Το γερμανικό luxury brand MCM παρουσίασε τη διαφημιστική καμπάνια για τη νέα του συλλογή season Άνοιξη/Καλοκαίρι 2020,η οποία φέρει το όνομα «From Munich Disco to Berlin Techno» και έχει εμπνευστεί από την μουσική σκηνή της techno, της disco και της rock.
Τα νέα σχέδια φέρουν τους γνωστούς, πλέον, έντονους βιομηχανικούς τόνους που έχουμε συνηθίσει, ενώ ταυτόχρονα έχουμε «ήσυχες» παστέλ αποχρώσεις, συνθέτοντας έτσι μια σειρά από αντιθέσεις. Αυτές αποτυπώνουν πλήρως τον χαρακτήρα των σχεδίων του brand καθώς μπορούν να προσαρμοστούν τόσο σε πρωινές εμφανίσεις όσο και σε βραδινές. Παράλληλα, ο διπλός χαρακτήρας του συμβάλλει και στην εύκολη προσαρμογή του από πιο casual σε πιο glamorous outfits. Μάλιστα, η street κουλτούρα με την πολυτέλεια συνδέονται και δίνουν «σάρκα και οστά» στην έντονη δυναμική της συλλογής, που περιλαμβάνει μοναδικά και πολυχρηστικά αξεσουάρ, που εκτός των άλλων, είναι ιδανικά για να εκφράσει ο καθένας το χαρακτήρα και το προσωπικό του style.
Οι Imran Potato, Won Dae Joo, Daisy Maybe, Tayahna Walcott και Evan Mock είναι οι πρωταγωνιστές της νέα καμπάνιας του MCM. Πρόκειται για δημιουργικούς ανθρώπους που έρχονται από τελείως διαφορετικό background, όμως ο καθένας τους αντιπροσωπεύει τη νέα γενιά με τον δικό του τρόπο. Μέσα από αυτό, λοιπόν, η MCM γίνεται ο απόλυτος εκφραστής της ατομικότητας και της ασυμβίβαστης μόδας που πάνω από όλα είναι ελεύθερη. Τη φωτογράφιση ανέλαβε ο Lukas Wassman, o οποίος είναι γνωστός για την underground αισθητική του, ενώ η καμπάνια περιλαμβάνει μια σειρά από καθαρές εικόνες με cool αισθητική, οι οποίες αποτυπώνουν πλήρως το DNA της MCM, που έχει επιρροές από τη μουσική σκηνή και τα δυναμικά, club-inspired visuals.
Ο Dirk Schönberger, Global Creative Officer της εταιρείας, ανέφερε χαρακτηριστικά για τη νέα καμπάνια πως «εμπνευστήκαμε από την ευελιξία που έχει η ίδια η συλλογή. Για μας το concept ‘From Munich Disco to Berlin Techno’ εκφράζει όχι μόνο τη διάθεση και το attitude της συλλογής, αλλά και τα μουσικά στοιχεία που την ενέπνευσαν. Αυτό θέλαμε να αναδείξουμε, ότι πρόκειται για μια καμπάνια δυναμική και ταυτόχρονα ασυμβίβαστη».