Ο εκκεντρικός σχεδιαστής Jean Paul Gaultier βρήκε έναν δημιουργικό και θετικό τρόπο να απαθανατίσει την καθημερινότητα του μισού πληθυσμού του πλανήτη που βρίσκεται σε εγκλεισμό.
Είναι γνωστό πως ο χώρος της μόδας αλλά και της ομορφιάς έχουν συμβάλλει με διάφορους τρόπους στην καταπολέμηση και τον περιορισμό του COVID-19, όμως έχουν βοηθήσει επίσης και στη διατήρηση της ψυχικής υγείας και της δημιουργικότητας μέσα από διάφορα διαδικτυακά προγράμματα τους. Έτσι, και ο 67χρονος σχεδιαστής αποφάσισε να κάνει κάτι παρόμοιο… Ανέθεσε στον φωτογράφο Gorka Postigo, έναν από τους τακτικούς συνεργάτες του οίκου, το project «Τα αρώματα μένουν στο σπίτι». Αποστολή του ήταν να δημιουργήσει περιεχόμενο «στο σπίτι», χωρίς να χρησιμοποιηθεί κανένα εξωτερικό στοιχείο, προκειμένου να αποτυπώσει την καθημερινότητα κατά τη πανδημία.
Ο Postigo τοποθέτησε τα αρώματα «Classique» και «Le Mâle», «La Belle» και «Le Beau», καθώς και το «Scandal» στην καθημερινή τους «ρουτίνα». Η απεικόνιση δείχνει την καθημερινότητα εκατομμυρίων ανθρώπων κατά τη διάρκεια του εγκλεισμού και την ιδιαίτερη σχέση που έχει ο καθένας με το δικό του άρωμα, το οποίο είναι συνδεδεμένο με τους «φυσιολογικούς» ρυθμούς της ζωής του. Υγιεινή διατροφή, γυμναστική, καθαριότητα του σπιτιού, μαγείρεμα, διάβασμα, βραδιές ταινιών και κοινωνική αποστασιοποίηση κατά τη διάρκεια των «εξόδων» αποτέλεσαν τις βασικές ιδέες του. Είναι μία αρκετά ενδιαφέρουσα και πρωτότυπη φωτογράφιση που φέρει φυσικά λίγο από το χιούμορ και τις αντισυμβατικές ιδέες του Gaultier, ο οποίος καλεί τους θαυμαστές του να μοιραστούν μαζί του τις δικές τους καθημερινές ασχολίες στη καραντίνα μέσα από το hashtag στα social media #AtHomeWithGaultier.