Success stories

Valerie Macaulay, Meredith Melling, Molly Howard: Οι επιχειρηματίες που μετέτρεψαν τις ρίγες σε σύμβολο γυναικείας ενδυνάμωσης

πηγή: Instagram @mollyhoward

Η μόδα είναι τέχνη, τρόπος έκφρασης. Μ’ ένα μόνο ρούχο μπορούμε να δείξουμε τα συναισθήματά μας, να κάνουμε μία πολιτική δήλωση. Ένα προϊόν αρκεί για να οδηγήσει έναν σχεδιαστή στην κορυφή ή την καταστροφή.

Αυτό ακριβώς σκέφτηκαν οι Valerie Macaulay, Meredith Melling και Molly Howard όταν αποφάσισαν να μετατρέψουν τις ρίγες από ένα απλό print σε μέσο γυναικείας ενδυνάμωσης. Η εταιρεία τους, La Ligne, κυκλοφορεί αποκλειστικά ριγέ συλλογές για γυναίκες κάθε ηλικίας που θέλουν να κάνουν ισχυρό fashion statement. Φιλοσοφία τους; «Η ομορφιά των γραμμών και των απείρων σχημάτων που μπορούν να πάρουν».  


«Όλα βρίσκονται στο όνομα του brand μας. H ρίγα είναι κάτι που τόσο η Meredith όσο κι εγώ έχουμε στις ντουλάπες μας. Είναι αυτό που μας ζητούσαν οι στιλίστες στις φωτογραφίσεις. Είναι το σχέδιο που νιώθουμε ότι μας οδηγεί μπροστά. Είναι διαχρονική. Είναι δημοκρατική. Λειτουργεί. Αισθανθήκαμε πως ήταν το μοναδικό πράγμα που μπορούσαμε να κάνουμε δικό μας», εξήγησε η Valerie Macaulay στο Forbes.

Για την ίδια, όλα ξεκίνησαν με μια πρακτική στο Harper’s Bazaar. Πέρασε δύο χρόνια στο περιοδικό και παραιτήθηκε για να εργαστεί στη Vogue. Εκεί ήταν που συνάντησε τη Melling, ένα από τα δυνατότερα στελέχη του εμπορικού τμήματος. Η Meredith δεν ήταν ευχαριστημένη με τη θέση της. Θεωρούταν μεν επιτυχημένη, όμως της άρεσε περισσότερο να γράφει. Ήθελε να διηγείται ιστορίες, όχι να προωθεί brands. Συνέχισε για 16 χρόνια ώσπου, μαζί με τη Macaulay, αποφάσισαν να παραιτηθούν και να κάνουν κάτι δικό τους.


Γνώρισαν τη Howard λίγο αργότερα. Εκείνη ήταν διευθύντρια του τμήματος ανάπτυξης της Rag & Bone. Ξεκίνησε ως σύμβουλος επενδύσεων στον όμιλο Financial Sponsors, έκλεινε συμφωνίες με πελάτες και απέκτησε γνωριμίες σε πολλές βιομηχανίες, μ’ εκείνη της μόδας να μην αποτελεί εξαίρεση.


Καμιά τους δεν είχε ασχοληθεί με το κομμάτι των επιχειρήσεων. Γνώριζαν, όμως, το σκοπό τους: να δημιουργήσουν μία εταιρεία η οποία δε θα ήταν απρόσωπη και θα μπορούσε να έχει άμεση επαφή με τον καταναλωτή. Δοκίμασαν να κυκλοφορήσουν μία βασική και μία εποχιακή κολεξιόν. Οι πελάτες, όμως, αδιαφόρησαν και για τις δύο.

«Είδαμε πως αυτό δε δούλευε κι έπρεπε να το αλλάξουμε. Δημιουργήσαμε, τελικά, μία μόνο συλλογή. Καταλάβαμε, στην πορεία, πως δεν μπορούσαμε να κυκλοφορήσουμε μία ολόκληρη σειρά ρούχων σε μια μέρα και να περιμένουμε να επιστρέψει το κοινό. Πράγματι, είχαμε εκείνες τις τεράστιες στιγμές που έβγαιναν τα νέα κομμάτια, αλλά μετά επικρατούσε ησυχία. Δεν εξαρτώμασταν από εταιρείες χονδρικής οπότε δεν έπρεπε να τα παράγουμε όλα άμεσα και να τα στέλνουμε κάπου. Αποφασίσαμε, λοιπόν, να κυκλοφορούμε τα νέα μας προϊόντα ανά εβδομάδα», είπε η Howard στο Forbes.

Οι τρεις συνεργάτιδες άλλαξαν μοντέλο παραγωγής, άλλαξαν προμηθευτές, άλλαξαν τρόπο σκέψης. Δύο πράγματα, όμως, έμειναν σταθερά: Οι ρίγες και η επιθυμία τους να προωθήσουν τη γυναικεία ενδυνάμωση. Εδώ και τρία χρόνια, η La Ligne έχει δημιουργήσει μία κοινότητα 300 ανδρών και γυναικών με το όνομα La Bande. Όλοι τους υποστηρίζουν τις γυναίκες δημιουργούς κι επιχειρηματίες με συνεργασίες και διαφημίσεις.


«Όταν σκεφτόμουν να παραιτηθώ και να ξεκινήσω το δικό μου brand», είπε η Melling, «ξεκίνησα να υπολογίζω το ρίσκο. Σκεφτόμουν όλα όσα θα μπορούσαν να πάνε στραβά. Έπρεπε να αλλάξω οπτική και να δω τι θα μπορούσε να λειτουργήσει σωστά. Αν δεν έκανα το μεγάλο βήμα, τι δε θα μάθαινα για μένα; Τι δε θα είχα καταφέρει;»

 

Διαβάστε επίσης:

Hyla Nayeri, Adrien Bettio: Δύο επιχειρηματίες ετών 24

Οι Vanessa και Kim Pham δημιούργησαν τη δική τους επιχείρηση βιετναμέζικων προϊόντων εν μέσω κορονοϊού

Οι γυναίκες που άλλαξαν το παγκόσμιο τηλεοπτικό τοπίο

 

Ακολουθήστε το Portraits στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση