INSPIRATION

Suzanne Sinatra: Πώς έχτισε την εταιρεία της παλεύοντας με τον καρκίνο

H Suzanne Sinatra κατάφερε να εμπνευστεί και να φτάσει στην κορυφή

Suzanne Sinatra: Πώς έχτισε την εταιρεία της παλεύοντας με τον καρκίνο
πηγή: www.instagram.com/suzziesinatra
Suzanne Sinatra: Πώς έχτισε την εταιρεία της παλεύοντας με τον καρκίνο
πηγή: www.instagram.com/suzziesinatra

Ο καρκίνος είναι μία λέξη που πολλοί δε θέλουν καν να ξεστομίσουν. Προτιμούν να τον αποκαλούν την «κακιά» ασθένεια, ή και να μην τον αναφέρουν καν. Η Suzanne Sinatra, όμως, όχι μόνο τον κοίταξε κατάματα και τον αντιμετώπισε, αλλά κατάφερε να εμπνευστεί από αυτόν και να οδηγήσει τη startup εταιρεία της στην κορυφή, πριν καν ολοκληρώσει τη θεραπεία της.

Το δύσκολο ταξίδι της επιχειρηματία

Σήμερα, η Suzanne μοιράζεται με ευκολία την ιστορία της και εξηγεί πώς μία αποτυχημένη συνεδρία αποτρίχωσης στο bikini της έδωσε την ιδέα για τη δημιουργία της Private Packs. Η εταιρεία παράγει πακέτα με κρύα και ζεστά επιθέματα που ανακουφίζουν τον πόνο στην ευαίσθητη περιοχή, σχεδιασμένα για τη μοντέρνα γυναίκα. Στο δρόμο προς την κορυφή, όμως, συνάντησε πολλά εμπόδια. Δύο χρόνια αφού συνέβη το ατυχές περιστατικό και ξεκίνησε να θέτει το σχέδιό της σε εφαρμογή, το 2017, άρχισε να αισθάνεται περίεργα. Επισκέφθηκε το γιατρό, λοιπόν, ο οποίος της είπε τις δύο λέξεις που κανείς δε θέλει να ακούσει στη ζωή του: «Έχεις καρκίνο.»

Suzanne Sinatra: Πώς έχτισε την εταιρεία της παλεύοντας με τον καρκίνο
πηγή: www.instagram.com/suzziesinatra

«Η πορεία μου μαζί με τον καρκίνο του μαστού είναι αυτό που  μου έδωσε την  ώθηση που χρειαζόμουν για να κάνω την Private Packs κάτι μεγαλύτερο. Καμία από τις αμέτρητες μέρες που πέρασα στα νοσοκομεία, δεν εμφανίστηκε ένας γιατρός να μου πει ότι η θεραπεία μου και η πρόωρη εμμηνόπαυση που την ακολούθησε, θα επηρέαζαν τον κόλπο μου», αποκάλυψε στο Forbes.

Η περιπέτεια της υγείας της Suzanne, αντί να τη γονατίσει, της έδωσε κίνητρο να παλέψει για την επαγγελματική της επιτυχία. Της γεννήθηκαν πολλές ιδέες τόσο για νέα προϊόντα, όσο και για τη διαφήμιση  που θα έπρεπε να γίνει. Το κοινό, έχει αγκαλιάσει την προσπάθειά της, εφόσον, όπως δήλωσε, σήμερα «οι γυναίκες συζητούν θέματα που κάποτε θεωρούνταν ντροπιαστικά».

Μία ανάγκη που έχουν πολλές γυναίκες

Η Sinatra επικεντρώθηκε στις μητέρες και τα προβλήματα που ίσως αντιμετώπιζαν μετά τη γέννα. Όμως, μετά από έρευνα, συνειδητοποίησε ότι το κοινό στο οποίο θα έπρεπε να απευθύνεται είναι τεράστιο, καθώς τα ίδια ζητήματα αντιμετωπίζει η πλειονότητα του γυναικείου πληθυσμού.

Μόνο στις Η.Π.Α., 14 εκατομμύρια γυναίκες πάσχουν από χρόνιους πόνους , ενώ το 75% των γυναικών έχει κληθεί να αντιμετωπίσει μολύνσεις τουλάχιστον μία φορά.

«Τι κάνουμε όταν πήγε στραβά η αποτρίχωσή μας ή όταν έχουμε πόνους περιόδου; Υποφέρουμε σιωπηλά. Μας αξίζει κάτι καλύτερο», τόνισε η Suzanne.

Σε μία εποχή που όλο και περισσότερες γυναίκες μιλούν ανοιχτά για τέτοιου είδους προβλήματα, οι εταιρείες προϊόντων γυναικείας υγιεινής, χρησιμοποιώντας την τεχνολογία και καινοτόμες πρώτες ύλες, τους προσφέρουν επιτέλους την άνεση που τόσο έχουν ανάγκη. Μάλιστα, η συγκεκριμένη βιομηχανία, που τώρα αναπτύσσεται, έχει αξία περίπου 50 εκατομμύρια δολάρια.

Η επιτυχία που δεν περίμενε κανείς

Όταν ξεκίνησε την εταιρεία της, η Suzanne Sinatra ήξερε ότι δεν είχε τα νούμερα με το μέρος της. Είναι μετανάστρια και όχι λευκή. «Οι γυναίκες σαν εμένα παίρνουν λιγότερο από το 0.02% των επιχορηγήσεων. Επιπλέον, ασχολούμαι με τη γυναικεία υγιεινή. Αυτό σημαίνει ότι λογοκρίνομαι περισσότερο. Γι’ αυτό ζήτησα τη βοήθεια του κοινού», εκμυστηρεύτηκε στο Forbes.

Suzanne Sinatra: Πώς έχτισε την εταιρεία της παλεύοντας με τον καρκίνο
πηγή: www.instagram.com/suzziesinatra

Μπορεί η υγεία της να την κράτησε πίσω, όμως ήταν καταλυτικός παράγοντας για την ανάπτυξη της Private Packs. Σήμερα είναι υγιής, έχει μία δυνατή ομάδα και το προϊόν της είναι έτοιμο να κατακτήσει τον κόσμο.  Στόχος της είναι να εμπνεύσει όλα τα μικρά κορίτσια να σκεφτούν «Αφού το έκανε εκείνη, μπορώ και εγώ.»