Η βιομηχανία της μόδας φημίζεται για την προσαρμοστικότητα της σε νέες καταστάσεις και συνθήκες, καθώς βασικό της χαρακτηριστικό είναι οι συνεχείς εναλλαγές!
Η πανδημία του κορονοϊού έχει επηρεάσει τις ζωές μας και έχει δημιουργήσει σοβαρά οικονομικά προβλήματα που με τη σειρά τους έχουν φέρει κοινωνικοπολιτικές εντάσεις. Η βιομηχανία της μόδας μετράει ήδη αρκετές «οικονομικές» απώλειες, καθώς σημαντικά events, βραβεία και Εβδομάδες Μόδας έχουν ακυρωθεί ή αναβληθεί, ενώ τα εργοστάσια των οίκων και των brands έχουν κλείσει προσωρινά. Ωστόσο, μέσα από διάφορες δράσεις αυτή η βιομηχανία δεν έχει σταματήσει να λειτουργεί. Μεγάλα fashion houses και brands έχουν ανοίξει κάποια εργοστάσια τους για να παράγουν ιατρικό εξοπλισμό, μάσκες προστασίας και αντισηπτικά. Παράλληλα, έχουν δημιουργήσει και διαδικτυακά προγράμματα για να συνεχίσουν να προσφέρουν το δημιουργικό και καλλιτεχνικό υλικό που πάντα παρήγαγαν.
Σε αυτή τη λογική η ξεχωριστή Εβδομάδα Μόδας της Σαγκάης πραγματοποιήθηκε… διαδικτυακά! Σύμφωνα με τη διοργάνωση, από τις 24 μέχρι τις 30 Mαρτίου, πάνω από 150 ανερχόμενοι σχεδιαστές και brands χρησιμοποίησαν τη μέθοδο του livestreaming για να παρουσιάσουν περισσότερα από 1000 προϊόντα από τωρινές αλλά και επόμενες συλλογές σε εκατομμύρια διαδικτυακούς θεατές. Η Εβδομάδα Μόδας πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με την Tmall, την κινεζική πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου του κολοσσού Alibaba. Έτσι, μέσω cloud οι livestreaming παρουσιάσεις ενσωμάτωσαν τεχνολογία επαυξημένης πραγματικότητας (Augmented Reality).
Η Εβδομάδα Μόδας της Σαγκάης αποτελούνταν από συλλογές «See Now, Buy Νow», δίνοντας την ευκαιρία στους λάτρεις να αγοράσουν κομμάτια της τρέχουσας season αλλά και να δώσουν τις παραγγελίες τους για τον Χειμώνα που έρχεται. Η συγκεκριμένη Fashion Week διοργανώνεται δύο φορές τον χρόνο, δίνοντας την ευκαιρία σε πολλούς ανεξάρτητους και ανερχόμενους σχεδιαστές να παρουσιάσουν τις δικές τους ιδέες και να συμμετάσχουν ενεργά στο χώρο της μόδας.