Η βιομηχανία της μόδας έχει συμβάλλει με αρκετούς τρόπους στην μάχη κατά της πανδημίας του κορονοϊού. Κανείς άλλωστε δεν μπορεί να ξεχάσει τις υπέρογκες δωρεές των σχεδιαστών, των οίκων και των brands για τη στήριξη των συστημάτων υγείας ανά τον κόσμο. Ωστόσο, η προσπάθειά τους δεν έχει ολοκληρωθεί, με το British Council Fashion να παρουσιάζει τη νέα του φιλανθρωπική καμπάνια: «The Great British Designer Face Coverings: Reusable, for People and Planet».
Η πρωτοβουλία αυτή πραγματοποιείται σε συνεργασία με το label Bags of Ethics και περιλαμβάνει την κατασκευή και την πώληση, σε διεθνές επίπεδο, βιώσιμων και επαναχρησιμοποιούμενων μη ιατρικών καλυμμάτων προσώπου, που έχουν σχεδιαστεί στο Λονδίνο από έξι βρετανικά brands. Οι Halpern, Julien Macdonald, Liam Hodges, Mulberry, Raeburn και Rixo σχεδίασαν από μια μάσκα προσώπου. Το πακέτο των τριών θα πωλείται στην τιμή των 17 ευρώ από τον ιστότοπο του British Fashion Council και μέσω των e-shops των συνεργατών τους, συμπεριλαμβανομένων των Asos, Boots , John Lewis και Sainsbury’s.
Το νέο project φιλοδοξεί να συγκεντρώσει 1 εκατομμύριο λίρες από τις πωλήσεις. Το ποσό θα διατεθεί στο σύνολό του σε φιλανθρωπικούς σκοπούς, όπως την δράση NHS Charities Together Covid-19 Urgent Appeal, το BFC Foundation Fashion Fund και το Wings of Hope Children’s Charity. Μάλιστα, η Caroline Rush, διευθύνων σύμβουλος της BFC, ανέφερε χαρακτηριστικά πως «η μόδα είναι μια δύναμη που ενώνει και τώρα, περισσότερο από ποτέ, είναι απαραίτητο να συνεργαστούμε για να υποστηρίξουμε ο ένας τον άλλον σε δύσκολες στιγμές. Φιλοδοξούμε να συμβάλλουμε στην καταπολέμηση της COVID-19, συμβάλλοντας παράλληλα στις ιατρικές προμήθειες που προορίζονται για το Εθνικό Σύστημα Υγείας. Μέσω αυτού του έργου, όχι μόνο θα τιμήσουμε τους Βρετανούς σχεδιαστές αλλά θα υποστηρίξουμε τη βιωσιμότητα σε μια κρίσιμη εποχή».