Από μικρή είχε δείξει πως διέθετε επιχειρηματικό πνεύμα. Στα 8 της, έβγαλε τα πρώτα της χρήματα πουλώντας σπιτική λεμονάδα. Στο Λύκειο, έκανε τρεις δουλειές για να καλύψει τα δίδακτρα του Πανεπιστημίου. Η εργατικότητά της ανταμείφθηκε, τελικά, και για 15 συνεχόμενα χρόνια, η Κριστίν Μπούλοκ είναι μία από τις διασημότερες γυναίκες στο χώρο της ευεξίας και της ομορφιάς. Έχει γυρίσει τον κόσμο προωθώντας τη δουλειά της, δημιούργησε προγράμματα γυμναστικής και συνεργάστηκε με τα μεγαλύτερα beauty brands. Έκανε καριέρα γύρω από τον υγιεινό τρόπο ζωής και, αυτήν τη στιγμή, είναι κορυφαία.
Επειδή ακριβώς δραστηριοποιείται στο χώρο της ομορφιάς, ήταν από τις πρώτες επιχειρηματίες που πρόσεξαν τα «κενά» της αγοράς. Πρόσεξε πως ενώ υπήρχαν αμέτρητα πολυτελή προϊόντα για το πρόσωπο, η φροντίδα του σώματος έμενε σε δεύτερη μοίρα. Αποφάσισε, έτσι, να ιδρύσει την πρώτη της εταιρεία, και να κάνει αυτό που κανείς άλλος δεν είχε τολμήσει. Η Kayo Body Care, όπως ονομάστηκε, παρείχε στις γυναίκες αυτό ακριβώς που τους έλειπε: την ποιοτική, luxury περιποίηση σώματος που τόσο είχαν ανάγκη, με την επωνυμία Face Grade®️.
Πάντα αφουγκραζόταν τις ανάγκες των καταναλωτών. Αυτό είναι, ίσως, και το «κλειδί» της επιτυχίας της. Επιθυμούσε να κάνει το κοινό της να αισθανθεί καλά, οπότε έκανε τα αδύνατα δυνατά για να καταλήξει στην πιο αποτελεσματική αντιγηραντική φόρμουλα. Παράλληλα, δημιούργησε μία ψηφιακή πλατφόρμα γυμναστικής και ξεκίνησε να προωθεί υγιεινά συμπληρώματα διατροφής.
Σήμερα, η Κριστίν Μπούλοκ είναι μητέρα δύο παιδιών και έχει μετατρέψει την αρχική της επιχείρηση σε αυτοκρατορία. Πάντα, όμως, όσο πιεσμένο κι αν είναι το πρόγραμμά της, φροντίζει να δίνει προτεραιότητα στη δική της ευεξία.
Όταν απέκτησε τις κόρες της, συνειδητοποίησε πως δε θα κατάφερνε να συνεχίσει, αν δεν αγαπούσε τόσο τη δουλειά της. «Αν θες να ξεπεράσεις τις δυσκολίες, πρέπει να ζεις και να αναπνέεις για αυτήν, να είναι το πάθος σου», είπε σε συνέντευξή της στο Influencive. «Η ανάγκη μου να βοηθώ τους ανθρώπους, να τους δίνω χαρά, όρεξη να είναι παρόντες στην οικογένεια και την κοινότητά τους είναι αυτή που μου έδινε δύναμη να συνεχίσω».
Εξίσου σημαντικό, σύμφωνα με την Κριστίν, είναι να γνωρίζει κανείς την επιχείρησή του απ’ έξω κι ανακατωτά. Δεν ήταν ιδρύτρια ενός brand, ήταν η ίδια το brand. Έκανε μαθήματα ορθοφωνίας και επιχειρηματολογίας, για να μάθει να εκφράζεται. Δοκίμασε η ίδια τα προϊόντα της κι εφάρμοσε τις συμβουλές της. «Αν δεν είσαι σίγουρος για την εταιρεία σου, δεν μπορείς να περιμένεις να την αγαπήσουν οι άλλοι», σημείωσε.
Η οικονομική της στρατηγική μοιάζει μ’ εκείνη που ακολούθησαν άλλοι κορυφαίοι. Δεν παραιτήθηκε από τη βασική δουλειά της όταν ξεκίνησε, περίμενε μέχρι να σταθεροποιηθεί οικονομικά και να αποκτήσει μία ισχυρή βάση. Επένδυε όλα τα χρήματα που έβγαζε στην εξέλιξη της Face Grade®️ και έχει παραδεχθεί πολλές φορές πως «τίποτα δεν είναι όσο λαμπερό φαίνεται». Χρειάστηκε να ζητήσει βοήθεια, όταν οι καταστάσεις δυσκόλεψαν. Αναγνώρισε ότι ήταν αδύνατο να προχωρήσει ολομόναχη, οπότε έκανε τα απαραίτητα σεμινάρια και συμβουλεύθηκε τους κατάλληλους ανθρώπους.
Η Κριστίν Μπούλοκ κατάφερε να βγει αλώβητη από την ύφεση που έφερε η πανδημία. «Μην ξεχνάτε το μεγαλύτερο μάθημα που μας έδωσε η χρονιά που πέρασε. Η τεχνολογία είναι βασικό συστατικό επιτυχίας. Σ’ όποιο χώρο κι αν δραστηριοποιείσαι, χρησιμοποίησέ την για να δείξεις στον κόσμο ποιος είσαι, τι κάνεις και πόσα μπορείς να προσφέρεις».
Διαβάστε επίσης:
Σέλι Ζάλις (The Female Quotient): Η CEO που έκανε σκοπό ζωής την ισότητα των φύλων
Ακολουθήστε το Portraits στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση