Μετά τη διαδικτυακή Εβδομάδα Μόδας Υψηλής Ραπτικής αλλά και των virtual fashion shows για τις Resort συλλογές των οίκων μόδας σειρά έχει η πραγματοποίηση της Fashion Week Μιλάνου. Η Camera Nazionale della Moda Italiana ανακοίνωσε το πρόγραμμα της Εβδομάδας Μόδας του Μιλάνου, που θα πραγματοποιηθεί από τις 22 έως τις 28 Σεπτεμβρίου, σύμφωνα με το οποίο θα διεξαχθούν 28 φυσικά shows σε σύνολο 50 events.
Πρόκειται για μία Fashion Week που θα συμπεριλαμβάνει τόσο τη διεξαγωγή παραδοσιακών επιδείξεων -με περιορισμένο αριθμό ατόμων- όσο και διαδικτυακών παρουσιάσεων συλλογών, δείχνοντας πως προσαρμόζεται στη νέα πραγματικότητα που διαμόρφωσε η πανδημία της COVID-19. Ο επικεφαλής της CNMI, Carlo Capasa, χαρακτήρισε τη νέα μορφή της MFW ως «Phy-gital» δηλώνοντας πως «στόχος μας είναι να επιτρέψουμε σε κάθε brand και σχεδιαστή να παρουσιάσει τη συλλογή του με τον τρόπο που συμφωνεί περισσότερο με το όραμά του».
Την αυλαία της «Phy-gital» Εβδομάδας Μόδας στις 23 Σεπτεμβρίου θα ανοίξει ο ιταλικός οίκος Fendi, ο οποίος επέλεξε να παρουσιάσει τη συλλογή μέσω ενός φυσικού show. Ο CEO του Fendi, Serge Brunschwig, είχε αναφέρει σε παλαιότερη δήλωση του σχετικά με αυτή την επίδειξη πως θα πραγματοποιηθεί «με περιορισμένο αριθμό καλεσμένων και με ένα μέρος του να είναι digital». Την επόμενη μέρα, στις 24 Σεπτεμβρίου, θα ακολουθήσει το fashion show της Prada, επίσης με φυσική παρουσία, στο οποίο θα κάνουν το πολυαναμενόμενο ντεμπούτο τους ως co-creatives directors του οίκου η Miuccia Prada και ο Raf Simons.
Τα βήματα του Fendi θα ακολουθήσει και ο Giorgio Armani, ο οποίος επέλεξε να παρουσιάσει τη συλλογή του τόσο μέσα από ένα «παραδοσιακό» fashion show όσο και διαδικτυακά, στις 26 Σεπτεμβρίου, από τα κεντρικά γραφεία του οίκου στη Via Bergognone. Με φυσικά runways θα συμμετάσχουν στην Εβδομάδα Μόδας του Μιλάνου και οι οίκοι Dolce & Gabbana, Versace, Alberta Ferretti, Etro, Marni, Blumarine, Salvatore Ferragamo, ενώ Missoni, Dsquared2 και Philipp Plein αναφέρονται στο πρόγραμμα ως digital shows.
Εκτός εβδομάδας μόδας του Μιλάνου θα βρίσκεται φέτος ο οίκος Gucci, μετά την απόφαση του καλλιτεχνικού του διευθυντή, Alessandro Michele, να μειώσει τα fashion shows του σε δυο τον χρόνο, προκειμένου να «προσφέρει οξυγόνο» στη δημιουργική του σκέψη. Οι δυο τελευταίες μέρες της Milan Fashion Week είναι αφιερωμένες σε ανερχόμενους σχεδιαστές και θα τα events θα είναι εξολοκλήρου ψηφιακά.
Διαβάστε επίσης:
Summer Style: Έτσι θα δημιουργήστε μία resort ready γκαρνταρόμπα
The Millennial Trends: Αυτές είναι οι τάσεις από τα 00s που επιστρέφουν δυναμικά
Airport Look: Πώς θα δημιουργήσετε το τέλειο outfit για το ταξίδι σας
Ακολουθήστε το Portraits στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση