FASHION

Michael Kors: Ο σχεδιαστής δεν θα ακολουθεί πλέον το fashion calendar

Πηγή φωτογραφίας Instagram @michaelkors

Το όνομα του Αμερικανού σχεδιαστή Michael Kors προστέθηκε στη μακροσκελή λίστα με τα brands, τους οίκους και τους δημιουργούς που επιθυμούν να αλλάξουν τους ρυθμούς παραγωγής της βιομηχανίας της μόδας, καθώς όπως ανακοίνωσε ο ίδιος, δεν θα παρουσιάζει πλέον τις συλλογές του σύμφωνα με το παραδοσιακό fashion calendar.

«Εδώ και καιρό σκέφτομαι πως το fashion calendar πρέπει να αλλάξει. Είναι πολύ εντυπωσιακό το ότι βρίσκομαι σε ανοιχτό διάλογο με την κοινότητα της μόδας σχετικά με το ημερολόγιο –από τους Giorgio Armani, Dries Van Noten, Gucci και YSL, μέχρι και τους μεγαλύτερους retailers του πλανήτη- σχετικά με το πώς μπορούμε να επιβραδύνουμε τις διαδικασίες στη δουλειά μας. Όλοι μας είχαμε χρόνο να σκεφτούμε και να αναλύσουμε τα δεδομένα και πιστεύω πως πολλοί συμφωνούν ότι έχει έρθει η ώρα για μια νέα προσέγγιση, μια νέα εποχή», σημειώνει ο Kors στην επίσημη ανακοίνωσή του. O Αμερικανός δημιουργός εξήγησε πως ο ίδιος και η ομάδα του θα φτιάχνουν πλέον μόνο δύο συλλογές κάθε χρόνο, μία για το καλοκαίρι και μία για το χειμώνα. Μάλιστα, αυτό τον Σεπτέμβριο δεν θα συμμετέχει στην Εβδομάδα Μόδας της Νέας Υόρκης, ενώ θα πουλήσει τα κομμάτια των συλλογών του στους retailers προτού τα παρουσιάσει στο ευρύ κοινό.

Η ανακοίνωση του Kors ακολουθεί τις αντίστοιχες των Yves Saint Laurent και Gucci, όπως επίσης και την ανοιχτή επιστολή που υπέγραψαν οι Dries van Noten, Erdem Moralioglu, Gabriela Hearst, Joseph Altuzarra, Tory Burch, Craig Green και οι Proenza Schouler, η οποία καλούσε για μία άμεση αλλαγή στον χώρο. Οι σχεδιαστές θεωρούν πως η αλλαγή των ταχυτήτων με τις οποίες λειτουργεί η βιομηχανίας της μόδας είναι επιτακτική, καθώς για να επιβιώσουν θα πρέπει η παραγωγή να κινείται σε πιο αργούς και βιώσιμους ρυθμούς, ειδικά μετά την πανδημία του κορονοϊού.

Παράλληλα, τα British Fashion Council και Council of Fashion Designers of America συνεργάστηκαν για να ζητήσουν από τους σχεδιαστές και τις εταιρείες να «κάνουν επανεκκίνηση και να ξανασκεφτούν επειγόντως» τα επιχειρηματικά μοντέλα τους. Θεωρούν πως τα brands δεν θα πρέπει να έχουν πάνω από δύο βασικές συλλογές το χρόνο τις οποίες θα πρέπει «να παρουσιάζουν σύμφωνα με το fashion calendar στις παγκόσμιες πρωτεύουσες της μόδας, έτσι ώστε να μην αναγκάζουν τους buyers και τους δημοσιογράφους να ταξιδεύουν συνεχώς».

 

Διαβάστε επίσης:

Matthew Williams: O νέος καλλιτεχνικός διευθυντής του Givenchy

Trend Alert: Πώς θα εντάξετε στο style σας την τάση της «slip» φούστας

Styling Tips: 4 τρόποι για να φορέσετε το φουλάρι