BEAUTY

Huda Kattan: Πώς ένας ανανάς και μία πλαστική επέμβαση δημιούργησε ένα εξειδικευμένο skincare brand

πηγή: instagram @huda_kattan

Η Huda Kattan δραστηριοποιείται στο χώρο της ομορφιάς εδώ και δέκα χρόνια. Το 2010 η Kattan έκανε τα πρώτα της βήματα στο χώρο αυτό μέσω ενός blog με την ονομασία «Huda Beauty» στο WordPress, όπου δημοσίευε tutorials και make up tips, τα οποία την βοήθησαν να κερδίσει αναγνωρισιμότητα και να γίνει η make up artist πολλών διάσημων όπως της Kim Kardashian-West, της Eva Longoria και της Nicole Richie.

Η ίδια ξεκινώντας από εκεί κατάφερε να δημιουργήσει τη δικιά της beauty εταιρεία μέσα σε τρία χρόνια, η οποία φέρει το όνομα του blog της και ξεπερνάει σε αξία το ένα δισεκατομμύριο δολάρια! Μάλιστα, η Kattan έχει γίνει και Influencer των social media, καθώς μόνο στη διαδικτυακή πλατφόρμα του Instagram έχει 41,1 εκατομμύρια ακόλουθους. Αφού, λοιπόν, κατάφερε μέσα σε λιγότερο από μία δεκαετία να δημιουργήσει το δικό της κολοσσό, η Kattan ανακοίνωσε πως θέλει να επεκταθεί περισσότερο στην βιομηχανία της ομορφιάς λανσάροντας την δικιά της skincare σειρά.

Όπως αναφέρει η Ιρακινής καταγωγής Huda, ξεκίνησε από μικρή ηλικία να ασχολείται με το μακιγιάζ, καθώς για χρόνια έπρεπε να αντιμετωπίσει την ακμή στο πρόσωπο της. «Ξεκίνησα να χρησιμοποιώ μακιγιάζ γιατί ένιωθα πως ήταν ο μόνος τρόπος να ‘διαχειριστώ’ την ακμή. Όταν η ακμή βρίσκεται σε έξαρση, είναι σαν να σου λέει κάτι το δέρμα σου. Φαίνεται πως το δέρμα είναι νευριασμένο και θέλει απλά να αναπνεύσει», αναφέρει χαρακτηριστικά η ίδια. Από αυτή τη συνειδητοποίηση η Huda άρχισε να «ακούει» περισσότερο το δέρμα της και τον οργανισμό της, δείχνοντας περισσότερο κατανόηση στις πραγματικές ανάγκες του και όχι σε αυτά που νόμιζε πως ήθελε.

Όμως αυτό που την ώθησε ακόμα παραπάνω να ασχοληθεί με την skincare ρουτίνα της αλλά και την φιλοσοφία πίσω από αυτή, ήταν η πλαστική επέμβαση που έκανε στην μύτη της: «Μετά από την πλαστική στη μύτη μου, έπρεπε να γυρίσω κατευθείαν πίσω στη δουλειά και να δημιουργήσω διάφορα βίντεο (για το διαδικτυακό κανάλι της στο YouTube), για αυτό έστυβα έναν ανανά κάθε μέρα επί πέντε συνεχόμενες ημέρες», εξηγεί η Kattan και συνεχίζει λέγοντας, «Όταν έβγαλα τους επιδέσμους από την μύτη φαινόταν σαν μην είχα κάνει την πλαστική. Ήξερα πως η βρομελίνη (bromelain), που περιείχε ο ανανάς, είναι ένα από τα καλύτερα συστατικά για τη φλεγμονή, για αυτό και το χρησιμοποιούσα συνεχώς».

Έτσι, η Huda άρχισε να περιλαμβάνει την βρομελίνη στην διατροφή της για να μπορέσει να επανέλθει πλήρως από την επέμβαση. Η ίδια συνέχισε να τη χρησιμοποιεί και σαν συστατικό σε DIY μάσκες στο beauty routine της. Από αυτή την DIY μάσκα ανανά ξεκίνησε η ιδέα της δημιουργίας μιας skincare σειράς που θα βοηθήσει στην καταπολέμηση παρόμοιων προβλημάτων που αντιμετώπιζε και εκείνη ανά τα χρόνια. Το όνομα του νέου αυτού ξεκινήματος είναι «Wishful» και όπως αποκάλυψε η ίδια, στόχος του brand είναι η εξατομικευμένη ιδέα του καθενός για τέλειο δέρμα. Ta προϊόντα Wishful υπόσχονται στις καμπάνιες τους υπέροχη επιδερμίδα χωρίς φίλτρα, μακιγιάζ ή Photoshop.

Το πρώτο λανσάρισμα περιλαμβάνει το «Yo Glow Enzyme Scrub», ένα απολεπιστικό προϊόν με AHA, BHA και ένζυμα, που λέγεται ότι κάνει θαύματα για τα ακνεϊκά δέρματα. «Ανυπομονώ να μοιραστώ μαζί σας το προϊόν που έχει αλλάξει τελείως την υφή της επιδερμίδας μου, που με βοήθησε να απαλλαγώ από τα σημάδια της ακμής, μείωσε την όψη των πόρων μου και έκανε την επιδερμίδα μου απίστευτα λεία και απαλή», ανέφερε για το πρώτο το νέο της προϊόν. Η νέα skincare σειρά της Huda αναμένεται να κυκλοφορήσει περισσότερα προϊόντα στο επόμενο εξάμηνο του 2020.

Πηγή φωτογραφίας Instagram @hudabeauty