Είναι ο μόνος σχεδιαστής θα απαντήσει με ειλικρίνεια και σοβαρότητα σε ερωτήσεις μας για τις ενδυματολογικές επιλογές της μασκότ των McDonald’s, του χαρακτηριστικού κλόουν Ronald McDonald που αποτελεί το πρόσωπο της αλυσίδας από το 1963. Το φαγητό, άλλωστε, αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της καλλιτεχνικής διαδικασίας για τη δημιουργία των συλλογών του… Ο λόγος για τον εκκεντρικό σχεδιαστή και λάτρη του Camp, Jeremy Scott!
Ο 44χρονος Αμερικανός σχεδιαστής έχει απασχολήσει πολλές φορές τα media και φυσικά την κοινότητα της μόδας μέσα από τα σχέδια του και πιο συγκεκριμένα αυτά που σχετίζονται με το… φαγητό! Ποιος μπορεί άλλωστε να ξεχάσει την συλλογή του για τη season Φθινόπωρο/Χειμώνας 2006 που έφερε την ονομασία «Food Fight» και περιλάμβανε εικόνες φαγητών που μάχονταν στην κυριολεξία, αλλά και φούστες-μπέργκερ, φορέματα-πίτσες και κορμάκια-παγωτά. Μάλιστα, η πρώτη του collection περιλάμβανε μίνι φορέματα-ποπ κόρν και βραδινές τουαλέτες σε συσκευασίες γλυκού.
Συνεχίζοντας την λαμπρή καριέρα του, το 2013 ανέλαβε την καλλιτεχνική διεύθυνση του ιταλικού οίκου Moschino, φέρνοντας τα «πάνω κάτω» ξανά στη βιομηχανία της μόδας, καθώς μετέτρεψε τα logos των fast food εταιρειών στο απόλυτο must-have στα αξεσουάρ. Τότε είχε παρουσιάσει μία συλλογή όπου ο κεντρικός πρωταγωνιστής ήταν τα McDonald’s, με τις χρυσαφένιες πατάτες του logo της εταιρίας να μεταμορφώνονται σε σχήμα καρδιάς. «Η φωτογραφία της Anna Ewers να κουβαλά έναν δίσκο με μία τσάντα Moschino είναι από τις πιο iconic στιγμές της πασαρέλας στην pop κουλτούρα», αναφέρει χαρακτηριστικά ο σχεδιαστής.
«Πες μου ένα είδος φαγητού και θα δημιουργήσω ένα look με αυτό», συνεχίζει ο Jeremy. «Ο Moschino είναι γνωστός για τη σύγκρουση χιούμορ και μόδας: άλλωστε τι το αποδεικνύει περισσότερο από τη Lizzo ντυμένη σαν μπάρα σοκολάτας και τη Katy Perry ντυμένη μπέργκερ στο after-party του Met Gala;». Ο ενθουσιασμός και η εμμονή του να συνδυάζει τη μόδα με τη διατροφή πηγάζει από το έντονο ενδιαφέρον του για την καταναλωτική κουλτούρα: «Τα δημητριακά και οι σοκολάτες είναι μέρος της συνείδησής μας, είναι καθολικά αντιληπτά, οικεία και κατανοητά», εξηγεί. «Γι’ αυτό μου αρέσει να δουλεύω με εικόνες, είναι μία κοινή οπτική γλώσσα που μου επιτρέπει να επικοινωνώ με τους ανθρώπους. Η pop κουλτούρα εμπνέει την πασαρέλα, και η πασαρέλα ενσωματώνεται στην pop κουλτούρα», καταλήγει ο σχεδιαστής.