Beauty

Glossier: Χρηματική και στρατηγική στήριξη στις Αφροαμερικανίδες επιχειρηματίες

Η ιδρύτρια του Glossier, Emily Weiss πηγή: Instagram @emilyweiss

Η ιδρύτρια του skincare και make up brand Glossier, Emily Weiss, έχει βάλει ως στόχο την αλλαγή της βιομηχανίας της ομορφιάς. Μία αλλαγή που αποσκοπεί στην εξάλειψη του φυλετικού ρατσισμού και στη στήριξη των Αφροαμερικών γυναικών επιχειρηματιών.

Το επιτυχημένο brand είχε ανακοινώσει στις 30 Μαΐου ότι θα δωρίσει 500.000 δολάρια σε διάφορους οργανισμούς, όπως το Black Lives Matter και το NAACP Legal Defense & Educational Fund, όπως επίσης και τη στήριξη ορισμένων Black-owned beauty επιχειρήσεων. Τώρα έγιναν γνωστές περαιτέρω λεπτομέρειες και πληροφορίες για τη δράση αυτή, μέσω μιας ανάρτησης στον επίσημο λογαριασμό του Glossier στο Instagram. «Στην Glossier, θέλουμε να αλλάξουμε το πώς βλέπει ο κόσμος την ομορφιά – και για να το αλλάξουμε θα πρέπει να ξεκινήσουμε με την αλλαγή της ίδιας της βιομηχανίας της ομορφιάς», αναφέρει η Emily Weiss στην εν λόγω ανάρτηση.

Η ίδια συνέχισε τονίζοντας πως «όταν λανσάραμε τη Glossier το 2014, ήμασταν τυχεροί που ήμασταν μία από τις ελάχιστες επιχειρήσεις που ιδρύθηκαν από γυναίκες και συγκέντρωσαν επιτυχώς επιχειρηματικά κεφάλαια. Εκείνη τη χρονιά, μόνο το 3,1% των επιχειρηματικών κεφαλαίων που συγκεντρώθηκαν από εταιρείες που εδρεύουν στις ΗΠΑ πήγαν σε γυναίκες. Γνωρίζουμε επίσης ότι μια μαύρη γυναίκα με το ίδιο όραμα πιθανότατα δεν θα είχε την ίδια υποστήριξη. Οι Αφροαμερικανοι καταναλωτές κατέχουν τεράστιο ποσοστό αγοραστικής δύναμης, αλλά οι Αφροαμερικανές γυναίκες έλαβαν μόνο 0,0006% των 424,7 δισεκατομμυρίων δολαρίων που συγκεντρώθηκαν σε επιχειρηματικά κεφάλαια από το 2009».

Τώρα, οι Αφροαμερικανίδες επιχειρηματίες μπορούν να λάβουν τη στήριξη της Glossier, υποβάλλοντας αίτηση για επιχορηγήσεις που κυμαίνονται από 10.000 έως 50.000 δολάρια, ανάλογα με το στάδιο της επιχείρησής τους. Εκτός από την χρηματική στήριξη, οι επιλεγμένες επιχειρήσεις θα έχουν την ευκαιρία να έρθουν σε επαφή με άτομα της ομάδας της Glossier, από τους τομείς της στρατηγικής περιεχομένου και της συσκευασίας. Αξίζει να σημειωθεί ότι τα brands τους θα προωθηθούν μέσω των social media της Glossier.

Οι Αφροαμερικανίδες επιχειρηματίες μπορούν να στείλουν τις αιτήσεις τους έως τις 3 Ιουλίου. Η επιλογή θα γίνει βάσει της φιλοδοξίας της υποψήφιας επιχείρησης για την διεύρυνση της συζήτησης για την ομορφιά, τα ξεχωριστά στοιχεία και χαρακτηριστικά της και το πώς η επιχορήγηση μπορεί να βοηθήσει στην ανάπτυξή της.

 

Διαβάστε επίσης:

Sunbathing 101: Πώς θα αποκτήσετε ηλιοκαμένη επιδερμίδα με ασφάλεια

Body Scrubs: 6 προϊόντα που θα σας χαρίσουν λαμπερή και μεταξένια επιδερμίδα

Πλούσια Ενυδάτωση: Τα body butters που χρειάζεστε αυτό το καλοκαίρι