Πώς κατάφερε να δημιουργήσει το νούμερο ένα fashion brand για εγκύους

Άριαν Γκόλντμαν (Hatch): Πώς κατάφερε να δημιουργήσει το νούμερο ένα fashion brand για εγκύους
Η Άριαν Γκόλντμαν, πηγή: Instagram @arianegoldman

Μέσα σε λιγότερα από δέκα χρόνια, η Άριαν Γκόλντμαν κατάφερε να κυριαρχήσει στην γκαρνταρόμπα – κι όχι μόνο – των εγκύων και των νέων μαμάδων. Από τα ρούχα και τα αξεσουάρ, μέχρι μία σειρά ομορφιάς, η εταιρεία Hatch τους παρέχει όλα όσα χρειάζονται.

Όπως πολλές επιτυχημένες επιχειρηματίες, έτσι κι εκείνη, ξεκίνησε το «ταξίδι» της σε μία προσπάθεια να καλύψει τις δικές της ανάγκες. «Ήμουν έγκυος στην πρώτη μου κόρη, την Τσάρλι, και συχνά εξοργιζόμουν από την έλλειψη ποικιλίας στα ρούχα εγκυμοσύνης. Πολύ γρήγορα, συνειδητοποίησα πως υπήρχε ένα τεράστιο κενό στην αγορά κομψών, διαχρονικών ενδυμάτων κι αξεσουάρ στα οποία κάθε γυναίκα θα μπορούσε να επενδύσει πριν, μετά και κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης ώστε όχι να απλώς να μην τρομάζει, αλλά να αγαπά τις αλλαγές στο σώμα της», αποκάλυψε σε συνέντευξή της στην ινδική Vogue.

Όταν γέννησε, λοιπόν, αποφάσισε να πάψει να φροντίσει η ίδια για αυτό που έλειπε.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Ariane Goldman (@arianegoldman)


Η ενασχόλησή της με τη μόδα ξεκίνησε ενώ εργαζόταν στην American Expres, την εταιρεία στην οποία βρισκόταν από την αρχή της καριέρας της. Όταν αρραβωνιάστηκε κι αποφάσισε να παντρευτεί, δεν έβρισκε κανένα κατάστημα με φορέματα για κάθε σωματότυπο. Έψαχνε κάτι που θα έκανε τις παρανύμφους να αισθάνονται όμορφες, χωρίς να χρειαστεί να ξοδέψει μία περιουσία. Παραιτήθηκε, λοιπόν, καθώς η δουλειά της δεν τη γέμιζε ιδιαίτερα, και ίδρυσε την Twobirds. Πρόκειται για ένα ηλεκτρονικό κατάστημα νυφικών τα οποία μπορούν να φορεθούν και μετά το γάμο, σαν απλό φόρεμα.


Έκανε, έτσι, δυναμικά την είσοδό της στο χώρο των επιχειρήσεων και είχε στα χέρια της ένα ισχυρό προϊόν. Όταν, πια, έμεινε έγκυος κι εντόπισε ένα ακόμη κενό στην αγορά, έκανε το μεγάλο βήμα.

Χρησιμοποίησε μερικά χρήματα από την Twobirds και ξεκίνησε να στήνει σιγά – σιγά μία δεύτερη επιχείρηση με το όνομα Hatch.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Ariane Goldman (@arianegoldman)


Η πρώτη κολεξιόν είχε μόλις 12 κομμάτια. Το πρώτο τετράμηνο ελάχιστοι επισκέφθηκαν την ιστοσελίδα της, η Γκόλντμαν είχε αρχίσει να απελπίζεται. Ώσπου κάποια μέρα, ενώ βρισκόταν στην Ινδία και σκεφτόταν σοβαρά το «λουκέτο», επικοινώνησε μαζί της μία συντάκτρια από τους New York Times ζητώντας να γράψει ένα αφιέρωμα στο brand της. Εκείνο το email, όπως έχει παραδεχθεί η ίδια, ήταν που της άλλαξε τη ζωή.

Το πρώτο της φυσικό κατάστημα άνοιξε τον Οκτώβριο του 2017 στη Νέα Υόρκη. Και η Hatch, από μία δισδιάστατη διαδικτυακή εταιρεία, έγινε ένα σημείο συνάντησης στιλάτων γυναικών.

H Άριαν Γκόλντμαν θέλησε, αργότερα, να επεκταθεί στο χώρο της ομορφιάς. «Για να φροντίσουμε τα μωρά μας, πρέπει πρώτα να προσέξουμε το σώμα μας», δήλωσε στο Forbes. «Γι’ αυτό αποφάσισα να ανοίξω τη Hatch Mama, μία σειρά απαλλαγμένων από χημικά προϊόντων, τα οποία αντιμετωπίζουν τα δερματικά προβλήματα που εμφανίζονται σε πολλές υποψήφιες και νέες μαμάδες.»

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη HATCH Collection (@hatchgal)


Αυτήν τη στιγμή, η Hatch έχει δύο φυσικά καταστήματα – ένα στη Νέα Υόρκη κι ένα στο Λος Άντζελες – ενώ το e-shop της έχει εκτοξευθεί κατά τη διάρκεια της πανδημίας. Υπάρχει, μάλιστα, στιλίσας, διαθέσιμος 24 ώρες, ώστε να βοηθήσει τους διαδικτυακούς πελάτες με τις αγορές τους.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Ariane Goldman (@arianegoldman)


Όσο για την Άριαν Γκόλντμαν, ποιο είναι το μυστικό της επιτυχίας της;

«Προσπαθώ να αγγίξω όσο περισσότερες γυναίκες μπορώ. Πάντα θα ακούμε τους καταναλωτές, τόσο ζητώντας αξιολόγηση, όσο και δημιουργώντας τα προϊόντα που καλύπτουν ιδανικά τις ανάγκες τους.»

 

Διαβάστε επίσης:

Γκαμπριέλα Χιρστ: Όσα πρέπει να γνωρίζετε για τη νέα καλλιτεχνική διευθύντρια του Chloé

Όντρεϊ ΜακΛόλιν: Η μαχητική CEO που, παρά την ακύρωση παραγγελιών 11 εκ. δολαρίων, εκτόξευσε τα κέρδη της στην πανδημία

Άλισον Γκέιλερ: Η επιχειρηματίας που φέρνει την ισότητα στο χώρο του αθλητισμού

 

Ακολουθήστε το Portraits στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση