SUCCESS STORIES

Όντρεϊ ΜακΛόλιν: Η μαχητική CEO που, παρά την ακύρωση παραγγελιών 11 εκ. δολαρίων, εκτόξευσε τα κέρδη της στην πανδημία

πηγή: LinkedIn

Η Όντρεϊ ΜακΛόλιν είναι μαχήτρια.

Ίδρυσε την εταιρεία ένδυσης Frank & Eileen πίσω στο 2009, έχοντας δεχθεί ισχυρό πλήγμα από την οικονομική κρίση. Προηγουμένως είχε τέσσερα καταστήματα ρούχων, τα οποία αναγκάστηκε να κλείσει γιατί δεν μπορούσε να πληρώσει το ενοίκιο. Αυτός ήταν, πιθανότατα, ο λόγος που δεν τρόμαξε από τις προκλήσεις που έφερε η πανδημία. Συνεργάτες της ακύρωσαν παραγγελίες αξίας 11 εκατομμυρίων δολαρίων κι εκείνη, αντί να το βάλει κάτω, κατάφερε να ορθοποδήσει.

«Είδαμε τη δουλειά ενός ολόκληρου χρόνου να γκρεμίζεται μπροστά στα μάτια μας μέσα σε δύο εβδομάδες», δήλωσε στο Inc για το Μάρτιο του 2020. Είχε ήδη προετοιμάσει 130 χιλιάδες παραγγελίες χονδρικής, τις οποίες, τελικά, δεν παρέδωσε ποτέ.


Η Όντρεϊ ΜακΛόλιν ίδρυσε τη Frank & Eileen προσπαθώντας να δημιουργήσει το τέλειο γυναικείο πουκάμισο χρησιμοποιώντας πρώτες ύλες από μία βιομηχανία που έχει την έδρα της στην Ιταλία, τα υφάσματα της οποίας χρησιμοποιούνταν στο παρελθόν στην παραγωγή πολυτελών ανδρικών πουκαμίσων. Σήμερα, η εταιρεία της έχει ολοκληρωμένες κολεξιόν και για τα δύο φύλα, ενώ έχει αγαπηθεί από  διασήμους όπως η Μέγκαν Μαρκλ.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Frank & Eileen (@frankandeileen)


Όταν τα καταστήματα ξεκίνησαν να ακυρώνουν τις παραγγελίες τους, να διαλύουν συμβόλαια και να αποφεύγουν τους προμηθευτές τους, εκείνη κατάλαβε πως έπρεπε να κινηθεί άμεσα και αποφασιστικά.

«Εντάξει, ήρθε η ώρα να γίνω πολεμίστρια. Πρέπει να πετάξουμε στα σκουπίδια όλα μας τα σχέδια και να σκεφτούμε μία νέα στρατηγική», σκέφτηκε.

Η πρώτη της κίνηση, ήταν να αποδεχθεί πως η πανδημία θα άλλαζε τον κόσμο ακριβώς όπως η οικονομική ύφεση του 2008 και να πείσει την ομάδα της πως δεν υπήρχε περίπτωση για επιστροφή στην «κανονικότητα». Η «κανονικότητα» που γνωρίζαμε, δεν υπάρχει πια – ούτε και θα την ξαναδούμε.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Milk Stork (@milkstork)


Έπειτα, άφησε για πάντα πίσω της τη χονδρική. Πλέον, πουλάει απευθείας στους καταναλωτές και μετέφερε την εταιρεία στο διαδίκτυο. Δημιούργησε νέα καλλιτεχνική ομάδα, συνεργάστηκε με νέους φωτογράφους και πρακτορείο που εξειδικεύεται στο digital marketing. Σε μία απόπειρα αντικατάστασης του shopping therapy που έχει λείψει στους περισσότερους καταναλωτές, Frank & Eileen πραγματοποιούσε live επιδείξεις στα social media ενώ έδινε συμβουλές για το styling των προϊόντων.

Κατάφερε με αυτόν τον τρόπο όχι μόνο να περιορίσει τις απώλειες, αλλά να φτάσει στο τέλος του 2020 έχοντας αναπληρώσει ό, τι χάθηκε, με κέρδος που άγγιζε τις αναμενόμενες προ – πανδημίας τιμές.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Frank & Eileen (@frankandeileen)


Αυτό που τη βοήθησε, ήταν πως διατηρεί το 100% των μετοχών της εταιρείας της, οπότε δε δεχόταν πίεση από εξωτερικούς παράγοντες κι επικεντρώθηκε αποκλειστικά στους εργαζομένους, τους προμηθευτές και τους πελάτες της. Εκμεταλλεύτηκε τον ελεύθερο χρόνο που απέκτησε λόγω του lockdown παρακολουθώντας σεμινάρια κι αλλάζοντας πρόσωπο στην Frank & Eileen, η οποία έχει πια πιστοποιητικό βιωσιμότητας κι έχει οργανώσει μία σειρά «πράσινων» δράσεων για το 2021.

Μέσα από τις προκλήσεις που αντιμετώπισε, η ΜακΛόλιν έμαθε να επιβιώνει. Το μυστικό της, όπως αποκάλυψε, ήταν η αυτοπεποίθηση πως δε θα αφήσει τίποτα να πάει στραβά.

«Αν μπορέσεις να βρεις τρόπο να παραμένεις δυνατός, θα προχωρήσεις μπροστά».


Διαβάστε επίσης:

Άλισον Γκέιλερ: Η επιχειρηματίας που φέρνει την ισότητα στο χώρο του αθλητισμού

Τρίσα Πράμπου: Η 20χρονη CEO μίας εταιρείας αφιερωμένης στην αντιμετώπιση του cyberbullying

Claire Cooper, Charlotte Van Dyke: Πώς έχτισαν μία εταιρεία εκατομμυρίων

 

Ακολουθήστε το Portraits στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση