Μπορεί να βρισκόμαστε σε κατ’ οίκον περιορισμό όμως η βιομηχανία της μόδας συνεχίζει να «τρέχει» προσπερνώντας κάθε εμπόδιο, ακόμα και εκείνο της πανδημίας! Έτσι, το feed μας γέμισε και πάλι με αναρτήσεις και ενημερώσεις για τις νέες συλλογές των πιο διάσημων οίκων και brands. Από αυτές, ξεχώρισαν εκείνες των Gucci, Louis Vuitton και Tod’s. Μάλιστα, για τις συγκεκριμένες δημιουργήθηκαν ενδιαφέρουσες καμπάνιες με πολυτελή κομμάτια αλλά και χαρούμενα μηνύματα!
Ανακαλύψτε τες παρακάτω.
Gucci Gift Giving
Η νέα εορταστική καμπάνια του ιταλικού οίκου Gucci μας πηγαίνει πίσω στο χρόνο και πιο συγκεκριμένα στην αίγλη των 80s. Ως κεντρικό θέμα είναι ένα -πολυαναμενόμενο από τους εργαζόμενους- χριστουγεννιάτικο πάρτι γραφείου. Όταν, λοιπόν, οι δείκτες του ρολογιού δείξουν 5:00, ο βαρετός, μονόχρωμος και συνηθισμένος χώρος του γραφείου μετατρέπεται σε έναν πολύχρωμο και εποχιακά στολισμένο κλαμπ! Τα γραφεία, οι ντουλάπες με τα έγγραφα και τα φωτοτυπικά μηχανήματα εξαφανίζονται και δίνουν τη θέση τους στους ρυθμούς της μουσικής των 80s, το χορό και τη σαμπάνια. Σαν άλλοι παλιοί stars του Χόλιγουντ, οι υπάλληλοι-μοντέλα μετατρέπονται σε clubbers, απελευθερώνονται από τα συμβατικά ρούχα τους και εισέρχονται σε έναν φανταστικό κόσμο.
Φυσικά το βλέμμα μαγνητίζουν τα υπέροχα πολυτελή κομμάτια, που έχει δημιουργήσει ο καλλιτεχνικός διευθυντής του Gucci, Αλέσαντρο Μισέλ, τα οποία αποτίουν φόρο τιμής στο styling των 80s. Έτσι, συναντάμε vintage αισθητική, prints, oversized σακάκια, πλεκτά cardigans και αξεσουάρ όπως γυαλιά ηλίου, μικροσκοπικές τσάντες και loafers που θα ζήλευε κάθε fashion icon εκείνης της δεκαετίας. Η καμπάνια αυτή αποτελεί, επίσης, έναν οδηγό αγορών για τα δώρα των Χριστουγέννων, τόσο για τα αγαπημένα μας άτομα όσο και για εμάς! Παράλληλα, με την αφορμή της κυκλοφορίας της νέας καμπάνιας, η Gucci λανσάρει ένα παιχνίδι Arcade στο site της, που θα σας βάλει στο γιορτινό κλίμα του Gucci μέσα από μια 3D εμπειρία αναπαράστασης της ατμόσφαιρας της εν λόγω καμπάνιας.
Louis Vuitton’s Collection Game On
Τον περασμένο Ιούλιο το γαλλικό fashion house Louis Vuitton παρουσίασε την νέα του Cruise Collection για το 2021, στην οποία ο καλλιτεχνικός διευθυντής του, Nicolas Ghesquière, κάλεσε το κοινό σε μια πολύ προσωπική διαδρομή. Πρόκειται για το timeline του ίδιου του σχεδιαστή που περιλαμβάνει το παρελθόν, το παρόν αλλά και τις απεριόριστες δυνατότητες που κρύβει το μέλλον του. Έτσι, η συλλογή ονομάστηκε «Game on», και αποτελεί ένα νέο παιχνίδι με την απέραντη δημιουργική ελευθερία. Ανάμεσα στα κομμάτια της, λοιπόν, ξεχώρισαν τα χαρτιά της τράπουλας, που συνδυάστηκαν με τα μονογράμματα του οίκου φέρνοντας μία νέα πνοή ακόμα και στα πιο κλασικά, διαχρονικά κομμάτια του οίκου. Ο συμβολισμός της τράπουλας έχει να κάνει με αυτή την αλλαγή και το καλλιτεχνικό ταξίδι του σχεδιαστή, καθώς αποτελεί τον πιστό σύντροφο του ταξιδιώτη: Τον συνοδεύει και τον διασκεδάζει πάντα. Τα αξεσουάρ, λοιπόν, από αυτή τη συλλογή έγιναν τώρα διαθέσιμα σε επιλεγμένες boutique του Louis Vuitton.
Ανάμεσα στα εκπληκτικά νέα αξεσουάρ συναντάμε κούπες και σπαθιά, ως το μοτίβο της συλλογής, ενώ δανείζουν το σχήμα τους και σε τσάντες, συγκεκριμένα τη «Monogram Heart», την πρώτη τσάντα του οίκου σε αυτό το σχήμα. Ανανεωμένες επιστρέφουν και οι κλασικές «Dauphine», «Speedy», «Neverfull» και «Keepall», με το μαύρο και άσπρο χρώμα να γίνονται ο ιδανικός καμβάς για τα παιχνιδιάρικα μοτίβα. Στη συλλογή θα βρείτε επίσης μία μικρή θήκη, ένα «μπαουλάκι», για τα ακουστικά σας. Η πρωταγωνίστρια της καμπάνιας για αυτή τη συλλογή δεν είναι άλλη από τη Γαλλίδα ηθοποιό Λέα Σεϊντού, η οποία μας συστήνει με τον πιο «παιχνιδιάρικο» τρόπο τη συλλογή «Game On».
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Μια ερωτική επιστολή στη Νέα Υόρκη από το Tod’s
Πώς νιώθει κανείς όταν περπατάει στους πολυσύχναστους δρόμους της πυκνοκατοικημένης Νέα Υόρκης; Πώς νιώθει κανείς όταν βλέπει τον ουρανό και το ηλιοβασίλεμα μέσα από τους ουρανοξύστες της ή πάνω στις ταράτσες της. Πώς είναι η ζωή εκεί; Αυτά είναι ερωτήματα στα οποία θέλησε να απαντήσει το fashion brand Tod’s, μέσα από τη νέα του καμπάνια για την αντρική και γυναικεία συλλογή του με sneakers για τη season Φθινόπωρο/Χειμώνας 20-21. Για να είμαστε πιο ειλικρινείς, το Tod’s δεν απάντησε απλά τα ερωτήματα αλλά «έγραψε» μία ερωτική επιστολή για την «πόλη που δεν κοιμάται ποτέ». Μάλιστα, για να «εκφράσει» καλύτερα τα συναισθήματα και όσα η Νέα Υόρκη πρεσβεύει ανέθεσε το «γράψιμο» στη μουσικό Gabriella Bechtel, τους ηθοποιούς Levi Dylan και Taylor Rosen και το σκηνοθέτη Jim Dylan. Οι 4 τους δημιουργήσουν μια οπτικοποιημένη ερωτική επιστολή για τη Νέα Υόρκη.
Οι δύο ηθοποιοί και η μουσικός, μαζί με μια ομάδα χορευτών από τη σχολή Tisch School of the Arts του Πανεπιστημίου της Νέας Υόρκης, φόρεσαν τα νέα sneakers, συνδυάζοντάς τα με κομμάτια από τη δική τους γκαρνταρόμπα και ξεχύθηκαν στους δρόμους της πόλης καταλήγοντας σε μία ταράτσα ενός κτηρίου. Εκεί χόρεψαν με την καρδιά τους, υμνώντας την urban αισθητική και τον πολυπολιτισμικό χαρακτήρα της πόλης. Η καμπάνια αυτή φέρει την ονομασία «In Our Shoes, Chapter One: New York City» και αποτελεί το πρώτο μέρος ενός project που θα ολοκληρωθεί την ερχόμενη Άνοιξη. Το δεύτερο μέρος θα δημιουργηθεί σε συνεργασία με μια άλλη διεθνώς αναγνωρισμένη σχολή χορού, ενώ κεντρικό θέμα του θα είναι η επόμενη συλλογή του brand.
Διαβάστε επίσης:
Φεμινισμός, ισότητα και αισιοδοξία: Όσα «δήλωσαν» οι εμφανίσεις των Κάμαλα Χάρις και Τζιλ Μπάιντεν
Casual Days: Τα απαραίτητα κομμάτια για άνετα και κομψά looks
Tartan: Ένα print με μεγάλη ιστορία που δεν πρέπει να λείπει από τις φθινοπωρινές σας εμφανίσεις
Ακολουθήστε το Portraits στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση