Η Cherry Blossom Intimates έχει χαρακτηριστεί ως «η πιο γυναικεία μπουτίκ εσωρούχων στον πλανήτη». Αυτή είναι και η μεγαλύτερή της δύναμη, σύμφωνα με τη CEO της, Τζάσμιν Τζόουνς.
Η Cherry Blossom δεν είναι μία συνηθισμένη εταιρεία. Στόχος της, μάλιστα, είναι να βοηθήσει τις γυναίκες που νίκησαν τον καρκίνο του μαστού να αισθανθούν ξανά άνετα, να αγαπήσουν τον εαυτό τους από το μηδέν. Οι στηθόδεσμοι είναι ειδικοί, ώστε να «γεμίζουν» το πιθανό κενό που προκάλεσε η μαστεκτομή, ενώ κυκλοφορούν ειδικοί, πιο μαλακοί, για τις πρώτες ημέρες μετά την επέμβαση.
«Ολοκληρώσαμε εκατοντάδες ώρες εκπαίδευσης, κουραστήκαμε και τώρα στηρίζουμε τις survivors», έχει δηλώσει η Τζόουνς. «Έχουμε επιθέματα στήθους που καλύπτουν 36 διαφορετικές αποχρώσεις της επιδερμίδας, ώστε κάθε γυναίκα να βρει αυτό που της ταιριάζει – ακριβώς όπως κάνει με το foundation της σε ένα κατάστημα καλλυντικών». Οι δυνατότητες που πρόσφερε στο καταναλωτικό κοινό, είναι ένας από τους λόγους που κατάφερε να μπει στους 30 Under 30 του Forbes το 2019.
«Η γιαγιά μου διαγνώστηκε με καρκίνο πριν γεννηθώ κι έφυγε από τη ζωή έναν χρόνο πριν τελειώσω το Πανεπιστήμιο, άρα πριν καν ξεκινήσω την εταιρεία», δήλωσε στη Yahoo Life. «Τη θυμάμαι να ψωνίζει μετά τη μαστεκτομή, να αναζητά σουτιέν και επιθέματα σιλικόνης. Πάντα, πήγαινε σε φαρμακεία και ορθοπεδικά καταστήματα. Της άξιζε κάτι καλύτερο».
Η Τζάσμιν Τζόουνς θέλει να προσφέρει στις γυναίκες όλα όσα έλειχαν από τη γιαγιά της. Έχοντας σπουδάσει Διοίκηση Επιχειρήσεων στο Πανεπιστήμιο Trinity, είχε τις βασικές γνώσεις για το στήσιμο μίας επιχείρησης. Αυτό που της έλειπε, ήταν ο τρόπος να ξεχωρίσει. «Ένιωσα την ανάγκη να τις βοηθήσω να πάρουν πίσω τη θηλυκότητα που ένιωσαν να χάνουν», εκμυστηρεύτηκε. Και τότε, βρήκε αυτό το «κάτι» που αναζητούσε.
Συνάντησε τη γενική χειρουργό Ρετζίνα Χάμπτον σε μία ομιλία για τον καρκίνο του μαστού. Ένωσαν τις δυνάμεις τους, καθώς εκείνη σύστηνε τη Τζάσμιν στις ασθενείς της που αναζητούσαν ένα ασφαλές και «ζεστό» κατάστημα που θα τις έκανε να αισθανθούν άνετα, θα τις γέμιζε αυτοπεποίθηση και χαρά.
Πριν την πανδημία, τα καταστήματα της Cherry Blossom ήταν γεμάτα. Όταν, όμως, την περασμένη άνοιξη ξέσπασε η πανδημία, όλα άλλαξαν. Η Τζόουνς έπρεπε να σκεφτεί γρήγορα και να μεταφέρει τα πάντα στο διαδίκτυο. Όχι μόνο παρείχε στις γυναίκες δωρεάν συμβουλές μέσω Zoom, αλλά δεχόταν πίσω τα προϊόντα που δεν τους ταίριαζαν απόλυτα κι αναλάμβανε την προσαρμογή τους. «Κι όλα αυτά χωρίς να χρειαστεί καν να βγουν από το σπίτι, κάτι επικίνδυνο καθώς έκαναν τη θεραπεία τους».
Προκειμένου να νικήσει τους ανταγωνιστές της, πέρασε πολλά άγρυπνα βράδια τα οποία, όμως, την αντάμειψαν. «Έκλεισα τη χρονιά με 1.25 εκατομμύρια», δήλωσε κι έγινε μία από τις ελάχιστες Μαύρες επιχειρηματίες που ξεπέρασαν το ένα εκατομμύριο σε κέρδη. Παράλληλα, βραβεύθηκε από το Fashion Institute of Technology’s Design Entrepreneur Program, το οποίο της εξασφάλισε 75 χιλιάδες δολάρια για να ξεκινήσει τη δική της σειρά ρούχων.
Από το 2018 μέχρι σήμερα, με ελάχιστη κρατική χρηματοδότηση, η Cherry Blossom «καλύπτει μόνη της τα έξοδά της, κάτι που είναι εξαιρετικό, ενώ μας δίνει τη δυνατότητα να κάνουμε αποταμίευση ώστε να την εξελίσσουμε», τόνισε η Τζόουνς.
«Βλέποντας γυναίκες γεμάτες αυτοπεποίθηση να βγαίνουν από τα δοκιμαστήρια, θυμάμαι το λόγο για τον οποίο αποφάσισα να κάνω αυτήν τη δουλειά», εκμυστηρεύτηκε. «Μακάρι να ήταν η γιαγιά μου εδώ για να το δει. Την αισθάνομαι, όμως, κοντά μου, η κληρονομιά της ζει σ’ αυτήν την μπουτίκ».
Διαβάστε επίσης:
Χάγκαρ Ελάζιζ (La Fleur Bouquets): H CEO που κατάφερε να κυριαρχήσει στο εμπόριο λουλουδιών
Sara Blakely: Η γυναίκα πίσω από το Spanx που έπαθε ανοσία στο «όχι»
Ακολουθήστε το Portraits στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση