Η μόδα είναι ένας συνεχής διάλογος με την κοινωνία και τον πολιτισμό, γι’ αυτό και βλέπουμε αρκετές φορές να συνδέεται με διαφορετικές τέχνες, ιδέες, πεποιθήσεις ακόμα και αθλήματα! Παραδείγματα αυτής της ένωσης είναι οι συνεργασίες των Prada και Adidas, Off-White με το μουσείο του Λούβρου και του brand Kenzo με την δουλειά του Kansai Yamamoto. Παράλληλα, η νέα εορταστική καμπάνια του οίκου Louis Vuitton βρίσκεται σε απόλυτη επαφή με τη νέα πραγματικότητα της πανδημίας, αναδεικνύοντας τη σχέση της μόδας με την εξέλιξη των πραγμάτων.
Ανακαλύψτε τις συγκεκριμένες συνεργασίες και καμπάνιες παρακάτω!
Off-White: Η νέα τσάντα του οίκου με έμπνευση από το Λούβρο
Η νέα δημιουργία του Βέρτζιλ Άμπλοχ, ιδρυτή του brand Off-White και καλλιτεχνικού διευθυντή της ανδρικής συλλογής του οίκου Louis Vuitton, είναι εμπνευσμένη από το Μουσείο τέχνης του Λούβρου και έχει φιλανθρωπικό σκοπό. Ο Άμπλοχ σχεδίασε μια ειδική έκδοση της δημοφιλούς τσάντας του brand του «Jitney 2.8» σε συνεργασία με τον οίκο Christie’s για την δημοπρασία «Bid for The Louvre». Σκοπός της δημοπρασίας είναι η στήριξη του Μουσείου του Λούβρου και του «The Louvre Studio», έναν χώρο καλλιτεχνικής και πολιτιστικής εκπαίδευσης που πρόκειται να ανοίξει τις πύλες του το φθινόπωρο του 2021. Η «Jitney 2.8» έκανε το ντεμπούτο της το 2019 και έφερε το λογότυπο του Off-White, καθώς και φράσεις όπως «cash inside» και «turn to open».
Για τη συγκεκριμένη δημοπρασία, ωστόσο, ο σχεδιαστής αφαίρεσε το λογότυπο και σχεδίασε μια εκδοχή από δέρμα calfskin (δέρμα μοσχαριού) με ανάγλυφα σχέδια διαμαντιών ενώ την επένδυσε με μικρές παγιέτες, οι οποίες αντικατοπτρίζουν την εμβληματική πυραμίδα του αρχιτέκτονα Ι.Μ. Πέι για το Λούβρο. «Θέλω να ενώσω αυτούς τους δύο κόσμους που φαινομενικά είναι διαφορετικοί: μόδα και υψηλή τέχνη. Είναι ένα σημαντικό μέρος της δουλειάς μου το να αποδείξω ότι κάθε μέρος, ανεξάρτητα από το πόσο αποκλειστικό φαίνεται, είναι προσβάσιμο σε όλους. Ότι μπορεί να εκφραστεί με διαφορετικούς τρόπους και ότι η δημιουργικότητα δεν χρειάζεται να συνδέεται με μια και μόνο αρχή». Η δημοπρασία «Bid for The Louvre» θα πραγματοποιηθεί στην διαδικτυακή πλατφόρμα του Christie’s από την 1η έως τις 15 Δεκεμβρίου.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Adidas & Prada: Δυο εμβληματικά brands ενώνουν τις δυνάμεις τους
Οι Adidas και Prada συνεχίζουν τη συνεργασία τους, που ξεκίνησε με μία ιδιαίτερη εκδοχή των Superstar sneakers. Τώρα, τα δύο brands ενώνουν ξανά τις δυνάμεις τους για τη δημιουργία των «A+P LUNA ROSSA 21». Τα συγκεκριμένα παπούτσια, στα οποία η Adidas έδωσε τη δεξιοτεχνία και την καινοτομία της, προορίζονται για την αθλητική ομάδα «Luna Rossa Prada Pirelli», μια ομάδα ιστιοπλοΐας που στηρίζει εδώ και δύο δεκαετίες η Prada, ενώ και η Adidas υπήρξε χορηγός της το 2005 και το 2007. Πρόκειται για ένα μοντέλο φτιαγμένο ειδικά για το άθλημα της ιστιοπλοΐας και είναι εμπνευσμένο από το σκάφος AC75 Luna Rossa, καθώς και από προηγούμενα μοντέλα sneakers και των δυο brands. Παρά το γεγονός πως το συγκεκριμένο σχέδιο είναι ειδικά σχεδιασμένο για την ομάδα «Luna Rossa Prada Pirelli», θα υπάρξει και μια lifestyle εκδοχή.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Τα «A+P LUNA ROSSA 21» είναι φτιαγμένα από Prime Green, μια σύνθεση ανακυκλώσιμων υλικών, που προσφέρει ευελιξία στη κίνηση, ενώ δεν επιτρέπει στο νερό να μπει στο εσωτερικό του παπουτσιού. Επιπλέον, τα κορδόνια είναι σχεδιασμένα έτσι ώστε να αποφευχθεί η λύση τους κατά τη διάρκεια του αγώνα. Το λανσάρισμα τους θα γίνει στις 9 Δεκεμβρίου, καθώς τα «A+P LUNA ROSSA 21» θα είναι διαθέσιμα στις Prada boutiques αλλά και στα καταστήματα Adidas, καθώς και online στους ιστότοπους prada.com και adidas.com.
Kenzo x Kansai Yamamoto: Η συλλογή φόρος τιμής στους δυο Ιάπωνες σχεδιαστές
Δύο επιτυχημένοι Ιάπωνες σχεδιαστές μόδας έφυγαν από τη ζωή φέτος, με λίγους μήνες διαφορά. Ο λόγος για τους Κένζο Τακάντα και Κανσαϊ Γιαμαμότο. Τώρα, ο καλλιτεχνικός διευθυντής του οίκου Kenzo, Φελίπε Ολιβέιρα Μπαπτίστα, παρουσιάζει μια collection που ενώνει την τέχνη, το style και τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά των δύο εκλιπόντων σχεδιαστών. Και οι δύο είχαν δώσει τη συγκατάθεσή τους για να προχωρήσει αυτή η συνεργασία ένα χρόνο πριν, το 2019, όταν συναντήθηκαν με τον Μπαπτίστα.
«Γνώρισα τον Kenzo για πρώτη φορά τον Ιούλιο του 2019 και τον Κανσαϊ τον Αύγουστο του 2019 στο Παρίσι. Με την ευλογία των δυο φίλων ξεκινήσαμε να δουλεύουμε πάνω σε αυτή τη συλλογή, όπου συνδυάσαμε έργα ζωγραφικής και μοτίβα του Γιαμαμότο με αρχειακά prints του Κένζο. Έτσι επιλέξαμε για την καμπάνια φίλους ηθοποιούς, μοντέλα και φωτογράφους με σκοπό το αποτέλεσμα να αποτίνει ένα φόρο τιμής στη ζωή τους. Νομίζω πως έτσι θα ήθελαν να τους θυμούνται. Και οι δυο αφιέρωσαν τη ζωή τους με το να δίνουν χαρά στο κόσμο μέσα από τη δουλειά τους», αναφέρει χαρακτηριστικά ο Μπαπτίστα. Η συλλογή Kenzo x Kansai Yamamoto αποτελείται από κομμάτια με κύριο χαρακτηριστικό την άνεση, τα έντονα χρώματα και φυσικά τις αναφορές στην ιαπωνική τέχνη, το animalia, αλλά και την καλλιγραφία. Η συλλογή είναι διαθέσιμη στις boutiques του brand Kenzo και online στο Kenzo.com.
Louis Vuitton: Η νέα χριστουγεννιάτικη καμπάνια μας προτείνει τα κατάλληλα δώρα για τους αγαπημένους μας
Τα δώρα, οι ευχές και οι συγκεντρώσεις στο σπίτι: Η χριστουγεννιάτικη καμπάνια του Louis Vuitton γιορτάζει την ουσία της εποχής με τη φίλη του οίκου την ηθοποιό Αλίσια Βικάντερ. Λίγο πριν από τα Χριστούγεννα, λοιπόν, ο γαλλικός οίκος μόδας έδωσε στη δημοσιότητα την εορταστική καμπάνια του η οποία έχει ως κεντρικό θέμα «το πιο σημαντικό ταξίδι αυτής της χρονιάς: το ταξίδι της επιστροφής στο σπίτι». Είναι σημαντικό να αναφέρουμε πως ο οίκος ξεκίνησε από τη δημιουργία πολυτελών ταξιδιωτικών ειδών για επιφανείς προσωπικότητες κατά τον 19ο αιώνα και για αυτό χρησιμοποιείται ως κεντρικό θέμα και εδώ. Εν μέσω μίας αρκετά δύσκολης περιόδου, ο Louis Vuitton επικεντρώνεται στον πυρήνα που κάνει τόσο ξεχωριστή αυτή την περίοδο: Την αγάπη και τη συντροφικότητα που μας δίνουν τα αγαπημένα μας πρόσωπα! Παράλληλα, οίκος φροντίζει να μας προτείνει τα κατάλληλα δώρα μέσα από τη λίστα του με διαχρονικά κομμάτια αλλά και τις πιο fashion – forward επιλογές από τη συλλογή του. Ανάμεσα τους βρίσκονται τα τελευταία σχέδια του οίκου όπου το μονόγραμμα συνδυάζεται με τα σήματα της τράπουλα, ενώ και τα κοσμήματα του τραβούν την προσοχή μας μέσω της απλής μινιμαλιστικής προσέγγισης τους.
Διαβάστε επίσης:
Καρολίνα Χερέρα: Μία γυναίκα σύμβολο που καθόρισε τη μόδα
Fashion Icons: Τα πιο επιδραστικά μοντέλα των 90s
Οι συλλογές που ξεχώρισαν στις Εβδομάδες Μόδας για αυτή τη season