Θεοφιλίδη Χριστίνα | Portraits
Portraits Top 70 Women

Θεοφιλίδη Χριστίνα

Θεοφιλίδη Χριστίνα

Χριστίνα Θεοφιλίδη, Γενική Διευθύντρια Λιανικής Τραπεζικής Εθνικής Τράπεζας

  • Την επόμενη μέρα της Εθνικής –με έμφαση σε digital υπηρεσίες και καινοτόμα προϊόντα- σχεδιάζει η Χριστίνα Θεοφιλίδη, Γενική Διευθύντρια Λιανικής Τραπεζικής της ΕΤΕ. Η ίδια με μακρά θητεία στο κομμάτι της λιανικής τραπεζικής, έχει υπό την εποπτεία της το δίκτυο της Εθνικής

  • Στενή συνεργάτης του CEO της ΕΤΕ Παύλου Μυλωνά και εκτελεστικό μέλος του ΔΣ της τράπεζας, ανέλαβε καθήκοντα στην Εθνική από τον Δεκέμβριο του 2018

  • Εχοντας διανύσει πολλά χιλιόμετρα στο banking με μια καριέρα που μετρά σχεδόν 34 χρόνια η Χριστίνα Θεοφιλίδη είναι μία «ήρεμη δύναμη». Διακρίνεται για την αποφασιστικότητα της και την ευγένεια της. Τη χαρακτηρίζει το μέτρο και η προσήλωση στην υλοποίηση των στόχων

Το 2020, η Εθνική με το ξέσπασμα της πανδημίας, είχε μπροστά της ένα μεγάλο στοίχημα. Να κατευθύνει ένα μεγάλο κομμάτι της πελατείας της –κυρίως συνταξιούχους- στα εναλλακτικά δίκτυα για την άμεση και κυρίως ασφαλή εξυπηρέτηση τους.

Μέσα σε ένα μήνα –τον περασμένο Απρίλιο- η Εθνική πέτυχε 100.000 νέες εγγραφές στο internet banking, και περιόρισε σε μονοψήφιο ποσοστό τις συναλλαγές με φυσική παρουσία στο κατάστημα. Κυρίως όμως πέτυχε να ομαλοποιηθεί η κατάσταση στο δίκτυο τις μέρες πληρωμής των συντάξεων, δίνοντας αριθμό προτεραιότητας στους πελάτες, αλλά και ενισχύοντας τα ταμεία για ταχύτερη εξυπηρέτηση.

Η Χριστίνα Θεοφιλίδη γεννήθηκε στην Αθήνα, πήρε απολυτήριο από τη Σχολή Μωραΐτη και σπούδασε σε Αμερική και Γαλλία. Έχει πτυχίο Bachelors σε Οικονομικά και Ψυχολογία του Πανεπιστημίου Swarthmore College των ΗΠΑ και πτυχίο MBA από το Ευρωπαϊκό Ινστιτούτο Διοίκησης Επιχειρήσεων INSEAD.

Η μεταγραφή της στην Εθνική ήρθε ύστερα από μία επιτυχημένη διαδρομή 22 χρόνων στην Eurobank. Ξεκίνησε την καριέρα της στον τραπεζικό χώρο το 1988, στην Τράπεζα Societe Generale, κατόπιν στη Citibank και το 1997 εντάχθηκε στο δυναμικό της Eurobank, τράπεζα στην οποία ανέλαβε το 2014 τη θέση της Γενικής Διευθύντριας Προβληματικών Δανείων Ιδιωτών.

Πέρυσι με το ξέσπασμα της πανδημίας οι βασικές προτεραιότητες για την ΕΤΕ ήταν η χρηματοδότηση των επιχειρήσεων μέσα από τα προγράμματα του ΤΕΠΙΧ ΙΙ και του Ταμείου Εγγυοδοσίας, η διαρκής ανάπτυξη των digital υπηρεσιών, όπως και η εκπαίδευση της πελατείας για να στραφεί στο internet banking. Η τράπεζα άμεσα δημιούργησε ομάδες αποκλειστικής στήριξης εταιρικών πελατών, όπως και ειδική γραμμή εξυπηρέτησης για συνταξιούχους. Και όπως παραδέχεται η ίδια η προτεραιότητα μας είναι να στηρίζουμε τους πελάτες μας, να χρηματοδοτούμε την πραγματική οικονομία.

Portraits70
© Portraits 2021. All rights reserved.            ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΕΣ: