Μαρία Βεληβασάκη, Διευθύνουσα Σύμβουλος Mindshare
-
Για δεύτερη συνεχή χρονιά, η Mindshare βραβεύθηκε ως Media Agency of the Year, από τη Media Post
-
H Mindshare κατέκτησε 34 βραβεία στα MMA SMARTIES X and North America Awards που πραγματοποιήθηκαν στη Σιγκαπούρη
-
Η Mindshare ήταν το κορυφαίο Δίκτυο Επικοινωνίας στη WARC Media 100, έχοντας πραγματοποιήσει τρεις εξαιρετικές καμπάνιες
Η Mindshare ήταν ένας από τους μεγάλους νικητές του 2020. Η χρονιά της ξεκίνησε δυναμικά, καθώς στις 5 Ιανουαρίου αναγνωρίστηκε ως κορυφαίο πρακτορείο ενημέρωσης για δεύτερη συνεχή χρονιά. «Κι όχι μόνο για την ενσυναίσθηση που έδειξε τόσο στους δικούς της οργανισμούς, όσο και των πελατών της, αλλά για τον ευρύτερο κόσμο στον οποίο ανήκουν οι συνεργάτες – και, κυρίως, οι καταναλωτές που, τελικά, επηρεάζουν». Λίγο πριν το ξέσπασμα της πανδημίας, κατέκτησε την πρωτιά στη WARC MEDIA 100, έχοντας κυκλοφορήσει τις τρεις πιο βραβευμένες καμπάνιες, ενώ το Νοέμβριο, στη Σιγκαπούρη, κέρδισε 34 τίτλους στα MMA SMARTIES X and North America Awards.
Πίσω από την τεράστια αυτή επιτυχία, βρίσκεται και η Μαρία Βεληβασάκη. Τη γνωρίσαμε το 2017, ως τη «μαθηματικό που γοήτευσε τους Γερμανούς». Υπό τις εντολές της, η Mindshare κέρδισε τότε το SPEC για τον σχεδιασμό και την υλοποίηση του διαφημιστικού πλάνου της Cosmote των επόμενων ετών. Ολες οι αποφάσεις ελήφθησαν από το επιτελείο της Cosmote στην Ελλάδα όμως καθοριστική σημασία είχε και η γνώμη της μητρικής εταιρίας της Deutsche Telecom.
Πρόκειται για μία δυναμική γυναίκα που κυριαρχεί στον εργασιακό της χώρο, όμως προτιμά να παραμένει μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας. Oσοι τη γνωρίζουν, τη χαρακτηρίζουν αυστηρή αλλά δίκαιη. Και κάθε χρονιά που περνάει, αποδεικνύει πως για την εταιρεία δεν υπάρχει «ταβάνι».