FASHION

Fashion Alert: Οι τελευταίες εξελίξεις από τον λαμπερό χώρο της μόδας

Πηγή φωτογραφίας Instagram @gucci

Βρισκόμαστε μία ανάσα πριν το Σαββατοκύριακο και είναι ώρα για την αποτίμηση της εβδομάδας, η οποία πέρα από αρκετές αρνητικές εξελίξεις στο μέτωπο της πανδημίας, είχε και αρκετές θετικές, στην πιο όμορφη και μαγική βιομηχανία. Ο λόγος για τη βιομηχανία της μόδας, η δημιουργικότητα της οποίας φαίνεται πως δεν πτοείται ούτε από την COVID-19. Αυτή την εβδομάδα νέες καμπάνιες, boutiques, εκθέσεις και καλλιτεχνικοί διευθυντές μονοπώλησαν το ενδιαφέρον μας.

Παρακάτω, λοιπόν, σας παρουσιάζουμε τις τελευταίες εξελίξεις από το χώρο της μόδας!

Gucci: Η πολυαναμενόμενη καμπάνια της «The Epilogue» συλλογής

Η καμπάνια της τελευταίας συλλογής του Gucci μόλις κυκλοφόρησε και όπως φαίνεται, από τις πρώτες φωτογραφίες, ακολουθεί επακριβώς το όραμα του «The Epilogue». Όπως η συλλογή – που ήταν το τρίτο και τελευταίο μέρος ενός project με σκοπό να χαρίσει μία μοναδική ματιά στα ενδόμυχα της βιομηχανίας – έτσι και η καμπάνια συνεχίζει αποθανατίζοντας μαζί με τα μοντέλα και τους άμεσα εμπλεκόμενους. Όπως αναφέρει ο Alessandro, «έφερα κοντά πολλά διαφορετικά μεταξύ τους πράγματα, που αντιπροσωπεύουν την ακατάστατη ομορφιά που πάντα αναζητούσα: Το χάος της ομορφιάς. Τι συμβαίνει στη σχέση μεταξύ πραγματικότητας και φαντασίας όταν αδιάκριτα μάτια εισχωρούν στους μηχανισμούς παραγωγής μιας εικόνας; Τι συμβαίνει στη μόδα, όταν η αλήθεια επιστρέφει πίσω στη στιγμή που ήταν ακόμα ένα ψέμα; Θέλοντας να σπάσω τα μάγια που υποχρεώνουν τους συνεργάτες μου να εγκαταλείψουν τα ρούχα που σχεδιάζουν, τούς ζήτησα να τα φορέσουν. Και έτσι κάναμε μια πλήρως αυτάρκη δουλειά, μέσα από το σπίτι μας, ανακατεύοντας πράγματα που είχαμε ήδη κάνει με πράγματα που ετοιμαζόμασταν να κάνουμε – προσπερνώντας τα σχέδια του χρόνου σύμφωνα με την ιδέα μου του ‘The Epilogue’, την τελική λύση ενός μέλλοντος που είναι ήδη παρόν». Η φωτογράφιση του «The Epilogue» πραγματοποιήθηκε από τον Alec Soth, ενώ η κινηματογράφηση έγινε από τους Ιταλούς Damiano και Fabio D’Innocenzo.  Πραγματοποιήθηκαν, ωστόσο, σε δυο αντικρουόμενες μεταξύ τους τοποθεσίες, το εντυπωσιακό Palazzo Sacchetti και την γεμάτη γκράφιτι urban περιοχή Campo Boario.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Gucci Official (@gucci) στις

 Lancel: Η πρώτη boutique του brand στην Ελλάδα

Η πρώτη boutique του αγαπημένου γαλλικού brand Lancel στην Ελλάδα είναι γεγονός! Το πρώτο κατάστημα του φιλοξενείται στον 1ο όροφο του Golden Hall, σε έναν χώρο γεμάτο χρώμα, ζωντάνια, παιχνιδιάρικη διάθεση και ατέλειωτη κομψότητα. Εδώ τα εμβληματικά best selling μοντέλα του Lancel φέρνουν στην Αθήνα αέρα Παρισιού, κατευθείαν από το ιστορικό Opera Store, κι εδώ μπορείτε να βρείτε όλες τις αγαπημένες συλλογές: Ninon, Premier Flirt, Elsa, Charlie.  Πρόκειται για ένα brand με μεγάλη ιστορία, που η «γέννηση» του χρονολογείται το 1876 στο Παρίσι, την εποχή της Belle Époque, όταν οι οραματιστές Angele και Alphonse Lancel ίδρυσαν τον οίκο Lancel. Από τότε μέχρι σήμερα, ο οίκος συνεχίζει να εκφράζει τη γαλλική κομψότητα και το απόλυτο savoir-faire, μέσα από τις εξαιρετικές χειροποίητες δημιουργίες του και τον αισθησιασμό της χρωματικής του παλέτας. Από τη θρυλική «Εlsa», τον ορισμό της bucket bag, μέχρι την «Umbrella Bag», και από την «Kangourou» μέχρι τη «Charlie», οι πολυτελείς τσάντες Lancel κατακτούν τον κόσμο της μόδας και τις καρδιές των γυναικών σε όλο τον κόσμο και τώρα θα κατακτήσουν και τις δικές σας.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Lancel Greece Boutique (@lancelgreece_boutique) στις

«About Time: Fashion and Duration»: Η έκθεση για τα 150 χρόνια του The Met ανοίγει επιτέλους τις πόρτες της

Από την πρώτη Δευτέρα του Μαΐου κι έπειτα, το Metropolitan Museum of Art της Νέας Υόρκης υποδέχεται κάθε χρόνο τους λάτρεις της μόδας και της τέχνης με μία ετήσια έκθεση, το θέμα της οποίας παρουσιάζεται στο Met Gala, τα Oscars της μόδας. Φέτος τα πράγματα ήταν διαφορετικά, καθώς η πανδημία δεν επέτρεψε να πραγματοποιηθεί καμία εκδήλωση. Παρ’ όλα αυτά το Costume Institute του Met δεν άφησε αυτή την πολυαναμενόμενη έκθεση στα σκοτάδια του μουσείου και πίσω από τις κλειδωμένες πόρτες. Αντιθέτως τον Μάϊο την έφερε στις οθόνες μας μέσα από μία διαδικτυακή περιήγηση διάρκειας 11 λεπτών. Τώρα, όμως, ήρθε η στιγμή το κοινό να απολαύσει από κοντά την έκθεση «About Time: Fashion and Duration», που ανοίγει τις πόρτες της για το κοινό στις 29 Οκτωβρίου. Η έκθεση θα διαρκέσει μέχρι τις 7 Φεβρουαρίου του 2021 και η προσέλευση του κοινού θα είναι περιορισμένη και κατόπιν ηλεκτρονικού ραντεβού (δηλαδή, με την αγορά εισιτηρίου θα κλείνει κανείς και την ώρα προσέλευσής του). Η έκθεση αυτή επικεντρώνεται στην εξέλιξη της μόδας τα τελευταία 150 χρόνια, από το 1870 μέχρι σήμερα, και συμπίπτει και με τα 150α γενέθλια του ιστορικού μουσείου της Νέας Υόρκης. Η ιδέα είναι βασισμένη στον Γάλλο φιλόσοφο του 20ου αιώνα Henri Bergson και το concept του «La durée», που σημαίνει «διάρκεια» και εξετάζει το πώς τα ρούχα εκφράζουν τις εκάστοτε κοινωνίες στο παρελθόν, το παρόν και το μέλλον. Παράλληλα, όμως το θέμα είναι εμπνευσμένο και από την ταινία «Orlando» της Sally Porter από το 1992, η οποία με τη σειρά της είναι βασισμένη στο βιβλίο της Virginia Woolf, η οποία λειτουργεί σαν μία «αφηγήτρια – φάντασμα» στην έκθεση, καθώς πολλά από τα γραπτά της έχουν χρησιμοποιηθεί στο εν λόγω concept.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη The Costume Institute (@metcostumeinstitute) στις

Roberto Cavalli: Ο Fausto Puglisi στο πηδάλιο του οίκου

Mετά την αποχώρηση του Paul Surridge από τον οίκο Roberto Cavalli το 2019, τις collection του είχε αναλάβει μια εσωτερική ομάδα σχεδιαστών. Τώρα, όμως, τα ηνία αναλαμβάνει ο Ιταλός σχεδιαστής Fausto Puglisi από την θέση του «Δημιουργικού Συμβούλου», έχοντας την επίβλεψη «για όλες τις σχεδιαστικές λειτουργίες», όπως αναφέρει η ανακοίνωση του luxury fashion label. «Είναι τιμή μου και είμαι περήφανος που θα συνεχίσω τη κληρονομιά αυτού του εξαιρετικού brand και κυρίως που θα συνεχίσω να υποστηρίζω την εικόνα του Roberto Cavalli για την πολυτέλεια και τη φινέτσα», ανέφερε ενθουσιασμένος ο Puglisi. Από την άλλη πλευρά ο γενικός διευθυντής της εταιρείας, Ennio Fontana,  δήλωσε πως «ο Puglisi είναι ένα σχεδιαστής που μπορεί να καταλάβει και να ερμηνεύσει την κληρονομία και την ουσία του Roberto Cavalli». H πρώτη collection του για τον οίκο αναμένεται τον Ιανουάριο του 2021 και όλοι ανυπομονούμε να δούμε τις γνωστές αντιθέσεις του στην πασαρέλα του Roberto Cavalli.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Roberto Cavalli Official (@roberto_cavalli) στις

 

Διαβάστε επίσης:

Η απόλυτη τάση στις τσάντες που δεν πρέπει να λείπει από τη συλλογή σας

Fashion on the go: Εύκολα και κομψά outfits που θα απογειώσουν τις καθημερινές εμφανίσεις σας

Tartan: Ένα print με μεγάλη ιστορία που δεν πρέπει να λείπει από τις φθινοπωρινές σας εμφανίσεις