Ψυχολογία

#μένουμεσπίτι: 3 tips για να κρατήσετε υγιή την επιχείρηση σας

Photo by Thought Catalog on Unsplash

Ο αντίκτυπος της πανδημίας στην οικονομία είναι πολύ βαρύς και η αβεβαιότητα παραμένει μία σταθερά που δεν βοηθάει τους επιχειρηματίες να κρατήσουν τον έλεγχο των επιχειρήσεων τους, ειδικά όσων εμπίπτουν σε μικρότερη κλίμακα.

Το ζήτημα είναι έστω και μέσα σε αυτή τη γενικότερη κρίση να καταφέρει ο καθένας να την κρατήσει βιώσιμη. Το μυστικό βρίσκεται στην προσαρμοστικότητα, δηλαδή στο να ακολουθεί κατά κάποιο τρόπο τα γεγονότα ώστε με τη λήξη της πανδημίας να μπορέσουν να ευδοκιμήσουν ξανά. Υπάρχει ακόμα περίπτωση για πολλούς να δοθεί ξανά μια ευκαιρία για την ανάπτυξη των επιχειρήσεων τους.

Αν είστε ιδιοκτήτης μίας επιχείρησης μπορείτε να διαβάσετε τα παρακάτω βήματα που θα σας βοηθήσουν να προσαρμοστείτε στις συνθήκες ώστε να βγείτε δυνατοί και να βοηθήσετε την εταιρεία σας να μείνει ανταγωνίσιμη μετά την κρίση της πανδημίας

Photo by LinkedIn Sales Navigator on Unsplash

1. Διαθέστε το προϊόν ή την υπηρεσία σας στο διαδίκτυο

Οι περισσότερες επιχειρήσεις μπορούν να γίνουν μεγαλύτερες με ορισμένες παρεμβάσεις. Για παράδειγμα πολλά studio γυμναστικής παραδίδουν online μαθήματα, αρκετά θέατρα προβάλουν live μέσω internet τα έργα τους κ.ο.κ.

Αυτό θα μπορούσε πραγματικά να είναι μια ευκαιρία για να επεκτείνετε την προσέγγισή σας ή να προσαρμόσετε την υπηρεσία σας.
Σε περίπτωση που η επιχείρηση σας βασίζεται στο προϊόν, αλλά κυρίως πωλούνται στο φυσικό κατάστημα, μπορείτε να αρχίσετε άμεσα τις online πωλήσεις χρησιμοποιώντας ακόμα και τα social media όπως το instagram..

2. Αξιοποιήστε τις δεξιότητες ή εμπειρίες που έχετε οι οποίες θα μπορούσαν να προσφερθούν online

Προσπαθήστε να προσφέρετε online μαθήματα

Εάν είστε ιδιοκτήτης εστιατορίου, αντί να μαγειρεύετε φαγητό ανθρώπων, θα μπορούσατε να προσφέρετε στο πελατολόγιο σας μια σειράonline μαθημάτων για το μαγείρεμα γευμάτων στο σπίτι (χωρίς φυσικά να διαδίδετε τις μυστικές συνταγές σας).

Εάν είστε φωτογράφος, μπορεί να υπάρχουν κάποιοι στο κοινό σας που θέλουν να κατανοήσουν τη μεγαλοφυΐα πίσω από την εργασία σας και να μάθουν τα βασικά ή τις προηγμένες στρατηγικές που χρησιμοποιείτε για τη συλλογή μοναδικού περιεχομένου.

Εάν είστε μασέρ, μπορείτε να παρέχετε μια ηλεκτρονική εκπαίδευση για ζευγάρια για το πώς να κάνουν μασάζ αποτελεσματικά ο ένας στον άλλον στο σπίτι.

Μην τροποποιήσετε απλά την υπηρεσία σας αλλά σκεφτείτε περισσότερα για τις πληροφορίες που μπορείτε να δώσετε στους ανθρώπους. Η αλλαγή αυτή μπορεί να είναι μία ευκαιρία ανάπτυξης.

Το βασικό ερώτημα εδώ είναι τι σας ρωτούν πάντα οι άνθρωποι που βάση δεξιότητας και εμπειρίας μπορείτε να τους το προσφέρετε. Με τον τρόπο αυτό θα προσφέρετε στον εαυτό σας μια νέα ροή εισοδήματος.

3. Πώς μπορείτε να ρυθμίσετε την επιχείρησή σας έτσι ώστε να μην επηρεάζεται από εστίες ή άλλους παγκόσμιους παράγοντες στο μέλλον

Εργαστείτε για να αναπτύξετε την αφοσίωση του brand.

Όταν εξετάζετε τις επιχειρηματικές σας προσφορές, παρατηρήστε ποιες από αυτές έχουν τον παράγοντα του ενθουσιασμού και του απαραίτητου.

Υπάρχει επίσης μια ωραία ιδέα που ονομάζεται εμπιστοσύνη στο εμπορικό σήμα, πράγμα που ουσιαστικά σημαίνει ότι οι πελάτες σας είναι πολύ πιστοί σε εσάς ακόμη και κατά τη διάρκεια βραχώδους οικονομικούς χρόνους.

Εστιάστε στον τρόπος που θα ενισχύσει αυτή τη σχέση τώρα.

Τελευταίο αλλά εξίσου σημαντικό, το απόλυτο αντίδοτο σε ύφεση και ιούς είναι η διαφοροποίηση των εσόδων σας.

Αν μια ροή είναι προσωπική και ξεραθεί, θα θελήσετε να έχετε μια ροή εισοδήματος στο διαδίκτυο για να την αντικαταστήσετε, οπότε σκεφτείτε πώς μπορείτε να διαφοροποιήσετε τους τρόπους με τους οποίους κερδίζετε χρήματα, με τον ίδιο τρόπο που θα διαφοροποιούσατε το δείπνο σας ή το χαρτοφυλάκιο των μετοχών.

Εάν επιλέξετε να ανανεώσετε την προσέγγιση της επιχείρησής σας προσφέροντας κάτι διαφορετικό και προσβάσιμο στους πελάτες σας και διατηρώντας την εμπιστοσύνη του εμπορικού σήματος, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αυτόν τον απαιτητικό χρόνο ως ευκαιρία για επέκταση και η επιχείρησή σας θα αποδειχθεί ισχυρότερη.