Μπορεί αυτή τη στιγμή το ενδιαφέρον της «fashion κοινότητας» να βρίσκεται στραμμένο στην Εβδομάδα Μόδας Υψηλής Ραπτικής, ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει πως τα brands που δεν συμμετέχουν σε αυτή βρίσκονται σε αδράνεια!
Πιο συγκεκριμένα, ο «μάγος» των παπουτσιών Τζίμι Τσου σχεδιάζει να ανοίξει μία ξεχωριστή σχολή μόδας στην καρδιά του Λονδίνου, ενώ ο γαλλικός οίκος Chanel ανακαινίζει μία από τις εμβληματικές μπουτίκ του, έτσι ώστε να δημιουργήσει μία μοναδική εμπειρία για τους λάτρεις του. Παράλληλα, ο Άλμπερτ Ελμπάζ επιστρέφει στη μόδα, μετά από χρόνια απουσίας, με το καινούργιο του brand, που αλλάζει τα δεδομένα.
Ο εμβληματικός σχεδιαστής παπουτσιών Τζίμι Τσου ανοίγει σχολή μόδας στο Λονδίνο
Ο Τζίμι Τσου, ένας από τους πιο γνωστούς και επιτυχημένους σχεδιαστές, πρόκειται να ανοίξει τη δική του σχολή μόδας. Ο ίδιος ανακοίνωσε πως θα δημιουργήσει μία ακαδημία, που θα εκπαιδεύσει τα επόμενα μεγάλα ταλέντα για να εργαστούν στη βιομηχανία της μόδας. Το JCA/London Fashion Academy, όπως ονομάζεται η ακαδημία του Τζίμι Τσου, πρόκειται να ανοίξει τις πύλες του τον ερχόμενο Σεπτέμβριο και θα είναι η νεότερη σχολή μόδας στη Μεγάλη Βρετανία. Το στοιχείο που θα κάνει τη σχολή του να ξεχωρίσει είναι πως θα δίνει ιδιαίτερη βάση στην διδασκαλία διάφορων τεχνικών αλλά στην εκμάθηση της επιχειρηματικότητας. Θα έχει δηλαδή ως στόχο να βοηθήσει τους σπουδαστές να εξελιχθούν στο σχέδιο, αλλά και να έχουν όλες τις επιχειρηματικές γνώσεις, που χρειάζονται για να δημιουργήσουν το δικό τους brand.
Στο δελτίο Τύπου που κυκλοφόρησε, ο κινεζικής καταγωγής σχεδιαστής ανέφερε πως «η δημιουργία της Ακαδημίας προγραμματίζεται εδώ και χρόνια» και πως είναι πολύ χαρούμενος που τον Σεπτέμβριο του 2021 θα ανοίξει τις πόρτες της για τους φοιτητές… «Το Λονδίνο είναι ένα παγκόσμιο κέντρο μόδας, από το οποίο έχουν ξεκινήσει την πορεία τους μερικοί από τους πιο επιτυχημένους και ταλαντούχους σχεδιαστές που άλλαξαν την πορεία της μόδας», αναφέρει.
Chanel: Ανακαινίζεται η ιστορική μπουτίκ του οίκου στην πλατεία Vendôme του Παρισιού
Με αφορμή τη συμπλήρωση 90 χρόνων από την κυκλοφορία της πρώτης συλλογής Υψηλής Κοσμηματοποιίας «Bijoux de Diamants», που δημιούργησε η Γκαμπριέλ «Κοκό» Σανέλ το 1932, ο γαλλικός οίκος Chanel ανακοίνωσε την ανακαίνιση της μπουτίκ που βρίσκεται στην πλατεία Vendôme.
Πρόκειται για το εμβληματικό κατάστημα, που βρίσκεται στον αριθμό 18 της συγκεκριμένης πλατείας στο Παρίσι και είναι χτισμένο στις αρχές του 18ου αιώνα. Μάλιστα, το συγκεκριμένο κτήριο είναι χαρακτηρισμένο ως ιστορικό μουσείο από το 1930 και περιήλθε στην ιδιοκτησία του οίκου το 1997. Το 2007, η μπουτίκ σχεδιάστηκε από τον Αμερικανό αρχιτέκτονα Πίτερ Μαρίνο και είχε ως κεντρική έμπνευση τους χώρους στους οποίους ζούσε η εμβληματική «Κοκό». Το project της ανακαίνισης αναλαμβάνει εξ’ ολοκλήρου ο ίδιος με στόχο να δημιουργήσει έναν χώρο υψηλής αισθητικής και πολυτέλειας για τους λάτρεις του οίκου, απολαμβάνοντας μία μοναδική εμπειρία.
Η ανακαίνιση πρόκειται να ολοκληρωθεί το 2022. Μέχρι τότε, μία προσωρινή μπουτίκ πρόκειται να ανοίξει τις πόρτες της στις 16 Φεβρουαρίου 2021 επί της οδού de la Paix στο νούμερο 15 αντικαθιστώντας για λίγο το εν λόγω ιστορικό κατάστημα.
AZ Factory: Ο Άλμπερτ Ελμπάζ επιστρέφει στο χώρο της μόδας με το δικό του brand
Για καιρό φημολογούνταν πως ο ταλαντούχος σχεδιαστής Άλμπερτ Ελμπάζ θα επέστρεφε στην επικαιρότητα της μόδας με μια μεγάλη κίνηση. Οι φήμες επιβεβαιώνονται, καθώς ο ίδιος παρουσίασε την πρώτη συλλογή του νέου του brand AZ Factory. Ο πρώην καλλιτεχνικός διευθυντής των Yves Saint Laurent, Gucci, Guy Laroche και Lanvin λάνσαρε ψηφιακά το AZ Factory στις 26 Ιανουαρίου και πρόκειται για ένα fashion label που θα δημιουργεί Ready-to-Wear συλλογές.
Ο Ελμπάζ για να επικοινωνήσει τόσο τις αξίες του brand του όσο και την πρώτη συλλογή του οργάνωσε ένα talk show «The AZ Factory World Tour» με παρουσιαστή τον ίδιο. Παράλληλα, έδωσε μία πρώτη γεύση από το brand του λίγες μέρες πριν την επίσημη παρουσίαση μέσω μικρών βίντεο όπου μας ξεναγούσε στα γραφεία του AZ Factory. «Για χρόνια ονειρευόμουν μία επιστροφή στη μόδα που να με ενδιαφέρει, κι αυτό το όνειρο γίνεται πραγματικότητα σε μία εποχή όπου οι άνθρωποι δεν μπορούν να είναι μαζί. Ο κόσμος αλλάζει γρήγορα και όλοι προσαρμοζόμαστε σε νέες συμπεριφορές και συναισθήματα», ανέφερε σε δήλωσή του ο Ελπμάζ και συνεχίζει τονίζοντας:
«Αναρωτήθηκα, έτσι, ποιος είναι ο σκοπός του σχεδιασμού σήμερα. Πώς μπορώ να βοηθήσω τις γυναίκες; Ήθελα να δουλέψω πάνω στη νέα τεχνολογία για να αναπτύξω μερικά έξυπνα υφάσματα με εργοστάσια για να δημιουργήσω μια μόδα όμορφη, σκόπιμη και που βασίζεται στη λύση προβλημάτων και δουλεύει για όλους».
Και έτσι ακριβώς έκανε με την πρώτη συλλογή του «My Body», η οποία αποτελείται από μία σειρά φορεμάτων που ανταπεξέρχονται στην «εργονομία» του γυναικείου σώματος, περιλαμβάνοντας κάθε νούμερο και σωματότυπο. Πρόκειται για μία υπερσύγχρονη, πρακτική και «ενσυναίσθητη» συλλογή. «Εδώ και πέντε χρόνια παρατηρούσα τις γυναίκες που συναντούσα για μεσημεριανό γεύμα, αρκετές από αυτές έδιναν μάχη με το βάρος του, προσπαθώντας είτε να το αλλάξουν είτε να το αποδεχθούν. Ακόμα και στη δεκαετία του ’50, η μόδα είχε επιβάλλει κριτήρια με βάση το σωματότυπο και τα κιλά της γυναίκας τι είναι σωστό και τι λάθος. Νομίζω ότι δεν υπάρχει λάθος! Πήρα ένα θέμα που είναι ταμπού, για το οποίο σχεδόν δεν ήθελα να μιλήσουν και είπα πώς θα το κάνω. Δεν είμαστε εδώ για να μεταμορφώσουμε τις γυναίκες. Είμαστε εδώ για να τις αγκαλιάσουμε». Είναι σημαντικό επίσης να αναφέρουμε πως η νέα συλλογή έχει δημιουργηθεί με βιώσιμα υλικά και πρακτικές, μία κομψή και eco-friendly collection!
Διαβάστε επίσης:
Genderless – Fluid – Unisex: Η Ανδρική Εβδομάδα Μόδας αλλάζει «πρόσημο»
Styling: 3 αποχρώσεις που θα κάνουν κάθε σύνολο να φαίνεται πολυτελές
Σέσιλ Μπίτον: Ο φωτογράφος που απαθανάτισε τη μόδα, την κουλτούρα και την αριστοκρατία
Ακολουθήστε το Portraits στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση