Ψυχολογία

3 tips για να διαχειρίζεστε καλύτερα το χρόνο κατά τη διάρκεια της τηλεργασίας

Photo by Polina Zimmerman from Pexels

Ένα από τα μεγαλύτερα αρνητικά της τηλεργασίας, είναι η διαχείριση του χρόνου. Όλοι αυτοί οι μήνες που πολλοί εργαζόμενοι χρειάστηκε να δουλέψουν από τα σπίτια τους, είναι ιδιαίτερα πιεστικοί, καθώς αυτό που παρατηρείται, είναι ότι καταπατείται το ωράριο τους. Ο χρόνος γίνεται αόριστος με αποτέλεσμα να οδηγούνται στην κόπωση.

Είναι κατανοητό το γεγονός ότι οι συνθήκες είναι για όλους δύσκολες, όμως καλό είναι για όλους όσους εργάζονται με τηλεργασία να προσπαθήσουν να οργανώσουν λίγο καλύτερα το χρόνο τους.

Η ικανότητά μας να δομήσουμε τις μέρες μας θα μας δώσει μια μεγαλύτερη αίσθηση ηρεμίας ώστε τα πράγματα να μοιάζουν λίγο πιο φυσιολογικά. Όταν έχουμε τις κατάλληλες τεχνικές διαχείρισης του χρόνου, η ικανότητά μας να εστιάζουμε είναι καλύτερη, κάτι που μας φέρνει πιο κοντά στους στόχους μας.

Photo by Polina Zimmerman from Pexels

Ακολουθούν τρία tips που θα βοηθήσουν:

Δείτε πού διοχετεύετε την περισσότερη ενέργεια σας:

Ελέγξτε τα σημεία που καταλαμβάνουν τον περισσότερο χώρο μέσα στην εβδομάδα. Αυτά μπορεί να είναι περισπασμοί, όπως εισερχόμενα εισερχόμενα email ή ένα τηλέφωνο που πάντα σας αποσπά την προσοχή με τις ειδοποιήσεις.

Μια άλλη σημαντική πτυχή για τη διατήρηση της εστίασης είναι η προσοχή στα ψυχικά αποθέματα. Καλό θα ήταν λοιπόν να στοχεύσετε να ευθυγραμμίσετε το χρόνο σας με τις ώρες που αποδίδετε καλύτερα. Οι κύριες δραστηριότητες σας μπορούν να λάβουν τόπο όταν βρίσκεστε σε εγρήγορση, ενώ τα καθήκοντα που δεν είναι άμεσης προτεραιότητας μπορούν να γίνουν τη στιγμή που έχετε μειώσει τους ρυθμούς σας.

Δείτε πόσο χρόνο χρειάζεστε για να εκτελέσετε μια εργασία

Καλό είναι να γνωρίζετε συγκεκριμένα την ώρα που ξοδεύετε για την εκτέλεση μιας καθημερινής εργασίας που επαναλαμβάνεται. Με τον τρόπο αυτό, θα μπορέσετε να μοιράσετε το χρόνο σας ξεκινώντας από τις εργασίες που χρειάζονται περισσότερο χρόνο να διεκπεραιωθούν. Έτσι θα καταφέρετε να μειώσετε την κόπωση, αφού θα προσεγγίσετε πιο πολύ το ωράριο σας,

Γίνετε πιο ευγενικοί με όλους όσους συνεργάζεστε

Το πρώτο πράγμα που μπορείτε να κάνετε είναι να δείξετε μεγαλύτερη εμπιστοσύνη στους συνεργάτες σας. Ηθικά και μόνο η κίνηση αυτή θα τους βοηθήσει να είναι πιο συγκεντρωμένοι σε αυτό που κάνουν, χωρίς να χάνουν επιπλέον χρόνο με το αναρωτιούνται αν εκτελούν σωστά τα καθήκοντα τους. Επίσης αν χτίσετε αυτή τη σχέση, θα μπορείτε να επικοινωνείτε πιο ουσιαστικά μειώνοντας τα επίπεδα του στρες.

Το πραγματικό ενδιαφέρον προς το συνεργάτη ή το συνάδελφο, θα κάνει λιγότερο αγχωτική την εργασία, χωρίς να αισθάνεσθε ότι βρίσκεστε μονίμως σε μία αμυντική στάση ή σε μια θέση που θα πρέπει να δικαιολογείτε την κάθε σας επιλογή.

Στο σημείο αυτό αξίζει να σημειωθεί ότι σύμφωνα με μια έκθεση που κυκλοφόρησε νωρίτερα φέτος από την Αμερικανική Ψυχολογική Ένωση , 7 στους 10 εργαζόμενους ενήλικες αναφέρουν ότι η εργασία είναι μια σημαντική πηγή άγχους στη ζωή τους.

Διαβάστε επίσης:

Ποια είναι η σχέση του έρπητα ζωστήρα με το άγχος;

Γιατί χρειάζεται να ξεχωρίζουμε το στρες από το άγχος και την κατάθλιψη

Ποια είναι η λιγότερο γνωστή αιτία κατάθλιψης;

Ακολουθήστε το Portraits στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση