Η βιομηχανία της μόδας μπορεί να μετράει αρκετές απώλειες λόγω της γρήγορης και καταστροφικής εξάπλωσης της πανδημίας του κορονοϊού, όμως δεν κάθεται με σταυρωμένα τα χέρια απέναντι του.
Τις τελευταίες εβδομάδες είδαμε εμβληματικούς οίκους μόδας αλλά και μεγάλα brands να κάνουν υπέρογκες δωρεές αλλά και να ανοίγουν ορισμένα εργοστάσια τους για να παράγουν ιατρικό εξοπλισμό, μάσκες προστασίας αλλά και αντισηπτικά. Ανάμεσα σε αυτούς είναι ο οίκος Dior, οι όμιλοι LVMH και Kering και φυσικά μεγάλα beauty brands όπως η Estée Lauder και η MAC. Πέρα όπως από αυτές τις σημαντικές βοήθειες, κάποιοι σχεδιαστές αλλά και brands θέλησαν να συνδράμουν στον αγώνα κατά του COVID-19 μέσω της καλλιτεχνικής τους φύσης. Πιο συγκεκριμένα, παράγοντας διαδικτυακό υλικό όπως σειρές με συνεντεύξεις από δημιουργικούς και επιτυχημένους ανθρώπους, προκλήσεις γυμναστικής, tutorials για τον σχεδιασμό ρούχων αλλά και βίντεο με θετική και ζωντανή μουσική, το οποίο ανεβάζουν στα social media και του επίσημους ιστοτόπους τους.
Στην τελευταία κατηγορία βρίσκεται ο σχεδιαστής, επιχειρηματίας, Dj, καλλιτεχνικός διευθυντής του menswear του Louis Vuitton και ιδρυτής του Off-White, Virgil Abloh, ο οποίος έχει δημιουργήσει μία διαδικτυακή πλατφόρμα στην οποία κυρίως παίζει πολλών ειδών μουσική και φέρει το όνομα «Televised Radio Network». Το συγκεκριμένο «πρόγραμμα» έκανε πρεμιέρα σε συνεργασία με το Dazed, ως τμήμα της καμπάνιας «#AloneTogether», που καλεί για τη σύσταση μιας δημιουργικής κοινότητας εν μέσω της τρέχουσας κρίσης.
Ο Virgil ανέφερε πως η νέα του «σειρά» είναι «ένα σταυροδρόμι ζωντανής παρουσίασης, δημιουργικής σκέψης και διαλόγου γύρω από τη μουσική, την τέχνη, τη μόδα, το design και τη σύγχρονη κοινωνία». Η σειρά θα περιλαμβάνει ζωντανές εβδομαδιαίες επισκέψεις, παραστάσεις καλλιτεχνών και αλληλεπίδραση με τους θεατές, «από ζωγραφική, εικόνες με ήχο και μουσική». Το πρώτο μέρος είχε τίτλο «Watercolor» Jazz Hours. Μάλιστα, την Τρίτη 7/4, ήταν καλεσμένος του Abloh στο Jazz Hours ο καλλιτέχνης Shabaka Hutchings.