Ο Οκτώβριος φαίνεται πως είναι ένας αρκετά δραστήριος μήνας για τη βιομηχανία της μόδας, το πρόγραμμα της οποίας έχει γεμίσει με νέες συνεργασίες και συλλογές με ενδιαφέροντα κομμάτια και… σημαντικά μηνύματα. Έτσι, αυτή την εβδομάδα την προσοχή μας καθήλωσαν οι Manolo Blahnik, H&M, Savage x Fenty, Tory Burch και Intimissimi με τις νέες τους δράσεις, που σας παρουσιάζουμε παρακάτω!
Manolo Blahnik & Net-a-Porter
Η συλλογή των υποδημάτων μας δεν θα είναι ποτέ ολοκληρωμένη χωρίς ένα εμβληματικό σχέδιο με την υπογραφή του μάγου των παπουτσιών, Manolo Blahnik. Την ευκαιρία, λοιπόν, να κάνουμε δικό μας ένα σχέδιο του μας δίνει η νέα του συνεργασία με το luxury retailer Net-a -Porter. Μέχρι τώρα, τα… αγαπημένα σχέδια της Carrie Bradshaw είχαν περιορισμένη online διανομή, κυρίως μέσα από το επίσημο e-shop του brand, αλλά και την e-commerce πλατφόρμα Farfetch. Παρ’ όλα αυτά, λόγω των νέων δύσκολων συνθηκών που διαμόρφωσε η πανδημία της Covid-19, ο Blahnik αποφάσισε να επεκτείνει το διαδικτυακό του «αποτύπωμα» μέσω της συνεργασίας του με το Net-a-Porter. Πρόκειται για μία limited συλλογή, που περιλαμβάνει μια μίξη από κλασικά κομμάτια, όπως τα Hangisi και τα Maysale, αλλά και ζευγάρια που ανήκουν στα καινούργια σχέδια της σεζόν. «Τα signature styles θα παρουσιαστούν μ’ ένα νέο, φρέσκο τρόπο, ενώ τα καινούργια style της σεζόν είναι μια πραγματική έκφραση της εκτεταμένης δημιουργικότητας του brand», δήλωσε η Elizabeth von der Goltz, buying director του Net-a-porter.
H&M: Τo πρώτο in-store σύστημα ανακύκλωσης
Τα Η&Μ έχουν εφαρμόσει από 2013 πρόγραμμα ανακύκλωσης παλιών ενδυμάτων στα καταστήματά τους παγκοσμίως,. Ωστόσο, τώρα αποφάσισαν να πάνε ένα βήμα παρακάτω τη δέσμευσή τους για την κλιματική αλλαγή! Σύμφωνα με το H&M Magazine, ο σουηδικός κολοσσός εγκατέστησε μέσα σε κατάστημά του στη Στοκχόλμη το σύστημα ανακύκλωσης «Looop», μία μηχανή η οποία αποσυναρμολογεί παλιά ρούχα και τα μετατρέπει σε νέα. Το σύστημα αυτό αποτελείται από 8 βήματα και ξεκινάει κάνοντας κομμάτια τα παλιά ενδύματα, ενώ τελικός στόχος του είναι να δημιουργήσει νέα από τα υφάσματα που απομένουν. Είναι σημαντικό να αναφερθεί πως το σύστημα «Looop» δεν χρησιμοποιεί νερό, ούτε βαφές, μειώνοντας έτσι το περιβαλλοντικό του αποτύπωμα. Η τεχνολογία πίσω από το «Looop» αναπτύχθηκε από το Hong Kong Research Institute of Textiles and Apparel (HKRITA) σε συνεργασία με το H&M Foundation. «Διερευνούμε συνεχώς τη νέα τεχνολογία και τις καινοτομίες για να συμβάλουμε στην αλλαγή της βιομηχανίας της μόδας, καθώς εργαζόμαστε για τη μείωση της εξάρτησης από τους παρθένους πόρους. Η προσέλκυση πελατών είναι το κλειδί για την επίτευξη πραγματικής αλλαγής και είμαστε τόσο ενθουσιασμένοι που βλέπουμε τι θα εμπνεύσει η Looop», αναφέρει χαρακτηρίστηκα ο Pascal Brun, επικεφαλής στον τομέα της βιωσιμότητας της H&M.
Savage X Fenty: Το brand βρίσκεται στο πλευρό των γυναικών που δίνουν μάχη με τον καρκίνο του μαστού
Ο Οκτώβριος είναι ο μήνας πρόληψης κατά του καρκίνου του μαστού και το brand Savage X Fenty της Rihanna κυκλοφόρησε μια caspule αφιερωμένη σε αυτόν τον σκοπό. Στην ροζ καμπάνια πρωταγωνιστούν 3 γυναίκες, που έδωσαν μάχη με τον καρκίνο του μαστού νικώντας τον. Τώρα μοιράζονται τις ιστορίες τους. Οι Cayatanita, Ericka και Nykia φωτογραφίζονται, λοιπόν, για την καμπάνια και περιγράφουν την περιπέτεια με την υγεία τους. Η Cayatanita διαγνώστηκε με καρκίνο του μαστού στα 32 της και ξεκίνησε να γράφει για τη μάχη της σε blog με σκοπό να αφυπνίσει και να παρέχει υποστήριξη σε γυναίκες με παρόμοια εμπειρία. «Ένιωσα ότι είναι σημαντικό να μοιραστώ κάτι από αυτά που ζούσα», δηλώνει. Η Ericka, που έχει κάνει διπλή μαστεκτομή, αναφέρει πως «είναι σημαντικό να εκτιμάς το σώμα στο οποίο κατοικείς γιατί θα σε πάει εκεί που είσαι τώρα». Τέλος, η 26χρονη Nykia περιγράφει πως οι γιατροί την έστελναν σπίτι της λέγοντας της πως ένα εξόγκωμα στο στήθος της θα περάσει με αντιβίωση! Τελικά, διαγνώστηκε με καρκίνο στην τρίτη επίσκεψή της σε γιατρό και τώρα δηλώνει «Αν το σώμα μου λέει ότι κάτι πάει λάθος, εγώ πρέπει να επιμείνω». Το Savage X Fenty θα διαθέσει 250.000 δολάρια από τις πωλήσεις της συγκεκριμένης συλλογής στο ίδρυμα Clara Lionel Foundation, που έχει ιδρύσει η Rihanna.
Tory Burch: «Η ομορφιά κρύβεται στη χρησιμότητα»
Δεν είναι κρυφό πως τον τελευταίο καιρό η βιομηχανία της μόδας αλλάζει πλεύση, προσπαθώντας να προσαρμοστεί τόσο στη νέα πραγματικότητα της πανδημίας όσο και την υιοθέτηση βιώσιμων πρακτικών με σκοπό την αειφορία. Με αυτά, λοιπόν, στο μυαλό το luxury fashion brand Tory Burch παρουσίασε τη νέα του συλλογή για την επόμενη season Άνοιξη/Καλοκαίρι 2021, η οποία φέρει την ονομασία – ή μάλλον το motto – «Beauty rests in utility», δηλαδή «Η ομορφιά κρύβεται στη χρηστικότητα». Η Αμερικανίδα σχεδιάστρια, που χρησιμοποίησε τα παιδικά της χρόνια στην Πανσελβύνια ως έμπνευση, ανέφερε πως: «Με την ομάδα μου δουλέψαμε αντιμετωπίζοντας τις προκλήσεις της αβεβαιότητας, της απομόνωσης και της απόστασης, χρησιμοποιώντας τις φαντασίες μας για να ταξιδέψουμε και να βρούμε νέους τρόπους επαφής. Μας γεννήθηκε, λοιπόν, ένα νέο ενδιαφέρον για την αυτοσυγκράτηση, την απλότητα και τη δημιουργικότητα, που μεταφράστηκε μέσα από διαχρονικά, καθόλου περίπλοκα ρούχα που δίνουν μια νέα ερμηνεία στο κλασικό sportwear – που μοιάζε σωστό και αυτό είναι που αναζητούν οι γυναίκες σε ένα κόσμος που έχει πιεστεί από σεισμικές αλλαγές». Έτσι, συναντάμε άνετα, κομψά και πάνω από όλα διαχρονικά κομμάτια που υπόσχονται να σας συνοδεύσουν σε πολλές seasons, δημιουργώντας υπέροχες αναμνήσεις!
Intimissimi: Beautiful in your own way
Για το διάσημο brand εσωρούχων Ιntimissimi, η πραγματική ομορφιά βρίσκεται στην μοναδικότητα κάθε γυναίκας, στα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της που την κάνουν ξεχωριστή. Σε αυτά, λοιπόν, αφιέρωσε τη νέα του συλλογή και την καμπάνια που τη συνοδεύει, με το motto «Beautiful in your own way», δηλαδή « Όμορφες με τον δικό σας τρόπο». Το brand δηλώνει με ξεκάθαρο τρόπο την υποστήριξη του σε όλες τις γυναίκες, με σκοπό να ικανοποιήσει τις διαφορετικές προτιμήσεις και style σε ό,τι αφορά τα lingerie. Στην εν λόγω καμπάνια συμμετέχουν 4 διαφορετικά μοντέλα, που επιλέχθηκαν να εκπροσωπήσουν τον κόσμο των Intimissimi προϊόντων, παρουσιάζοντας μία τεράστια ποικιλία προϊόντων της συλλογής. Σοφιστικέ, πλούσια, με μεγάλη γκάμα μεγεθών και σχεδίων, η συλλογή F/W 20-21 είναι σχεδιασμένη έτσι ώστε να καλύπτει τις ανάγκες όλων των γυναικών. Άλλωστε, κάθε γυναίκα γνωρίζει πώς να είναι «όμορφη με τον δικό της τρόπο», κι αυτό σημαίνει ότι γνωρίζει ποια looks είναι αυτά που αντιπροσωπεύουν καλύτερα την εικόνα της και εξυπηρετούν τη θηλυκότητά της.
Διαβάστε επίσης:
Αυτές είναι οι τάσεις στα πανωφόρια που θα ανανεώσουν τις εμφανίσεις σας
Tennis Skirt: Η ιστορία της φούστας που ξεκίνησε από το τερέν και κατέκτησε την πασαρέλα
Αυτά είναι τα παπούτσια που δεν πρέπει να λείπουν από τη συλλογή σας
Ακολουθήστε το Portraits στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση