Με αρκετά νέα fashion projects κλείνει αυτή η εβδομάδα, καθώς η βιομηχανία της μόδας ετοιμάζει νέα events και παραγωγές όσον αφορά τις μελλοντικές συλλογές, όπως επίσης και συνεργασίες που θα μείνουν στην ιστορία της. Ο λόγος για τους Άιρις Άπφελ, Pyer Moss, Gucci και Chambre Syndicale, τις τελευταίες δράσεις των οποίων σας παρουσιάζουμε παρακάτω!
Άιρις Άπφελ: Κλείνει τα 100 και το γιορτάζει με μοναδικό στυλ
Πώς θα γιόρταζε ένα πραγματικό fashion icon τα 100 γενέθλια του; Μα φυσικά μέσω μιας μοδάτης συνεργασίας που φέρει τα χαρακτηριστικά κομμάτια του προσωπικού του στυλ! Ο λόγος για την Άιρις Άπφελ, η οποία κλείνει τα 100 τον Αύγουστο και το γιορτάζει μέσω της συνεργασίας με το brand γυαλιών Zenni. Άλλωστε, τα γυαλιά της Άπφελ αποτελούν statement κομμάτι της εμφάνισης της και δεν θα μπορούσε να μην σχεδιάσει τα δικά της!
Η συλλογή, λοιπόν, δεν προκαλεί έκπληξη, καθώς το συγκεκριμένο brand αποτελεί και ένα από τα αγαπημένα της Άπφελ. Η συλλογή, που επιμελήθηκε η ίδια, περιλαμβάνει πολύχρωμα, εμπριμέ σχέδια και φέρει το όνομα «Iris Apfel Edit». Περιλαμβάνει 5 κατηγορίες γυαλιών, που εντυπωσιάζουν, ανάμεσά τους, η «Live Colorfully» με prints στους σκελετούς γυαλιών, η «Bazaar Treasures» που εμπνέεται από τις υπαίθριες αγορές και τα παζάρια που αγαπά η Άιρις και η «Signature Style» που περιλαμβάνει oversized σχέδια. Οι άλλες δυο κατηγορίες, είναι η «Structural Design» με γεωμετρικά prints και «Mini Iris» που περιλαμβάνει σχέδια για παιδιά.
Η ίδια ανέφερε για τη συνεργασία τους σε πρόσφατη συνέντευξη της πως «λατρεύω τα αξεσουάρ και θεωρώ ότι τα γυαλιά μπορούν να αναβαθμίσουν τελείως ένα outfit. Εγώ διέθετα συλλογή πολύ πριν χρειαστώ να τα φορέσω. Για εμένα, τα γυαλιά εμπνέουν ή ολοκληρώνουν όλα τα looks μου. Δεν θα πρέπει να θέλουμε όλοι να δείχνουμε ίδιοι και τα γυαλιά είναι ένας καταπληκτικός τρόπος για να βρει κανείς το δικό του μοναδικό στιλ και να αλλάξει τα πράγματα λίγο».
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Pyer Moss: Το αμερικάνικο brand θα συμμετάσχει στην γαλλική Εβδομάδα Μόδας Υψηλής Ραπτικής
Το ντεμπούτο στη γαλλική Εβδομάδα Μόδας Υψηλής Ραπτικής θα κάνει το αμερικάνικο brand Pyer Moss τον Ιούλιο στο Παρίσι, παρουσιάζοντας την φθινοπωρινή συλλογή του με τα περίτεχνα κομμάτια του. Έτσι, ο καλλιτεχνικός διευθυντής και ιδρυτής του Κέρμπυ Ζαν-Ρέιμοντ γίνεται ο πρώτος μαύρος Αμερικανός σχεδιαστής, που λαμβάνει πρόσκληση από τη Chambre Syndicale, διοργανώτρια αρχή της Εβδομάδας, για να παρουσιάσει τη συλλογή Υψηλής Ραπτικής του στο Παρίσι.
Παράλληλα, ανακοινώθηκε ότι το brand επιστρέφει και στην Εβδομάδα Μόδας της Νέας Υόρκης -μετά από δύο χρόνια απουσίας- που θα πραγματοποιηθεί το Σεπτέμβριο, για να παρουσιάσει τη συλλογή του για τη season Άνοιξη/Καλοκαίρι 2022.
Το Pyer Moss ιδρύθηκε από τον Κέρμπυ Ζαν-Ρέιμοντ το 2013 ως ένα brand που χαρακτηρίζεται τόσο ως «καλλιτεχνικό εγχείρημα» όσο και ως ένα «διαρκές κοινωνικό πείραμα». Μέσα στα χρόνια κατάφερε να εξελιχθεί σ’ ένα κορυφαίο όνομα στην αμερικανική βιομηχανία της μόδας και να διακριθεί με βραβεία από τη CFDA, ενώ επανεξετάζει διαρκώς την έννοια του luxury label τόσο μέσα από τις συλλογές του όσο και με τον τρόπο που ανταποκρίνεται στις προκλήσεις της κοινωνίας.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Gucci: Η Cruise συλλογή θα ταξιδέψει στο Λος Άντζελες
Οι τελευταίες επιδείξεις του ιταλικού κολοσσού της μόδας Gucci έχουν αφήσει τη βιομηχανία της μόδας άφωνη, με τον καλλιτεχνικό διευθυντή του Αλεσάντρο Μισέλ να ξεπερνάει τον εαυτό του με κάθε νέο του project. Ποιος μπορεί, άλλωστε, να ξεχάσει την παρουσίαση της Fall συλλογής του σε συνεργασία με τον Ντέμνα Γκβασάλια, καλλιτεχνικό διευθυντή του Balenciaga; Φυσικά κανείς!
Ο Μισέλ, λοιπόν, σκοπεύει να ταράξει ξανά τα νερά της βιομηχανίας της μόδας τον Νοέμβριο, παρουσιάζοντας τη νέα του συλλογή στις ΗΠΑ. Πρόκειται για την Cruise collection, που θα λάβει χώρα στο Λος Άντζελες. Ο Μισέλ επιστρέφει, έτσι, στην Αμερική έξι χρόνια μετά την παρουσίαση της πρώτης του Cruise συλλογής στη Νέα Υόρκη, στο Dia-Art Foundation. Ο οίκος, μάλιστα, είχε σκοπό να παρουσιάσει και την περσινή συλλογή του στις ΗΠΑ, και συγκεκριμένα στο Σαν Φρανσίσκο, ωστόσο, τα σχέδια ακυρώθηκαν εξαιτίας της πανδημίας.
Στη διάρκεια των προηγουμένων ετών ο σχεδιαστής έχει ταξιδέψει σε διάφορα μέρη ανά την υφήλιο για να παρουσιάσει τις Cruise collections, ανάμεσά τους το Westminster Abbey στο Λονδίνο, η Palatine Gallery στο Palazzo Pitti στη Φλωρεντία και η αρχαία ρωμαϊκή νεκρόπολη Les Alyscamps στην Αρλ της Γαλλίας.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Οι ζωντανές επιδείξεις μόδας επιστρέφουν στο Παρίσι τον Ιούλιο
Τα ντεφιλέ επιστρέφουν και πάλι στο Παρίσι τον Ιούλιο, καθώς η γαλλική κυβέρνηση προχωρά στη χαλάρωση των μέτρων για την αναχαίτηση της πανδημίας, επιτρέποντας τη διεξαγωγή ζωντανών fashion shows.
Έτσι, η ετήσια Εβδομάδα Υψηλής Ραπτικής θα διεξαχθεί από τις 5 Ιουλίου έως τις 8 Ιουλίου και οι οίκοι μόδας θα μπορούν να οργανώσουν ζωντανά σόου και παρουσιάσεις, σύμφωνα με την ανακοίνωση της «Ομοσπονδίας Υψηλής Ραπτικής και Μόδας» σήμερα. Αναλόγως με το πώς θα εξελιχθεί η πανδημία, οι επιδείξεις με ζωντανή παρουσία θα μπορούν να υποδεχθούν καλεσμένους, σε συμφωνία με τις κυβερνητικές οδηγίες σχετικά με τις δημόσιες εκδηλώσεις.
Από τον Σεπτέμβριο του 2020 δεν έχει διεξαχθεί στο Παρίσι κανένα μεγάλο show, ενώ τους τελευταίους μήνες, οι σχεδιαστές μόδας παρουσίασαν τις νέες συλλογές τους διαδικτυακά δοκιμάζοντας και άλλους τρόπους για να προβάλουν τα σχέδιά τους. Ανάμεσα σε αυτούς ήταν και οι δημιουργικές ταινίες μικρού μήκους, όπως επίσης και οι ιδιωτικές παρουσιάσεις.
Η Ομοσπονδία επισήμανε πως η διαδικτυακή πλατφόρμα της Υψηλής Ραπτικής https://hautecouture.fhcm.paris/fr θα παραμείνει διαθέσιμη προβάλλοντας τα ψηφιακά shows αλλά και για την αναμετάδοση των επιδείξεων με φυσική παρουσία. Τέλος, είναι σημαντικό να αναφέρουμε πως υπό φυσιολογικές συνθήκες, οι εβδομάδες μόδας του Παρισιού αποφέρουν έσοδα 1,2 δισεκατομμυρίου ευρώ για την τοπική οικονομία κάθε χρόνο, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της γαλλικής Ομοσπονδίας Μόδας.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Πολ βαν Ντόρεν: Έφυγε από τη ζωή ο συν-ιδρυτής των Vans
Ο συν-ιδρυτής του διάσημου streetwear brand Vans, Πολ βαν Ντόρεν, άφησε την τελευταία του πνοή στις 6 Μαΐου. «Ο Πολ δεν ήταν απλώς ένας επιχειρηματίας, ήταν ένας πρωτοπόρος», αναφέρεται στην ανακοίνωση του brand. «Tα τολμηρά πειράματα που έκανε στην παραγωγή, τη διανομή και το marketing, μαζί με την δεξιότητα που είχε να χειρίζεται τους αριθμούς και την ικανότητά του, μετέτρεψαν μια οικογενειακή επιχείρηση παπουτσιών σε ένα διεθνώς αναγνωρισμένο brand».
Ο Πολ ίδρυσε την εταιρεία Van Doren Rubber Company το 1966 στην Καλιφόρνια, μαζί με τον αδερφό του Τζέιμς βαν Ντόρεν και τους Γκόρντον Λι και Serge Della. Στην αρχή, δέχονταν παραγγελίες για υφασμάτινα παπούτσια με λαστιχένια σόλα τα οποία παραδίδονταν στους αγοραστές το ίδιο απόγευμα. Τότε, η τιμή τους ήταν 2,49 δολάρια το ζευγάρι. Αργότερα, η εταιρεία μετονομάστηκε σε «Ηouse of Vans» και τα παπούτσια που παρήγαγε έγιναν πολύ δημοφιλή στους κύκλους των σκέιτερ και σέρφερ.
Το πιο διάσημο σχέδιο των Vans, αυτό με το ασπρόμαυρο καρό ύφασμα, συνέβαλε στο να εκτοξευτεί στα ύψη η φήμη της εταιρείας όταν φορέθηκε το 1982 από τον Σον Πεν στην ταινία «Fast Times at Ridgemont High». Το εν λόγω σχέδιο ήταν σχεδιασμένο από τον Τζέιμς, ο οποίος πέθανε το 2011 σε ηλικία 72 ετών. Ο Πολ έλεγε ότι η Vans ήταν «μια εταιρεία ανθρώπων και όχι παπουτσιών». Είχε, μάλιστα, έναν δικό του, ιδιαίτερο τρόπο να προσλαμβάνει υπαλλήλους: «Δεν με απασχολούν καθόλου τα βιογραφικά. Αυτό που με ενδιαφέρει είναι ο άνθρωπος. Εάν ο άνθρωπος είναι σωστός και το βιογραφικό του είναι οκ. Εάν ο άνθρωπος δεν είναι σωστός, το βιογραφικό του θα λέει ότι είναι καταπληκτικός». Το 1988 πούλησε την εταιρεία για 75 εκατομμύρια δολάρια.
Πριν λίγες ημέρες, εκδόθηκε το βιβλίο του Πολ, με τίτλο «Authentic: A Memoir by the Founder of Vans».
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Διαβάστε επίσης:
Μπριζίτ Μπαρντό: Η Γαλλίδα ηθοποιός που καθόρισε τη μόδα των 60s
Αυτές είναι οι τάσεις στα φορέματα που θα επικρατήσουν αυτή τη season
Πριγκίπισσα Μαργαρίτα: Το στυλ της επαναστάτριας του παλατιού που άφησε εποχή
Ακολουθήστε το Portraits στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση