Fashion

Givenchy: Στη νέα καμπάνια του οίκου ο Marc Jacobs και η Charlotte Rampling

Στιγμιότυπο από την καμπάνια του οίκου Givenchy «Iconic Givenchy Couple»

Μπορεί να έχει εδραιώσει το δικό του brand δημιουργώντας ένα από τα μεγαλύτερα ονόματα στη βιομηχανία της μόδας, ωστόσο ο Marc Jacobs ξέρει να παίζει ομαδικά για χάρη της μεγαλύτερης του αγάπης… της μόδας!

Ο 56χρονος σχεδιαστής συμμετείχε στη νέα διαφημιστική καμπάνια για τη σεζόν Άνοιξη/Καλοκαίρι 2020 του γαλλικού οίκου Givenchy, στο πλευρό της πετυχημένης ηθοποιού αλλά και μούσας Charlotte Rampling. Οι πρώτες φωτογραφίες αλλά και βίντεο από την καμπάνια που φέρει το όνομα «Iconic Givenchy Couple», δόθηκαν στη δημοσιότητα μέσω του επίσημου λογαριασμού του οίκου στο Instagram, κάνοντας τον κόσμο να μιλά για μια αξέχαστη και ίσως «iconic» συνεργασία!

Η καμπάνια έχει γυριστεί από τον διάσημο Βρετανό φωτογράφο Craig McDean, ενώ στηρίζεται στο όραμα της καλλιτεχνικής διευθύντριας του οίκου, Clare Waight Keller, η οποία διάλεξε μια «ασπρόμαυρη» οπτική γωνία, που φέρνει στο μυαλό το «old time classic» Hollywood. Ο Marc Jacobs και η Charlotte Rampling απαθανατίζονται από τον φακό του McDean φορώντας τις λαμπερές  προτάσεις της Waight για την σεζόν που έρχεται, στις οποίες πρωταγωνιστούν οι πούλιες και το φλοράλ σχέδιο.

Πηγή φωτογραφιών Instagram @givenchyofficial

Κεντρικό θέμα της διαφημιστικής καμπάνιας είναι τα μαθήματα ηθοποιίας που… προσπαθεί να δώσει η πεπειραμένη Rampling στον εκκεντρικό Jacobs. Σε ένα από τα βίντεο που δημοσιεύτηκαν στον λογαριασμό, η καταξιωμένη ηθοποιός δίνει «ατάκες» στον σχεδιαστή και αυτός προσπαθεί να τις επαναλάβει «διασχίζοντας» μια γκάμα συναισθημάτων: Από τη χαρά έως τη λύπη. Οι πρωταγωνιστές της καμπάνιας μπλέκονται σε ένα ατελείωτο παιχνίδι μίμησης και ρόλων, στα πλαίσια πάντα της ηθοποιίας, επαναλαμβάνοντας τα ονόματα του καθενός με διαφορετικό τρόπο και μπερδεύοντας τα, στο σημείο που η Rampling χαστουκίζει τον Jacobs…

Όταν ρωτήθηκε ο Jacobs για το χαστούκι ο ίδιος απάντησε χαριτολογώντας πως «θα καθόταν οποιαδήποτε στιγμή να χαστουκισθεί ξανά από την Rampling».  Η καλλιτεχνική διευθύντρια του Givenchy από την άλλη ανέφερε σε ανάρτηση της στο Instagram πως «πραγματικά η καμπάνια ανταποκρινόταν πλήρως στο όνομα της («Iconic Givenchy Couple») καθώς οι ίδιοι οι πρωταγωνιστές αποτελούν ‘αυθεντίες’ στους χώρους τους». Η ίδια εξέφρασε επίσης τον θαυμασμό για αυτές τις δύο προσωπικότητες καθώς και την χαρά της που συνεργάστηκε μαζί τους.

Σημειώνεται πως δεν είναι η πρώτη φορά που συνεργάστηκαν οι σχεδιαστές Jacobs και Waight: Οι δρόμοι τους είχαν διασταυρωθεί ξανά στα 90s, όταν η Waight εργαζόταν στο brand Calvin Klein στη Νέα Υόρκη, στην ίδια πόλη που παράλληλα ο Jacobs «έχτιζε» τον οίκο του. Μάλιστα, οι δύο οίκοι έχουν μια «οικογενειακή σχέση», καθώς ανήκουν στον όμιλο LVMH. Οι συνεργασίες μεταξύ διάφορων brands, οίκων και σχεδιαστών δεν είναι κάτι τόσο πρωτοφανές στον χώρο της μόδας και κυρίως για τον Givenchy. Στην καμπάνια για την σεζόν φθινόπωρο/χειμώνα 2015 ο διάσημος οίκος είχε συνεργαστεί με την Donatella Versace, την περίοδο που καλλιτεχνικός διευθυντής του ήταν ο Ricardo Tisci.