Μπορεί οι τελευταίες εξελίξεις στην καθημερινότητα μας να μην ήταν οι πιο ευχάριστες, αυτό όμως δεν σημαίνει πως δεν μπορούμε να βρούμε μικρές «διεξόδους» από αυτή. Τέτοιες μας προσφέρονται μέσα από τις καμπάνιες και τα μοναδικά σχέδια του λαμπερού και δημιουργικού χώρου της μόδας, γεμίζοντας μας με θετικές εικόνες και συναισθήματα. Ειδικά αυτή την εβδομάδα η βιομηχανία της μόδας φρόντισε να μας εξοπλίσει με αρκετές, τις οποίες σας παρουσιάζουμε παρακάτω!
Η νέα μούσα του Marc Jacobs
Άρωμα 90s φέρει η νέα καμπάνια του αμερικάνικου οίκου μόδας Marc Jacobs, αφού πρωταγωνίστρια δεν είναι άλλη από το icon εκείνης της δεκαετίας, Κάιλι Μινόγκ! Η επιτυχημένη τραγουδίστρια γίνεται η νέα μούσα του εκκεντρικού σχεδιαστή, καθώς ενσαρκώνει ακριβώς τη γυναίκα που θέλει να ντύσει ο ίδιος: Παθιασμένη, θαρραλέα και ριψοκίνδυνη. Η Κάιλι, λοιπόν, ποζάρει με τις δημιουργίες του Τζέικομπς από τη συλλογή της season Φθινόπωρο/Χειμώνας 2020-21 σε μία κινηματογράφηση τύπου lo-fi style. Η συγκεκριμένη επιλογή βασίζεται στη vintage αισθητική που ήθελε να δώσει ο σχεδιαστής, κάτι που έγινε πραγματικότητα μέσα από την δουλειά της Sharna Osborne. Έτσι, βλέπουμε στις φωτογραφίες που έδωσε στη δημοσιότητα ο σχεδιαστής μέσω του Instagram την Αυστραλή τραγουδίστρια ντυμένη άλλοτε με λεοπάρ ολόσωμο φορμάκι, άλλοτε με ένα κομψό μίνι φόρεμα, ενώ σε ένα άλλο στιγμιότυπο με ένα cozy πουλόβερ. Kάθε outfit ολοκληρωνόταν με ένα ζευγάρι κόκκινων mules, το σήμα κατατεθέν άλλωστε των 90s. Σε όλες τις λήψεις, η Κάιλι κρατάει αξεσουάρ όπως τσάντες και πορτοφόλια από τη συλλογή του Marc Jacobs. Η Κάιλι δήλωσε πολύ ενθουσιασμένη για αυτή τη συνεργασία, ενώ τα ίδια συναισθήματα εξέφρασε και ο σχεδιαστής μέσω του Instagram.
Dior: Η καμπάνια για τη συλλογή Cruise 2021 μας ταξίδεψε στην Νότια Ιταλία
Με τη συλλογή Cruise 2021 η καλλιτεχνική διευθύντρια του Dior, Μαρία Γκράτσια Κιούρι, απέτισε φόρο τιμής στις παραδόσεις του τόπου της. Τι και εάν διευθύνει έναν καθαρά γαλλικό οίκο; Εκείνη συνδύασε την Ιταλική ταυτότητα της με την γαλλική Υψηλή Ραπτική του Christian Dior. Όπως δήλωσε και η ίδια «οι εικόνες του style με τις οποίες μεγάλωσα -η απλότητα, η ευελιξία, τα ελληνορωμαϊκά πέπλα- είναι εντελώς ξένες στην αυστηρή κατασκευή που έγινε η διαρκής υπογραφή του Monsieur Dior». Αυτή η διαφοροποίηση της από τον Christian Dior κατάφερε να μας ταξιδέψει -έστω και διαδικτυακά- στην πλατεία του καθεδρικού ναού του Lecce, όπου η Chuiri οργάνωσε τον περασμένο Ιούλιο μία αυθεντική festa di piazza. Τις «πρώτες θέσεις» του catwalk γέμισαν οι κάτοικοι της πόλης, οι οποίοι στριμώχτηκαν στα μπαλκόνια και στους δρόμους για να παρακολουθήσουν την υπερπαραγωγή της Chuiri. Η συλλογή ήταν μία ωδή στις παραδοσιακές Ιταλίδες, μεταφέροντας έτσι ένα σημαντικό μήνυμα για τον φεμινισμό αλλά και την ιταλική κουλτούρα.
Τη συνέχεια όλων αυτών βλέπουμε τώρα μέσα από τη νέα καμπάνια για αυτή τη συλλογή, η οποία μας μυεί, με κάθε καρέ, όλο και πιο βαθιά στις ρίζες της Κιουρί, στην κουλτούρα της Νότιας Ιταλίας αλλά και στο δυναμισμό και το πάθος των γυναικών της. Το βίντεο της καμπάνιας σκηνοθέτησε ο Fabein Baron και σε αυτό πέρα από τα εκθαμβωτικά μοντέλα συμμετέχουν χορευτές της ομάδας La Notte della Taranta. Αυτοί είναι που δίνουν και την πιο ισχυρή δόση της ιταλικής κουλτούρας, καθώς χορεύουν ένα παραδοσιακό χορό της Πούλιας που ονομάζεται Pizzica και βασίζεται σε ένα παραμύθι που περιγράφει πώς ένας θεραπευτικός χορός αποτρέπει τις δυσάρεστες συνέπειες από το τσίμπημα μιας αράχνης. Οι ατμοσφαιρικές φωτογραφίες, που συμπληρώνουν την καμπάνια, είναι της φωτογράφου από το Χονγκ-Κονγκ Lean Lui. Αυτές, μάλιστα, αναδεικνύουν την εκπληκτική δουλειά των Ιταλών τεχνητών, που ανέλαβαν τα κεντήματα και τις άλλες παραδοσιακές τεχνικές στα κομμάτια της συλλογής.
Mulberry: Ο οίκος μας συστήνει από την αρχή την iconic τσάντα του
Μία δεκαετία μετά την πρώτη κυκλοφορία της «Alexa» τσάντα, ο οίκος Mulberry επιστρέφει στο εμβληματικό σχέδιο που έγινε ανάρπαστο. Το συγκεκριμένο σχέδιο, που εκτόξευσε τις πωλήσεις του οίκου, έχει πάρει το όνομά του από την σχεδιάστρια, μοντέλο, συγγραφέα και παρουσιάστρια Αλέξα Τσανγκ και μέσα σε μία δεκαετία έγινε η αγαπημένη ανάμεσα σε influncers και celebrities, όπως επίσης και μελών βασιλικών οικογενειών. Μάλιστα, η ίδια η Τσανγκ έχει κρατήσει την τσάντα με το όνομά της σε άπειρες περιστάσεις ολοκληρώνοντας μοναδικά κάθε της outfit. Η εκδοχή του 2020, πέρα από το γεγονός πως κυκλοφορεί σε διάφορα μεγέθη και χρώματα, είναι κατασκευασμένη με πιο βιώσιμα και φιλικά προς το περιβάλλον υλικά. Η επιστροφή δε του μοντέλου «Alexa» ήταν μια απαίτηση του αγοραστικού κοινού και ήδη πολλά κομμάτια της συλλογής είναι sold out.
Calvin Klein: Η νέα καμπάνια του brand γιορτάζει τη δύναμη των νέων
Βαθιά χαραγμένο στο DNA του fashion brand Calvin Klein βρίσκεται η ασυμβίβαστη και αχόρταγη φύση των νέων, που συνεχώς πολεμούν για ένα καλύτερο αύριο. Για ένα μέλλον που θα χαρακτηρίζεται από ισότητα και συμπεριληπτικότητα, χωρίς κατηγοριοποιήσεις και προκαταλήψεις. Με γνώμονα αυτές τις αξίες το brand δημιούργησε μία νέα καμπάνια στην οποία δίνει το βήμα σε 11 ισχυρές νέες φωνές να μοιραστούν τις ελπίδες τους για τα επόμενα χρόνια. Το προσεκτικά επιλεγμένο cast προέρχεται από όλες τις γωνιές των ΗΠΑ και έχει πολύ διαφορετικές εμπειρίες να μοιραστεί. Μεταξύ αυτών συναντάμε έναν 21χρονο κτηνοτρόφο από το Ουαϊόμινγκ, έναν 22χρονο βιολιστή από το Τέξας, μία 18χρονη ακτιβίστρια από το Φέρμπανκς της Αλάσκα, μία 20χρονη Αφροαμερικανίδα από τον Λονγκ Άιλαντ και έναν 18χρονο επιζών από τους πυροβολισμούς στο σχολείο του στη Φλόριντα. Κάθε ένας από αυτούς φωτογραφίζεται στο φόντο της πατρίδας του, από έναν από τους επτά φωτογράφους της καμπάνιας. Το brand ελπίζει μέσα από τη νέα του καμπάνια να ευαισθητοποιήσει τον κόσμο καλλιεργώντας την βαθύτερη «κατανόηση» και την σημασία της «ισότητας», εν μέσω μία αρκετά ταραχώδης εποχής για τις ΗΠΑ.
Διαβάστε επίσης:
3 αξεσουάρ που δεν πρέπει να λείπουν από τις εμφανίσεις σας
Styling Tips: Πώς θα απογειώσετε το αγαπημένο σας jean
Styling Tips: 6 +1 ankle boots για όλα τα στυλ
Ακολουθήστε το Portraits στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση