SUCCESS STORIES

Σίλπα Γιαρλαγκάντα: Από τη φοιτητική εστία του Harvard, βρέθηκε ανάμεσα στις κορυφαίες σχεδιάστριες πολυτελών κοσμημάτων

Σίλπα Γιαρλαγκάντα: Από τη φοιτητική εστία του Harvard, βρέθηκε ανάμεσα στις κορυφαίες σχεδιάστριες πολυτελών κοσμημάτων

H Σίλπα Γιαρλαγκάντα μεγάλωσε στο Silicon Valley. Οι τιτάνες της τεχνολογίας δεν την εντυπωσίασαν ποτέ, τους είχε συνηθίσει άλλωστε. Αυτό που την ενοχλούσε, όμως, ήταν η έλλειψη των γυναικών στις επιχειρήσεις. Δεν μπορούσε να καταλάβει το λόγο, αναρωτιόταν αν πράγματι δεν είχαν τα προσόντα να σταθούν σε ηγετικές θέσεις. Παρά την ανασφάλεια που ένιωθε, τόλμησε να ιδρύσει τη δική της startup – μία online εταιρεία πολυτελών κοσμημάτων, τη Shiffon.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη SHIFFON (@shiffonco)


Όλα ξεκίνησαν από το φοιτητικό της δωμάτιο στο Harvard. Μιλώντας με φίλους, της γεννήθηκε μία ιδέα: Να ξεκινήσει ένα project που θα βοηθούσε τις γυναίκες των επιχειρήσεων. Αρχικός της στόχος, ήταν να δωρίζει όλα της τα έσοδα σε εκκολαπτόμενες CEOs. Προς έκπληξη όλων, η επιτυχία της χτύπησε την πόρτα.

Από το 2017, όταν κυκλοφόρησε τα πρώτα της κοσμήματα, η Σίλπα προσπαθεί να βρει μία ισορροπία μεταξύ μαθημάτων, γραφείου και στούντιο. Μπήκε σ’ έναν ανταγωνιστικό χώρο για τον οποίο δε γνώριζε τίποτα, οπότε χρειάστηκε να εργαστεί σκληρά μέχρι να τον μάθει.

Σε αντίθεση με άλλους σχεδιαστές κοσμημάτων, εκείνη δεν πήγε ποτέ σε ειδική σχολή. Πήρε, μάλιστα, όλες τις πληροφορίες που χρειαζόταν χάρη στο Google. Κι όμως, τα καταφέρνει μία χαρά. Αποδομεί τα κλασικά βραχιόλια, δαχτυλίδια και σκουλαρίκια, δίνοντάς τους μία πιο σύγχρονη μορφή και τα πουλάει απευθείας στον καταναλωτή. Επενδύει το μεγαλύτερο μέρος των κερδών στη Shiffon, ενώ καταθέτει ό, τι περισσεύει σ’ ένα ταμείο στήριξης γυναικών.

Προκειμένου να καταλάβει όσο γρηγορότερα γινόταν πώς ακριβώς λειτουργούσε η βιομηχανία των κοσμημάτων, αποφάσισε να κάνει ένα ταξίδι στη Νέα Υόρκη. Τη φιλοξένησε ένας μακρινός συγγενής της Βασίλισσας Ελισάβετ και μπόρεσε να επισκεφθεί την περίφημη 47th Street του Μανχάταν, γνωστή και ως Diamond District (Περιοχή των Διαμαντιών).

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη SHIFFON (@shiffonco)


Μίλησε με τους μεγαλύτερους επιχειρηματίες, με τους προμηθευτές του Tiffany’s, με εταιρείες που συνεργάζονταν με τα κορυφαία, πολυτελή brands. «Φτάνοντας εκεί, κατάλαβα πραγματικά πως η κατασκευή είναι εκείνη που μπορεί να κάνει το τελικό προϊόν να ξεχωρίζει», δήλωσε στο CNBC.

Τον Απρίλιο του 2017, όταν έγιναν τα επίσημα εγκαίνια της Shiffon, το μόνο που μπορούσαμε να βρούμε στην ιστοσελίδα της ήταν ένα δαχτυλίδι. Απλό και εύκολο, δε γινόταν να αποτύχει. Ακόμη κι αν οι πωλήσεις δεν ήταν υψηλές, το κόστος παραγωγής του ήταν χαμηλό, οπότε θα υπήρχε ισορροπία.

Η Σίλπα Γιαρλαγκάντα δεν είχε ιδέα πως θα έφτανε ψηλά. Πίστευε πως ελάχιστοι θα της έδιναν σημασία. Πού να ήξερε πως, λίγο μετά, θα γινόταν η αγαπημένη της Μισέλ Ομπάμα

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη SHIFFON (@shiffonco)


Την πρώτη μέρα που άνοιξε τα emails της και βρήκε παραγγελία από κάποιον που δε γνώριζε, πέταξε στον ουρανό. Τότε κατάλαβε πως τα κοσμήματά της δεν προορίζονταν μόνο για τους κοντινούς της φίλους.

Λίγο αργότερα, έστειλε μήνυμα στην προσωπική στιλίστρια της Έμμα Γουάτσον στο LinkedIn. Προσπάθησε με κάθε τρόπο να της προωθήσει τα δαχτυλίδια της και, τελικά, εκείνη δέχθηκε να της τηλεφωνήσει. Η σταρ ήταν καταενθουσιασμένη με τα σχέδιά της κι αποφάσισε να τα φορέσει κατά τη διάρκεια της περιοδείας της για την προώθηση της ταινίας The Circle, τον Ιούνιο του ‘17.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη SHIFFON (@shiffonco)


Το Σεπτέμβριο της ίδιας χρονιάς, η Νικόλ Κίντμαν και η Σεϊλίν Γούντλεϊ φόρεσαν τα δικά τους δαχτυλίδια στα βραβεία Emmy. Κι αυτή ήταν μόνο η αρχή. Τα κοσμήματα της Σίλπα Γιαρλαγκάντα κατέληξαν στην πρώην Πρώτη Κυρία των ΗΠΑ, Μισέλ Ομπάμα, η οποία συνεργάστηκε μαζί της για τη δημιουργία των σκουλαρικιών Hoops to Vote. Η καμπάνια για την προώθησή τους και την ενθάρρυνση των νέων να ψηφίσουν, μάλιστα, κατέκτησε τα social media και το hashtag #HoopsToVote έγινε viral.

Αυτή τη στιγμή, το πιο οικονομικό προϊόν της Shiffon πωλείται στα 155 δολάρια. Είναι ένα ασημένιο δαχτυλίδι για το μικρό δάχτυλο του χεριού. Μπορεί η Σίλπα να προτιμά να κρατά τα νούμερα για τον εαυτό της, σχετικά με την ανάπτυξη της εταιρείας και τα έσοδά της, όμως παραδέχεται πως το 50% των κερδών διατίθενται στο μη κερδοσκοπικό οργανισμό The Startup Girl Foundation, ο οποίος επενδύει σε γυναίκες και επιχειρήσεις που τις υποστηρίζουν.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Shilpa Yarlagadda (@shilpay)


«Όταν είσαι η ίδια πετυχημένη, νιώθεις τόσο καλύτερα γνωρίζοντας πως βοηθάς κι άλλες να πετύχουν. Αυτή ήταν η έμπνευσή μας εξ αρχής», δήλωσε η 24χρονη επιχειρηματίας. «Νιώσαμε πραγματικά ότι η πορεία της Shiffon θα μπορούσε να ανοίξει το δρόμο για άλλες γυναίκες, χτίζοντας μία κοινότητα συνεργασίας.»

 

Διαβάστε επίσης:

Άλισον Γκέιλερ: Η επιχειρηματίας που φέρνει την ισότητα στο χώρο του αθλητισμού

Christiana Kafa: Με τη νέα συλλογή της, η σχεδιάστρια κοσμημάτων αποτυπώνει μία σχέση που δε θα τελειώσει ποτέ

Martha Stewart: Η άνοδος και η πτώση της πρώτης αυτοδημιούργητης δισεκατομμυριούχου των ΗΠΑ

 

Ακολουθήστε το Portraits στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση