SUCCESS STORIES

Στέισι Λόντον: Άφησε πίσω της τον κόσμο της τηλεόρασης και έγινε CEO με στόχο τη γυναικεία ενδυνάμωση

πηγή: Instagram @stacylondonreal

Η Στέισι Λόντον θέλησε να καταρρίψει τα στερεότυπα γύρω από την ηλικία, σε μία εποχή που ελάχιστοι μιλούσαν για αυτά. Έχοντας περάσει πολλά χρόνια στην τηλεόραση – ξεχώρισε ως συμπαρουσιάστρια της εκπομπής What Not to Wear – είχε καταφέρει να γίνει γνωστή στο ευρύ κοινό. Κι όμως, όταν ξεκίνησε να μιλά για την εμμηνόπαυση και τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι μεσήλικες, όλοι της γύρισαν την πλάτη.

Της είπαν πως δεν ήταν σέξι, πως κανείς δεν θα έβλεπε μία εκπομπή στην οποία αναφέρονταν τέτοια ζητήματα. Κι όχι μόνο αποσύρθηκε από το χώρο, αλλά ένιωσε άσχημα με τον εαυτό της. Αισθάνθηκε άχρηστη – «μου είπαν πως οι καλές μου μέρες είχαν περάσει», θυμάται σήμερα.


Πίστευε πως ήταν αβοήθητη. Ώσπου ξαφνικά, χωρίς να το περιμένει, είχε πως μπορούσε να κάνει τη διαφορά που ήθελε να δει στον κόσμο – απλώς όχι μέσω της μικρής οθόνης. Ίδρυσε την εταιρεία State of Menopause, η οποία δημιουργεί προϊόντα «που περιορίζουν τα συμπτώματα της εμμηνόπαυσης και αφαιρούν το στίγμα που την περιβάλλει», και πλέον είναι επιτυχημένη CEO.

Δεν της άρεσε ο νέος της ρόλος. Ήταν πολύ διστακτική στην αρχή, έπλεε σε αχαρτογράφητα νερά. Δεν έπρεπε μόνο να διαβάσει και να μάθει τα πάντα γύρω από τη διοίκηση επιχειρήσεων, αλλά και να επαναπροσδιορίσει τους στόχους κι ολόκληρη την εικόνα της. Τώρα, ενθαρρύνει κάθε γυναίκα που δεν είναι ευχαριστημένη, να κάνει το ίδιο.

«Ένιωθα άβολα με τον εαυτό μου, το σώμα μου, η διάθεσή μου ήταν τόσο κακή και η μνήμη μου με απατούσε. Με κοιτούσα στον καθρέφτη και δε με αναγνώριζα πια, είχα υπαρξιακή κρίση», εκμυστηρεύτηκε σε συνέντευξη στο Entrepreneur. Κι όταν της παρουσιάστηκε η ευκαιρία να κάνει τη διαφορά, δεν μπορούσε παρά να τη δεχτεί.


«Πρώτον, ως γυναίκα 51 ετών, θέλω να εξελίσσομαι και να δείχνω πως όλες δικαιούνται να ζουν τη ζωή τους σε αυτήν την ηλικία. Επιπλέον, απλώς γνωρίζω πολύ καλά αυτό το αίσθημα αβεβαιότητας και απομόνωσης, κι αυτό το εμπόδιο που μπαίνει όταν αποφασίζουμε να μιλήσουμε για τέτοια ζητήματα, το οποίο φέρνει τεράστια ντροπή», τόνισε.

Όταν ο κόσμος της τηλεόρασης την απέρριψε, αναρωτήθηκε αν αυτό ονειρευόταν για τον εαυτό της. Ήταν η πρώτη φορά που κάθισε και σκέφτηκε τι ήθελε να αλλάξει και πώς θα το κατάφερνε. Πίστευε πάντα πως η εμμηνόπαυση θα την κρατούσε πίσω, ώσπου συνειδητοποίησε πόσο έχει προοδεύσει η κοινωνία και πως δεν υπάρχει κανένας λόγος να αισθάνεται λιγότεροι.

«Δεν είναι δυνατόν να παραιτούμαστε από τη ζωή στα 50», τονίζει.


H Στέισι Λόντον θεωρεί πως οι γυναίκες μαθαίνουν ότι για όλα υπάρχει ένα όριο ηλικίας – όχι μόνο για τη μητρότητα, αλλά και για την ομορφιά, τη διασκέδαση, τον έρωτα. Όσο μεγαλώνουν κι ωριμάζουν, τόσο περιορίζεται η θέση τους. Με τους άνδρες, ισχύει το ακριβώς αντίθετο.

Οι καμπάνιες ενδυνάμωσης αυξάνονται, οι μεγαλύτερες σε ηλικία δέχονται συγχαρητήρια επειδή τολμούν να περπατήσουν με αυτοπεποίθηση κι αποτελούν την εξαίρεση σε κάτι που θα έπρεπε να είναι κανόνας.

«Όλοι πιστεύουν πως είναι τόσο γλυκό το να γερνάς, αλλά κανείς δε θέλει να το ζήσει. Ε λοιπόν, ας ξεπεράσουμε αυτήν την ανοησία», τονίζει.


Κάνοντας τη μετάβαση από την παρουσίαση εκπομπών στις επιχειρήσεις, είδε πως πολλοί την αντιμετώπιζαν ως μία ακόμη brand ambassador, η οποία δεν ασχολούταν πραγματικά με την εταιρεία της. «Δεν είμαι η σταρ ενός σόου», εξηγεί. «Έχω μία εταιρεία να διοικήσω, να προσλάβω ανθρώπους που θα μεταδώσουν το μήνυμά μου. Όλο αυτό είναι ένα κίνημα και η παλιά μου καριέρα με βοηθά απλώς να το προωθήσω όσο το δυνατόν περισσότερο».

Προκειμένου να ξεπεράσει τις δυσκολίες που η ίδια έθεσε, άθελά της, στον εαυτό της, έμαθε να μη δίνει καμία σημασία στην επιφάνεια. Αγνοεί, πλέον, τις ρυτίδες της, το σώμα της, τα κεράκια στην τούρτα. Είναι κομμάτια του εαυτού της, τον οποίο φροντίζει όσο μπορεί. Δεν είναι κτήριο που πρέπει να διατηρηθεί, ούτε δωμάτιο που πρέπει να βαφτεί ξανά και ξανά για να ανανεωθεί. Είναι μία αληθινή γυναίκα που ξέρει καλά τι αξίζει, πώς θα το καταφέρει και, κυρίως, ότι η μοναδική άποψη που την αφορά, είναι η δική της.


Διαβάστε επίσης:

Ράμπια Γκορ: Η κορυφαία νεαρή επιχειρηματίας της Αφρικής που δεν τελείωσε ποτέ το σχολείο

Η δύναμη του να αγαπάς τον εαυτό σου: 4 γυναίκες παραδίδουν μαθήματα αυτοπεποίθησης

Τζέιμι Κερν Λίμα (IT Cosmetics): Πώς δημιούργησε μία εταιρεία δισεκατομμυρίων, μετατρέποντας τα πιο ηχηρά «όχι» στα μεγαλύτερα «ναι»

 

Ακολουθήστε το Portraits στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση