Η αγορά μιας τσάντας Hermès Birkin είναι καλύτερη και πιο ασφαλής επένδυση από το να αγοράσει κανείς μετοχές στο χρηματιστήριο… Και αυτό δεν είναι τυχαίο. Η πολυτέλεια αξίζει.
Έχοντας αυτό ως οδηγό, το e-commerce site «Rebag» έχτισε μια ολόκληρη επιχείρηση που βασίζεται στη μεταπώληση ακριβών τσαντών. Τώρα, εξελίσσεται παραπάνω καθώς δημιούργησε μια νέα πλατφόρμα, που ονομάζεται «Clair by Rebag», η οποία εκτιμά την αξία των luxury αυτών αξεσουάρ. Το όνομα της εφαρμογής προέρχεται από το ακρώνυμο του «Comprehensive Luxury Appraisal Index for Resale», ενώ περιλαμβάνει παραπάνω από 50 brands και τουλάχιστον 10 χιλιάδες σχέδια.
Για να εκτιμήσει κάποιος την παλιά, την νέα ή την μελλοντική του αγορά θα πρέπει να εισάγει το brand, την κατάσταση της τσάντας, το μέγεθος και το χρώμα, στο website Rebag ή στη mobile εφαρμογή. Στη συνέχεια θα πάρει μία εκτίμηση για το αν η τσάντα αξίζει να αγορασθεί, να πουληθεί ή να κρατηθεί. Είναι σημαντικό να αναφερθεί πως όπως και σε κάθε άλλη αγορά, έτσι και σε αυτήν, οι τιμές αλλάζουν και επηρεάζονται από διάφορους παράγοντες. Η δημοτικότητα, η υπερπροβολή, ακόμα και οι τάσεις της μόδας, μπορούν να διαμορφώσουν τις τιμές προς τα πάνω ή και προς τα κάτω.
«Όλο και περισσότεροι επιλέγουν πλέον να πουλήσουν τα luxury κομμάτια που έχουν στην κατοχή τους, ή απλώς να μάθουν την αξία τους. Εμείς δημιουργήσαμε μια πλατφόρμα που παρέχει αυτή την πληροφορία με αξιόπιστο τρόπο και έτσι ωθούμε τον κόσμο να κάνει πιο σοφές αγορές. Ξοδέψαμε πολλά χρόνια συγκεντρώνοντας στοιχεία και αναλύοντας την αγορά πολυτελών ειδών», αναφέρει ο Charles Gorra, ιδρυτής και CEO του Rebag.
Ο οίκος Hermès φυσικά έρχεται πρώτος για όσους ψάχνουν μια καλή επένδυση, με τις «Birkin» και «Kelly» να είναι τα δύο πιο δημοφιλή μοντέλα. Όπως καταλαβαίνεται η μεταπώληση αυτών των δύο ειδών μπορεί να σας δώσει δύο και τρεις φορές το αρχικό ποσό που ξοδέψατε. Οι Goyard και Chanel έρχονται στη δεύτερη θέση ενώ ακολουθούν Gucci, Yves Saint Laurent και Louis Vuitton. Ο οίκος Bottega Veneta αυτή τη στιγμή επιστρέφει μόνο 30% από το ποσό που θα ξοδέψετε για να αποκτήσετε μία τσάντα. Ωστόσο, η δημοτικότητα του label αυξάνεται θεαματικά, οπότε αυτό μπορεί να αλλάξει σε ένα σύντομο χρονικό διάστημα.