SUCCESS STORIES

Σάρα- Εύα Μαρκίζ: Η μητέρα που έκανε τη βιομηχανία των λουλουδιών να υποκλίνεται στη δύναμη της

πηγή: instagram @floracracy

Η βιομηχανία των λουλουδιών κοστίζει δισεκατομμύρια δολάρια. Σήμερα “υποκλίνεται” στο επιχειρηματικό μυαλό της Σάρα- Εύα Μαρκίζ, μιας μητέρας που κατάφερε να δημιουργήσει μια κερδοφόρα επιχείρηση.

Όταν η κόρη της γεννήθηκε πριν από περίπου ένα χρόνο, την αποκαλούσε ονόμασε “δελφίνι”. Το όνομα αυτό είναι ενός από τα αγαπημένα της λουλούδια, το δελφίνιο. Φημίζεται για την ομορφιά του και τις αποχρώσεις του μπλε, του ροζ, του λευκού και του μοβ.

Το διάστημα εκείνο, δεν συνειδητοποίησε ότι μια παγκόσμια πανδημία, η οποία είχε καταστροφικές συνέπειες για όλο τον κόσμο, θα έκανε και την ίδια να δίνει μάχη για να μη χάσει τη χαρά της, το συναίσθημα που αντιπροσωπεύει το δελφίνιο.

Όμως οι ευχάριστες εξελίξεις για εκείνη ξεκίνησαν μέσα στον Οκτώβριο, όταν ξεκίνησε το Floracracy. Πρόκειται για μια επιχείρηση που επιδιώκει να ταράξει τη βιομηχανία λουλουδιών. Ο τρόπος που κατάφερε να γίνει μια άξια ανταγωνίστρια είναι απλός.  Προσφέρει εξατομικευμένες, ουσιαστικές επιλογές λουλουδιών υψηλής ποιότητας στο διαδίκτυο. Οι σπόροι της χρηματοδοτήθηκαν με 1,02 εκατομμύρια, συμπεριλαμβανομένου του Τζον Χίγκινσον, πρώην διευθυντή της εθνικής εταιρείας παράδοσης λουλουδιών των ΗΠΑ και νυν διευθυντή της Groupon.

Η παραγγελία λουλουδιών στο διαδίκτυο ήταν πάντοτε μια αδέξια, ξεπερασμένη διαδικασία, κατά την οποία οι πελάτες επιλέγουν προκατασκευασμένες ρυθμίσεις.

Στο Floracracy, οι πελάτες μπορούν πλέον να βρουν χιλιάδες διαφορετικές επιλογές σε λουλούδια και συνθέσεις.

Κάθε διάταξη προσαρμόζεται μέσω μιας καθοδηγούμενης διαδικασίας. Η σχεδίαση έγινε με βάση το πλαίσιο της περίστασης, το επιθυμητό μήνυμα και το στυλ.

Για παράδειγμα, μια κλασική διάταξη μπορεί να περιλαμβάνει βαρύτερο φύλλωμα και λουλούδια όπως τριαντάφυλλα και τουλίπες, ενώ ένα μινιμαλιστικό μπορεί να έχει ένα πιο δομημένο σχήμα χωρίς το φύλλωμα. Οι ρυθμίσεις περιλαμβάνουν μια εξατομικευμένη επιστολή γραμμένη με υποστήριξη από επαγγελματίες αφηγητές, καθώς και πληροφορίες σχετικά με τα λουλούδια που επιλέγονται για τον παραλήπτη. Τα λουλούδια αποστέλλονται σε ειδικά κουτιά που ψύχονται στην ιδανική τους θερμοκρασία.

Τώρα, η εταιρεία εργάζεται για να αναπτύξει το λογισμικό της και να ενσωματώσει σε αυτό την τεχνητή νοημοσύνη για να μπορέσει να αυτοματοποιήσει ορισμένες διαδικασίες αλλά και να γνωρίσει καλύτερα τι είναι αυτό που επιθυμούν οι πελάτες.

Η εταιρεία η οποία εδρεύει στο Ρόκφορντ του Ιλλινόις, έγινε δεκτή το 2017 από το Chicago Innovations Women’s Mentoring Co-op και το 2018 από το 1871 WiSTEM , ένα πρόγραμμα 12 εβδομάδων στο Σικάγο που απευθύνεται σε γυναίκες ιδρύτριες επιχειρήσεων τεχνολογίας.

Η Μαρκίζ, είναι κάτοχος πτυχίου Διεθνούς Ασφάλειας από το Πανεπιστήμιο του St. Andrew με μεταπτυχιακό τίτλο στη Μελέτη Πολέμου από το Πανεπιστήμιο του Λονδίνου. Προηγουμένως είχε εργαστεί σε μια ιδιωτική υπηρεσία πληροφοριών και στον τομέα των πωλήσεων. Η εκπαίδευσή της στη συλλογή και παρακολούθηση δεδομένων, έγινε και η βάση για την ανάπτυξη του λογισμικού του Floracracy.

Διαβάστε επίσης:

Για πρώτη φορά μετά από 20 χρόνια, όλες οι επιχειρήσεις της SP 500 έχουν τουλάχιστον μία γυναίκα στο ΔΣ τους

Νασίμ Αλιχάνι: Άνοιξε στα 59 της το πιο hot στέκι της Νέας Υόρκης – Τα 6 tips της επιτυχίας της

5 επιτυχημένες γυναίκες μιλούν για τη στιγμή που κατάλαβαν ότι τα κατάφεραν

Ακολουθήστε το Portraits στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση