Είναι γνωστό πως η μόδα και η τεχνολογία είναι δύο τομείς που συνεργάζονται στενά, κυρίως στην παραγωγή των προϊόντων της πρώτης μέσω έξυπνων και βιώσιμων πρακτικών. Παρ΄ όλα αυτά, η συνεργασία αυτή επεκτάθηκε σε μεγαλύτερο βαθμό με τη μόδα να ντύνει… ακόμα και την τεχνολογία.
Ο λόγος για τα αξεσουάρ των AirPods, των ασύρματων ακουστικών του Αμερικάνικου κολοσσού της τεχνολογίας Apple, που από το 2018 έχουν κατακτήσει την αγορά. Μάλιστα, μετά την κυκλοφορία τους δεκάδες άλλοι κατασκευαστές έσπευσαν να δημιουργήσουν τις δικές τους καινοτόμες εκδοχές απελευθερώνοντας για πάντα τα χέρια από τα καλώδια. Η δημοτικότητα τους είναι τόσο μεγάλη που ακόμα και η μόδα έσπευσε να επωφεληθεί από την αυξανόμενη ζήτηση τους. Πώς; Πρώτα με την κυκλοφορία θηκών και όχι οποιωνδήποτε θηκών αλλά σχεδίων με την υπογραφή εμβληματικών οίκων κατασκευασμένες από πολυτελή υλικά με φίνες λεπτομέρειες.
Μερικά από τα σχέδια, μάλιστα, τα είδαμε και στις φθινοπωρινές πασαρέλες των δύο τελευταίων season. Ενδεικτικά ξεχωρίζουν οι θήκες AirPods των Chanel, Gucci, Yves Saint Laurent και Valentino, με την εκάστοτε να φέρει την χαρακτηριστική αισθητική του αντίστοιχου οίκου. Οι θήκες αυτές δημιουργήθηκαν και για πρακτικούς λόγους -πέρα από τους προφανείς της αισθητικής και της logomania της γενιάς των «Millenial» και «Z»-, καθώς προστατεύουν τη συσκευή και ταυτόχρονα τα ακουστικά. Ωστόσο, γεννήθηκε και άλλη μία ανάγκη από τη χρήση τους: Οι χρήστες των wireless ακουστικών χρειάζονται έναν τρόπο να μην τα χάνουν από τα αυτιά τους…
Σε αυτή την ανάγκη ανταποκρίθηκαν οι κοσμηματοποιοί, δημιουργώντας σκουλαρίκια και αλυσίδες που κρατούν στη θέση τους τα ακουστικά, ενώ φαίνονται σαν κοσμήματα! Στην αγορά ξεχωρίζουν τα κομμάτια της Delfina Delettrez η οποία έχει δημιουργήσει εξαιρετικά πρωτότυπα κοσμήματα για να κρατούν στη θέση τους τα ασύρματα ακουστικά με πάρα πολύ στυλ και πολυτέλεια. Η ίδια ανέφερε σε πρόσφατη συνέντευξη της για τα εν λόγω σχέδια πως «στην πρώτη καραντίνα συνήθιζα να χάνω συνεχώς τα AirPods μου, οπότε έτσι γεννήθηκε η ιδέα των κοσμημάτων». Μάλιστα, η ίδια συνεργάστηκε και με τον Κιμ Τζόουνς τον υπεύθυνο για τις γυναικείες συλλογές του Fendi. Μαζί παρουσίασαν τα πρωτότυπα σχέδια της στην ανοιξιάτικη συλλογή Υψηλής Ραπτικής.
Αξιέπαινα είναι και τα σχέδια του γαλλικού οίκου Louis Vuitton, που ντύνουν τα ασύρματα ακουστικά με χρυσές χειροπέδες, πάνω στις οποίες αναγράφεται το εμβληματικό μονόγραμμα του. Επίσης, και τα σχέδια του brand Misho κάνουν τον γύρο του διαδικτύου και καταλήγουν στο streeet style, αφού όπως αναφέρει η ιδρύτρια του Suhani Parekh αποτελούν «χειροποίητη μοντέρνα αρχιτεκτονική για το σώμα».
Έτσι, η βιομηχανία της μόδας, που αποτελεί τον καθρέφτη των εξελίξεων και της κοινωνίας, αποδεικνύει πως βαδίζει χέρι – χέρι με την τεχνολογία!
Διαβάστε επίσης:
Spring Trends: Η μεγαλύτερη τάση στις τσάντες της άνοιξης είναι και η πιο πρακτική
Τα βασικά κομμάτια της γκαρνταρόμπας που είναι «trend proof»
Black Dress: Τα φορέματα που δεν πρέπει να λείπουν από τη γκαρνταρόμπα σας
Ακολουθήστε το Portraits στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση