Η εβδομάδα μόδας για τον Tom Ford δεν έγινε στη Νέα Υόρκη, όπως για τους υπόλοιπους σχεδιαστές. Η δικιά του επίδειξη έλαβε χώρα στο Λος Άντζελες με την πρώτη σειρά του Show να είναι γεμάτη με μεγάλα ονόματα όπως εκείνα των Anna Wintour, Jennifer Lopez, Renée Zellweger, Miley Cyrus, Jason Momoa, Jon Hamm, Jeff Bezos, Lisa Bonet και Kate Hudson.
Η επίδειξη του νέου πρόεδρου του Council of Fashion Designers of America έγινε στα Milk Studios του Hollywood και φυσικά έφερε την party αισθητική του. Ο χώρος είχε διαμορφωθεί έτσι ώστε να μοιάζει αρκετά με ένα μοντέρνο nightclub του Λος Άντζελες, με δεκάδες προβολείς να φωτίζουν τη μαύρη γυαλιστερή πασαρέλα και μία ντίσκο μπάλα να κρέμεται από το ταβάνι, δημιουργώντας τον σωστό χώρο για τον σχεδιαστή, ώστε να βρίσκονται σε πλήρη «αρμονία» τα glamorous και edgy σχέδια του με τον χώρο.
Ο Tom Ford, λοιπόν, φρόντισε με αυτή τη συλλογή του να κλείσει τα στόματα όλων εκείνων που δεν ενέκριναν την νέα του θέση στην βιομηχανία της μόδας και όλων εκείνων που πάντα ζητούν κάτι παραπάνω, όταν αυτός αποθεώνεται συνεχώς για τις δημιουργίες του, ειδικά για την τελευταία μεταλλική του «πανοπλία» που φόρεσε η Zendaya και η Gwyneth Paltrow. Η «θηλυκή πανοπλία» που σχεδίασε ο Tom Ford για την συλλογή του «Άνοιξη 2020 – Ready to wear», πέρα από το εκθαμβωτικό και φουτουριστικό σχέδιο του κρύβει ένα πολύ σημαντικό μήνυμα, καθώς λειτουργεί ως ένα είδος «προστασίας» για την γυναίκα αλλά και προάγει το μήνυμα του «empowerment».
Με αυτή την collection για τη season Fall Ready-To-Wear, o καλλιτεχνικός διευθυντής και ιδρυτής του ομώνυμου οίκου φάνηκε, ότι επιθυμεί να συνεχίσει τη συζήτηση που ξεκίνησε πρόσφατα, φιλτράροντας έννοιες, όπως η απλότητα, η άνεση και το wearable στοιχείο των ρούχων, μέσω ενός φίλτρου που υπάγεται στην κουλτούρα του Los Angeles. Ο Tom Ford έτσι «δικαιολόγησε» την επιλογή του για την παρουσίαση του Show στο Λος Άντζελες, μέσα από τα σχέδια του που έφεραν νέα στοιχεία, τα οποία είναι κάτι διαφορετικό και ίσως «ξένο» για τον οίκο. Σε όλη τη συλλογή αναδεικνύεται μια glam αισθητική σε συνδυασμό με μια πιο «loose» διάθεση. Ο ίδιος ο Tom Ford την περιέγραψε ως «κομψή, ίσως ελαφρώς φορτωμένη και αρκετά αισθησιακή», ενώ τόνισε ότι ήταν εμπνευσμένη από μια φωτογραφία του Bob Richardson του 1967, που απεικόνιζε τις Baron Alexis de Waldner και Donna Mitchell. «Για μένα αυτό είναι πολύ L.A.», ανέφερε ο ίδιος.
Η συλλογή για το Φθινόπωρο του Tom Ford αποτελούνταν από ένα ατελείωτο παιχνίδι mix and match: Συνδυασμοί επίσημων κομματιών με πιο casual διάθεση που έφεραν έναν αέρα από την αισθητική των Καλιφορνέζων. Ο ίδιος «έπαιξε» πολύ με τα prints και τα patterns, καθώς στη συλλογή ξεχώρισαν τα animal prints, τα εμπριμέ καφτάνια, οι φόρμες και τα «diy» jeans! Στο fashion show «παντρεύτηκαν» εντυπωσιακά καφτάνια με γκρι sweatpants, ξεθωριασμένα loose jeans με εντυπωσιακά παλτό και μπλούζες με τονισμένους ώμους και περίτεχνα details με jeans φούστες.
Προς το τέλος της επίδειξης η ντίσκο μπάλα στο runway άρχισε να στροβιλίζεται υπό τους ήχους του «Killing Me Softly» από το συγκρότημα Fugees των 90s , καθώς ο Ford παρουσίασε τα βραδινά φορέματα του, αναδεικνύοντας τις αδερφές Hadid ως τις απόλυτες stars της βραδιάς. Τα evening gowns του ήταν πράγματι εμπνευσμένα από το Hollywood: Αποτελούνταν από see-through υφάσματα, δαντέλες, βελουτέ bows και μεταλλικά στοιχεία τα οποία φυσικά αναμένεται να φορεθούν σε πολλά επερχόμενα κόκκινα χαλιά.