Fashion

Gucci: Gamers ετοιμάζουν ένα νέο συλλεκτικό ρολόι

πηγή: instagram #guccibuilding

Ο οίκος Gucci έχει μια ομάδα νέων συνεργατών oι οποίοι είναι εντελώς διαφορετικοί σε σχέση με ηθοποιούς ή μουσικούς, που εκπροσωπούν συχνά τις καμπάνιες του. Αυτή τη φορά, συνεργάζεται με μία ομάδα gamers οι οποί ανέλαβαν έναν ξεχωριστό ρόλο.

Ο πολυτελής ιταλικός οίκος μόδας, αποκάλυψε ότι συνεργάζεται με τον οργανισμό esports, Fnatic -ο οποίος υπογράφει συμβόλαια με πρωταθλητές παίκτες απ’ όλο τον κόσμο του gaming- για ένα ρολόι.

Σχεδιασμένο και «εμπνευσμένο από την εξέχουσα ομάδα του “League of Legend” της Fnatic» το ρολόι Gucci Dive κυκλοφορεί στα χρώματα της ομάδας των gamers, πορτοκαλί και μαύρο και φέρει επίσης το λογότυπο τους.

Το ρολόι κυκλοφορεί σε 100 κομμάτια και για να το αποκτήσουν οι θαυμαστές της ομάδας (η Fnatic μπορεί να υπερηφανεύεται για περίπου 15 εκατομμύρια) η τιμή είναι 1.150 αγγλικές λίρες.

Τον Ιανουάριο οι παίκτες της Fnatic LoL κάθισαν στην πρώτη σειρά στην επίδειξη της ανδρικής σειράς του Gucci στο Μιλάνο, εξέλιξη που ήταν σαφώς ένας προάγγελος της συνεργασίας.

Ο ιταλικός οίκος δημιούργησε ένα νέο game για το Gucci Arcade, το τμήμα με παιχνίδια της εφαρμογής του brand. Το παιχνίδια Gucci Dive, θα είναι διαθέσιμο τις επόμενες εβδομάδες.

Διαβάστε επίσης:

Gucci Off the Grid: Η πρώτη sustainable συλλογή του οίκου που έχει τη στήριξη της Jane Fonda

Fashion News: Νέες καλοκαιρινές συλλογές και φιλανθρωπικές δράσεις στο επίκεντρο των συζητήσεων

Fashion News: 2 ελληνικά labels που μονοπωλούν το ενδιαφέρον μας αυτή τη season

Ακολουθήστε το Portraits στο Google News για τις πιο ξεχωριστές ειδήσεις