Είναι ο άνθρωπος που κρύβεται πίσω από την αγαπημένη εταιρεία των social media, τη Glossier. Ξεκίνησε από μία πρακτική στην Teen Vogue, εμφανίστηκε ελάχιστα στην αμερικανική σειρά The Hills και ίδρυσε, μέσα σε μόλις πέντε χρόνια, έναν κολοσσό. Ο λόγος για την Έμιλι Βάις.
Πριν κάνει τη μεγάλη βουτιά στον κόσμο των επιχειρήσεων, είχε ήδη ένα επιτυχημένο blog με τ’ όνομα, Into The Gloss. Ίσως χάρη σ’ αυτό κατόρθωσε να προωθήσει τα προϊόντα της απευθείας στους καταναλωτές μέσω του Instagram, στο οποίο έχει μέχρι στιγμής 2.8 εκατομμύρια ακολούθους.
Πώς άρχισαν όλα;
Στα 18 της μετακόμισε στη Νέα Υόρκη για σπουδές. Τότε ήταν που έκανε τα πρώτα της βήματα στον χώρο της μόδας, ξεκινώντας μία πρακτική στην Teen Vogue ως φοιτήτρια. Πήρε το πτυχίο της κι εργάστηκε για λίγο στο W Magazine. Συνέχισε στην αμερικανική Vogue, στη θέση της fashion assistant. Εκείνη την εποχή άρχισε να ανακαλύπτει τον κόσμο του διαδικτύου και δημιούργησε ένα blog, το Into The Gloss, για να καλύψει το κενό που εντόπισε στη βιομηχανία της ομορφιάς.
«Με περιέβαλλε τέτοια μαγεία… Όλα εκείνα τα μοντέλα και οι μακιγιέζ», είπε σε συνέντευξή της το 2015. «Αυτό ήταν η έμπνευση για το Into The Gloss, το ότι ήθελα να μάθω περισσότερα για εκείνες τις γυναίκες που ήταν τόσο cool και ενδιαφέρουσες, καθεμία για το δικό της λόγο.»
Πήρε συνεντεύξεις από τις ισχυρότερες γυναίκες του χώρου, ανάμεσά τους οι Κιμ Καρντάσιαν και Κάρλι Κλος.
Το blog δεν άργησε να γίνει γνωστό. Οι ιέρειες της ομορφιάς και οι λάτρεις του makeup το αγάπησαν, σχολιάζοντας στις αναρτήσεις και προτείνοντας τις ιδέες τους στους αναγνώστες. Όσο η επιτυχία μεγάλωνε, ο χρόνος έπνιγε την Emily Weiss. Αποφάσισε, λοιπόν, να παραιτηθεί από τη δουλειά της και να αφιερωθεί ολοκληρωτικά στην ιστοσελίδα της. Μαζί της είχε το στενό φίλο Nick Axelord. Ανανέωσαν το site, αύξησαν τα posts και, μέσα σε μία νύχτα, η κίνηση τριπλασιάστηκε.
Το 2013, έλαβε χρηματοδότηση 2 εκατομμυρίων δολαρίων τα οποία διέθεσε για την πρόσληψη νέων υπαλλήλων και τη βελτίωση του blog. Και κάπως έτσι, το 2014 γεννήθηκε η Glossier.
Διαφήμισε την επιχείρησή της μέσω Instagram, περίπου ένα μήνα πριν την επίσημη κυκλοφορία. Μέσα στην πρώτη εβδομάδα λειτουργίας, είχε αποκτήσει 18 χιλιάδςς followers! Influencers και ισχυροί επώνυμοι στάθηκαν στο πλευρό της, αναρτώντας φωτογραφίες με τα προϊόντα της, τα οποία υπόσχονταν ένα φρέσκο και φυσικό αποτέλεσμα.
Σήμα κατατεθέν της Glossier, είναι οι ροζ συσκευασίες και η ποικιλομορφία στα μοντέλα που προωθούν τις καμπάνιες. Χάρη στο ελάχιστο ρετούς και διάφανο σχεδόν μακιγιάζ τους, ως καταναλωτές μπορούμε να ταυτιστούμε μ’ εκείνες. Κι έπειτα, η εταιρεία βρίσκεται διαρκώς κοντά μνας, απαντώντας σχεδόν αμέσως στα μηνύματα και emails που στέλνουμε.
Από το 2016 έως το 2018, έχοντας κέρδος 76 εκατομμυρίων δολαρίων, άνοιξε δύο καταστήματα: Ένα showroom στη Νέα Υόρκη κι ένα στο Λος Άντζελες. Σύμφωνα με το Business Insider, στη συνέχεια τα έσοδα ξεπέρασαν τα 100 εκατομμύρια το χρόνο, διπλασιάζοντας εκείνα του 2017. Το 2018, υπολογίζεται πως πουλούσαν τη μάσκαρα φρυδιών Boy Brow κάθε 32 δευτερόλεπτα!
Τον περσινό Μάρτιο, κυκλοφόρησε και η πρώτη χρωματιστή παλέτα μακιγιάζ του brand, η Glossier Play, μετά από δύο χρόνια εργασιών. Δύο εβδομάδες μετά, η καθαρή του αξία υπολογίστηκε στα 1.2 δισεκατομμύρια δολάρια.
Η Έμιλι Βάις δεν επαναπαύεται και προσπαθεί διαρκώς να βελτιώνεται. Ακόμη και στις δύσκολες αυτές ημέρες εργάζεται σκληρά για να προσφέρει νέα προϊόντα στο κοινό της, αποφορτίζοντάς το από την ένταση της καθημερινότητας. Αποδεικνύει πως με υπομονή, επιμονή και προσπάθεια, η κορυφή είναι μονόδρομος.
Διαβάστε επίσης:
Ράμπια Γκορ: Η κορυφαία νεαρή επιχειρηματίας της Αφρικής που δεν τελείωσε ποτέ το σχολείο
Οι 5 ισχυρότερες CEOs του κόσμου
Σαμάνθα Φρανζ: Η 29χρονη CEO που μέσα στο 2020 εκτόξευσε τα κέρδη της κατά 4 εκ. δολάρια
Ακολουθήστε το Portraits στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση