Λόγω της πανδημίας, ο χώρος εργασίας των περισσότερων, έχει γίνει το σπίτι μας. Ναι, δεν είναι εύκολο και ναι, αποσπώμαστε διαρκώς. Όμως μπορούμε να το δούμε σαν ευκαιρία. Η Chloe Urquhart, τουλάχιστον, αυτό έκανε.
Από την άνεση του καναπέ της, η νεαρή αυτή γυναίκα ίδρυσε τη Hart Media, μία εταιρεία marketing για τα social media. Μέσα σε ένα μήνα είχε υπογράψει συμβόλαια με έξι πελάτες, ανάμεσά τους μία πλαστική χειρουργός από το Beverly Hills και το στούντιο Rantze + Raves. Μέχρι στιγμής έχει βοηθήσει πάνω από εκατό influencers να συνεργαστούν με εταιρείες όπως οι Matisse Footwear, Lulus και Fabletics.
Είχε απολυθεί από την εταιρεία στην οποία εργαζόταν. Χωρίς δουλειά και με λογαριασμούς να τρέχουν, στην αρχή απελπίστηκε. Όμως θυμήθηκε πως είχε εμπειρία στον τομέα του marketing και αποφάσισε να τη χρησιμοποιήσει. «Δεν είχα στο μυαλό μου να ξεκινήσω μία δική μου επιχείρηση», ανέφερε στο Forbes. «Απλώς συνέβη.»
Δεν είχε ασχοληθεί ποτέ πριν με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και έπρεπε να προσεγγίσει εκείνη τους εν δυνάμει πελάτες. Τους έστελνε μικρά μηνύματα γράφοντας «Γεια, είδα το προφίλ σου. Έχω να σου κάνω μία πρόταση, εάν ενδιαφέρεσαι» και έτσι τους κέρδιζε.
Φυσικά και όταν ξεκίνησε, έλεγε «ναι» σε όλους. Χρειαζόταν όσο περισσότερο κόσμο γινόταν και αναλάμβανε τα πάντα: Τη στρατηγική, τη δημιουργία περιεχομένου, το σχεδιασμό και τις αναρτήσεις, ενώ διαχειριζόταν και τους followers. «Στην αρχή, συνεργαζόμουν αυστηρά με γυναίκες. Ήξερα πως ήθελα να δουλέψω με γυναίκες αλλά, επειδή βρισκόμουν σε πολύ πρώιμο στάδιο, δεν είχα συγκεκριμένο πελατειακό target group. Απλώς δούλευα μόνο με γυναίκες επιχειρηματίες», αποκάλυψε.
Αυτό που κάνει σήμερα, είναι να καθοδηγεί εκείνες που την εμπιστεύονται. Όλες της οι συμβουλές, έχουν ως γνώμονα το κέρδος. «Δημιουργώ καμπάνιες που επικεντρώνονται στην ανάπτυξη ολόκληρης της επιχείρησης από πλευράς των εσόδων, όχι likes, followers και σχολίων», τόνισε. Εκεί, μάλλον, οφείλει και την επιτυχία της.
Αναγνωρίζει πως το μεγαλύτερο λάθος που έκανε, ήταν πως δεν είχε μαζέψει χρήματα πριν ξεκινήσει. Χρειαζόταν κεφάλαιο, το οποίο δεν είχε. Και έπειτα, δεν γνώριζε πώς θα διαχειριζόταν τα έσοδά της – αντί να τα κρατάει για την εταιρεία, τα ξόδευε σαν δικά της. Πλέον, όμως, είναι σίγουρη για τις κινήσεις της.
Αυτό που έχει προσέξει, είναι πως κυριαρχεί οι πεποίθηση: Όσο περισσότεροι ακόλουθοι, τόσο καλύτερα. Λάθος.
«Βοηθώ τους πελάτες μου να αλλάξουν μυαλά. Οι followers δε μεταφράζονται σε χρήματα στην τράπεζα – είναι κάτι σαν τα λεφτά της Monopoly. Θα μπορούσες να έχεις εκατό μόνο, αλλά καθένας από αυτούς να αγοράζει κάτι από εσένα, ή να έχεις εκατό χιλιάδες, και να σε προτιμά μόνο ένας από αυτούς. »