FASHION

Μην χάσετε τα τελευταία νέα από το χώρο της μόδας

Πηγή φωτογραφίας Instagram @ferragamo

Μία εβδομάδα γεμάτη μόδα, τέχνη και άποψη ολοκληρώνεται σιγά σιγά. Η βιομηχανία της μόδας φαίνεται πως έχει εμπνευστεί ιδιαίτερα από την πανδημία, που αν και έχει ένα μεγάλο οικονομικό αντίκτυπο σε αυτή, κατάφερε να τονώσει τη δημιουργικότητα της όσο ποτέ άλλοτε. Έτσι, συναντάμε νέες loungewear και εορταστικές συλλογές, ενδιαφέρουσες συνεργασίες και δημιουργικά projects στα… ενδόμυχα της μόδας. Αυτά σας τα παρουσιάζουμε παρακάτω!

Dior Chez Moi

Ο οίκος μόδας Dior, όπως και τα υπόλοιπα fashion houses και brands, προσπαθούν να προσαρμοστούν στις νέες συνθήκες που έχει διαμορφώσει η πανδημία. Μία από αυτές είναι ο κατ’ οίκον περιορισμός, ο οποίος εφαρμόζεται και πάλι σε πολλές χώρες, καθώς αποτελεί ένα αρκετά αποτελεσματικό μέτρο για την αναχαίτηση της πανδημίας. Έτσι, όλο και περισσότεροι άνθρωποι επενδύουν σε άνετα καθημερινά ρούχα, τα λεγόμενα loungewear. Πρόκειται για μία τάση που έχει φέρει τα πάνω κάτω στη βιομηχανία της μόδας και έτσι ολοένα και περισσότεροι σχεδιαστές λανσάρουν τις δικές τους loungewear συλλογές. Ανάμεσα σε αυτούς είναι και η Μαρία Γκράτσια Κιούρι, καλλιτεχνική διευθύντρια του οίκου Dior.

Η ίδια οραματίστηκε μία capsule συλλογή απόλυτα αφιερωμένη στην «τέχνη του να ζεις στο σπίτι με style», την πρώτη του οίκου αποκλειστικά με κομμάτια homewear. Η συλλογή ονομάστηκε «Dior Chez Moi». Για τη συλλογή ο οίκος συνεργάζεται ξανά με τον Ιταλό καλλιτέχνη Pietro Ruffo για να διακοσμήσει με τα ζωδιακά του μοτίβα (Dior Zodiac Motif) κομμάτια της συλλογής, ενώ σε άλλα συναντάμε το εμβληματικό «Toile de Jouy» μοτίβο του οίκου. Στη «Dior Chez Moi» θα συναντήσετε από σετ πιτζάμες, πουλόβερ και ρόμπες μέχρι κοσμήματα, τσάντες, slides, μαντήλια, ακόμα κι ένα διάβροχο και είναι ήδη διαθέσιμα στον ιστότοπο του οίκου.

Helena Christensen x Anine Bing

Η Έλενα Κρίστενσεν είναι αδιαμφισβήτητα ένα από τα μεγαλύτερα μοντέλα των 90s και τώρα αποκτά ακόμα πιο ενεργό ρόλο στη βιομηχανία της μόδας μέσα από τον ρόλο της σχεδιάστριας. H ίδια υπογράφει μια capsule συλλογή σε συνεργασία με τη σχεδιάστρια Anine Bing, που περιλαμβάνει μία ποικιλία από ευκολοφόρετα basics και χαλαρά tailored κομμάτια σε μονοχρωματική παλέτα με μεγάλη στιλιστική ευελιξία. Πρόκειται για κομμάτια που αντικατοπτρίζουν πλήρως το γούστο της Κρίστενσεν και σίγουρα θα τα βλέπαμε στη γκαρνταρόμπα της. Ωστόσο, η συνεργασία με τη συγκεκριμένη σχεδιάστρια κρύβει μια άγνωστη ιστορία, καθώς όπως αναφέρει η Κρίστενσεν ήταν θαυμάστρια της πάρα πολλά χρόνια και ψώνιζε από το κατάστημα που βρισκόταν κοντά στο διαμέρισμά της στη Νέα Υόρκη. «Σ’ αυτό το κατάστημα γνωριστήκαμε και με την Anine και κολλήσαμε αμέσως», ανέφερε τονίζοντας επίσης και την κοινή τους καταγωγή, την δανέζικη κληρονομία που τις έφερε πιο κοντά: «Αυτή τη συνεργασία τη συζητούσαμε εδώ και πάρα πολύ καιρό και τώρα συνέβη και είμαι πολύ ενθουσιασμένη!».

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη ANINE BING (@aninebing)

Η εμπειρία της από το χώρο του modeling τη βοήθησε, βεβαίως, να αποκτήσει γνώση της βιομηχανίας, ενώ όταν αναφέρεται στο προσωπικό της style το περιγράφει ως «μία μίξη διαφορετικών styles», εξηγώντας: «Νομίζω ότι το γεγονός ότι η μητέρα μου είναι από το Περού και ο πατέρας μου από τη Δανία μου δημιούργησε αυτή την αγάπη για τις αλλόκοτες μίξεις. Μού αρέσουν οι οργανικές, ρευστές γραμμές και τα ασχημάτιστα, άνετα σχέδια, όπως επίσης με τραβάνε πολύ τα χρώματα- οι μίξεις floral και μοτίβων, οι μίξεις διαφορετικών μεταξύ τους υφασμάτων και το layering. Κι εγώ και η Anine θέλαμε να αναδείξουμε τη σκανδιναβική μας κληρονομία σ’ αυτή τη συλλογή, γι’ αυτό και λίγο υποβαθμίσαμε αυτή την πιο ανέμελη, παιχνιδιάρικη πλευρά».

Unwrapping Joy: Ο Salvatore Ferragamo ξετυλίγει τα δώρα του για τις γιορτές

Το luxury brand Salvatore Ferragamo έδωσε στη δημοσιότητα της καμπάνια του για τη νέα εορταστική συλλογή του. Φέτος εστίασε στη συντροφικότητα, μία έννοια που έχει καθορίσει τους τελευταίους μήνες τις ζωές όλων μας στο κατ΄οίκον περιορισμό αλλά και καθ’ όλη τη διάρκεια της πανδημίας. Επικεντρώθηκε, λοιπόν, στην προετοιμασία και την προσμονή των δώρων αυτή την εποχή, που φέρει στιγμές ενθουσιασμού και χαράς δημιουργώντας υπέροχες αναμνήσεις. Ο καλλιτεχνικός διευθυντής του οίκου Πολ Άντριου περιέγραψε ως εξής τη νέα εορταστική συλλογή και την καμπάνια που τη συνοδεύει: «Η παράδοση και η συντροφικότητα είναι βασικές αξίες για τον οίκο Salvatore Ferragamo: Η παράδοσή μας στη χειροποίητη τεχνογνωσία σε συνδυασμό με το δίκτυο των Ιταλών τεχνιτών μας, οι οποίοι συνεργάζονται εφαρμόζοντας τις ποικίλες και ξεχωριστές τους δεξιότητες, αποτελεί τη βάση που μας επιτρέπει να δημιουργήσουμε, να καινοτομήσουμε και να σαγηνεύσουμε. Για τη συγκεκριμένη εορταστική περίοδο ήταν λογικό να επικεντρωθούμε στην παράδοση της εποχής να μαζευόμαστε με τους αγαπημένους μας, να αφιερώνουμε χρόνο για να αναλογιστούμε και παράλληλα να απολαμβάνουμε το καθετί, να μοιραζόμαστε τον σεβασμό, την αγάπη και την αφοσίωση.

»Επειδή ο οίκος Salvatore Ferragamo είναι η δουλειά μας, βρίσκεται επίσης στο επίκεντρο της δικής μας εορταστικής εμπειρίας· το να αποτελούμε κομμάτι του σχεδιασμού και της δημιουργίας ενός χειροποίητου αντικειμένου, που στη συνέχεια επιλέγεται ως δώρο, το οποίο θα αγγίξει την καρδιά ενός αγαπημένου προσώπου, είναι μεγάλο προνόμιο και πηγή χαράς για εμάς. Η εορταστική συλλογή περιλαμβάνει παπούτσια, αξεσουάρ και ρούχα, που έχουν δημιουργηθεί για να βελτιώσουν την ποιότητα ζωής εκείνων που τα λαμβάνουν· είναι κομμάτια που θα σας συνοδεύουν, θα σας εξυπηρετήσουν, και κάθε μέρα θα σας θυμίζουν εκείνον που ξέρει καλά ότι θα τα χαρείτε και θα τα απολαύσετε, ώστε να επέλεξε να σας τα προσφέρει ως δώρο. Αυτή η εορταστική συλλογή είναι η βάση των γιορτινών αναμνήσεων».

Στη συλλογή αυτή θα βρείτε δώρα για κάθε αγαπημένο σας πρόσωπο στη ζωή σας, ενώ φυσικά κάθε ένα από τα κομμάτια φέρουν την πολυτέλεια και την ποιότητα που χαρακτηρίζει τον οίκο!

Guccifest: Το ψηφιακό φεστιβάλ του οίκου με επίκεντρο τη μόδα και τον κινηματογράφο

Σε ένα αρκετά αβέβαιο μέλλον και ένα παρόν που κλονίζεται από μία πανδημία, η βιομηχανία της μόδας προσπαθεί να βρει τις ισορροπίες της, τους στόχους της και τα επόμενα βήματα της. Σε αυτά αναφέρετε ο καλλιτεχνικός διευθυντής του οίκου Gucci, Αλεσάντρο Μισέλ. «Αναγκασμένος» πλέον να πειραματιστεί με καινούρια εκφραστικά μέσα και νέες πλατφόρμες επικοινωνίες, ο Αλεσάντρο σκέφτηκε να δημιουργήσει μια σειρά με τίτλο «Ouverture of Something That Never Ended» που θα προβληθεί σε εφτά επεισόδια. «Ήταν ένα απερίσκεπτο αλλά απαραίτητο βήμα για μένα, γιατί χρειαζόμουν ένα όχημα για να περιγράψω τη ζωή εκ των έσω. Η ιδέα των διαφορετικών επεισοδίων με εξυπηρέτησε: Παράθυρα από τα οποία μπορούσα να κοιτάξω το θαύμα της αναπνοής μας», αναφέρει χαρακτηριστικά ο ίδιος.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Gucci Official (@gucci)

Σε αυτό το project συμβάλλει και ο σκηνοθέτης Γκας Βαν Σαντ. «Αυτό που θαυμάζω στον Gus είναι η επαναστατική και θρασεία στάση του, το πολύπλευρο όραμα και η ευαισθησία του. Μαζί επιχειρήσαμε να γράψουμε μια ωδή για το μυστήριο οργανισμό που λέγεται ζωή: Ένα ιερό αίνιγμα που συνδέει το ανεπαίσθητο με το ορατό, την παλλόμενη ύπαρξη που προκύπτει από την έκρηξη ενός μικρού τίποτα», τονίζει ο Αλεσάντρο. Τα εφτά επεισόδια θα βρίσκονται στον κεντρικό άξονα του «GucciFest», που θα ολοκληρωθεί στις 22 Νοεμβρίου. Παράλληλα, στο πλαίσιο του φεστιβάλ θα παρουσιαστούν οι ταινίες 15 νέων δημιουργών, σε ένα ψηφιακό event που συνδυάζει τη μόδα και τον κινηματογράφο.

 

Διαβάστε επίσης:

Puffer Jacket: Το πανωφόρι που δεν πρέπει να λείπει από τη γκαρνταρόμπα σας

The Queen’s Gambit: Μία ωδή στη μόδα των 60s

Φεμινισμός, ισότητα και αισιοδοξία: Όσα «δήλωσαν» οι εμφανίσεις των Κάμαλα Χάρις και Τζιλ Μπάιντεν

 

Ακολουθήστε το Portraits στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση