Σε μία εποχή που αναγκάστηκαν να αναθεωρηθούν πολλά από τα καθιερωμένα «τελετουργικά» της, ο κόσμος της μόδα παλεύει να προσαρμοστεί στα νέα δεδομένα της μετά-κορονοϊού εποχής με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Οι ψηφιακές πλατφόρμες έγιναν οι νέες πασαρέλες, προσφέροντας έναν ασφαλή δίαυλο επικοινωνίας που θα αναδείξει τις δημιουργίες των καλλιτεχνών, υπακούοντας ταυτόχρονα στις υποδείξεις των υγειονομικών αρχών. Σε αυτό το πλαίσιο, ακολουθώντας τα βήματα των Balmain, Chanel και Dior, ο Valentino παρουσίασε διαδικτυακά την Haute Couture συλλογή του, κλείνοντας την Εβδομάδα Υψηλής Ραπτικής.
Για τη δημιουργία της ο καλλιτεχνικός διευθυντής του Valentino, Pierpaolo Piccioli, συνεργάστηκε με τον φημισμένο φωτογράφο, Nick Knight. Οι δύο τους έβαλαν ως στόχο να στείλουν ένα ηχηρό μήνυμα αισιοδοξίας μέσα από τη συνεργασία τους. Η συλλογή τους, λοιπόν, παρουσιάστηκε στη σκηνή του Cinecettà της Ρώμης με τη «ζωντανή» εκδήλωση να αναμιγνύει τον «πραγματικό» και τον «ψηφιακό» κόσμο, παρουσιάζοντας μία διαφορετική πτυχή της υψηλής ραπτικής. Τόσο η παρουσίαση όσο και η ίδια η συλλογή θα μπορούσαν να χαρακτηριστούν, τουλάχιστον, κινηματογραφικές. «Δεν ήθελα να νιώσω τους περιορισμούς. Η ραπτική είναι φτιαγμένη για συναισθήματα, όνειρα. Ήταν εξαιρετικά συναισθηματικό για όλους εμάς να είμαστε εδώ μαζί για να κερδίσουμε αυτήν την πρόκληση. Μια στιγμή που δε θα ξεχάσω ποτέ», ανέφερε για τη συλλογή του ο Pierpaolo.
Η παρουσίαση ξεκίνησε με εικόνες από τη Ρώμη, την έδρα του οίκου, και συνέχισε με το άνοιγμα της αυλαίας από την οποία ξεπρόβαλαν τα 16 μοντέλα του – σαν ακροβάτες σε ένα τσίρκο Υψηλής Ραπτικής – μέσα στις ρομαντικές και σουρεαλιστικές του δημιουργίες ,υπό τους ήχους της FKA Twigs. Η συλλογή, που ονομάστηκε «Of Grace and Light», αποτελούνταν από δέκα ονειρικά λευκά φορέματα και 6 glam looks που έφεραν στοιχεία της disco. Οι δημιουργίες περιελάμβαναν, πάντως, και τα κλασικά στοιχεία της Υψηλής Ραπτικής του οίκου όπως τις χαρακτηριστικές κάπες, τα πούπουλα, τις πολλές στρώσεις βολάν, τους ογκώδεις ώμους και τα δαντελωτά collars. Κάθε εμφάνιση συνδύαζε την ρομαντική αθωότητα με την πολυτέλεια και τη glam διάθεση μιας αυθεντικής diva των 80s, ενώ η λευκή παλέτα αντανακλούσε την αναγέννηση που είχε οραματιστεί ο art director.
«Το λευκό, το άθροισμα όλων των χρωμάτων, αποτυπώνει την κενή πλάκα αυτής της νέας έναρξης, την αίσθηση των άπειρων δυνατοτήτων. Το λευκό σαν φύλλο χαρτιού που περιμένει να γεμίσει με γραμμές και ιδέες. Ως σύμβολο της κατασκευής και της αφοσίωσης, το πρώτο βήμα στη διαδικασία κατασκευής. Και πάλι, μια πιθανότητα», ανέφερε ο οίκος στο Δελτίο Τύπου του.
Διαβάστε επίσης:
Chanel: Μπείτε στα παρασκήνια του «Métiers d’Art» show μέσα από τη ματιά της Sofia Coppola
Manolo Blahnik: Για πρώτη φορά το διάσημο brand θα βάλει εκπτώσεις!
Gucci: Ο Alessandro Michele παρουσίασε τον «επίλογο» της μόδας
Ακολουθήστε το Portraits στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση