Η τηλεργασία, όσο περνάει ο καιρός, γίνεται όλο και πιο αποδεκτή από τον κόσμο. Σύμφωνα με το Harvard Business Review, έρευνες δείχνουν ότι όλο και περισσότεροι εργαζόμενοι δηλώνουν ότι προτιμούν να εργάζονται από το σπίτι, ακόμα και αν χρειαστεί να υποστούν τα μειονεκτήματα αυτής της συνθήκης.
Οι μεγάλες εταιρείες, όπως το Facebook, Spotify κτλ, λαμβάνουν υπόψη τη νέα τάση που αρχίζει να δημιουργείται και ήδη απασχολεί πλήρως εργαζόμενους από απόσταση.
Αυτό σημαίνει ότι στο άμεσο μέλλον, η τηλεργασία θα απασχολεί ένα μεγάλο αριθμό εργαζομένων σε όλο τον κόσμο, όχι εξαιτίας της πανδημίας αλλά από επιλογή.
Υπάρχουν αρκετοί παράγοντες όμως που οφείλει ένας μάνατζερ να υπολογίσει, για να φέρει την απομακρυσμένη του ομάδα πιο “κοντά”. Ο βασικός λόγος που αυτό είναι απαραίτητο, είναι για την αυξημένη παραγωγικότητα και την αποδοτικότητα των υπαλλήλων, αλλά και για τη διατήρηση της ψυχικής τους ηρεμίας.
Σε περίπτωση που είστε ο επικεφαλής μιας ομάδας, δείτε όλα όσα μπορείτε να κάνετε για να μειώσετε τις αποστάσεις μεταξύ σας:
Επιτρέψτε έναν “χώρο αναμονής” στα meetings
Όταν κανονίζετε ένα meeting μέσω βιντεοκλήσης, μπορείτε να ανοίξετε τη σύνδεση δέκα λεπτά νωρίτερα, για να δώσετε την ευκαιρία στα υπόλοιπα μέλη να συνομιλήσουν χαλαρά μεταξύ τους. Αυτού του είδους η κοινωνικοποίηση θα κάνει πολύ καλό στην ομάδα σας.
Δημιουργήστε ομαδικά event
Η σχέση με τους συνεργάτες σας είναι πρωτίστως επαγγελματική. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι δεν μπορείτε μέσα σε αυτό το πλαίσιο να φέρετε πιο κοντά την ομάδα σας μέσω μιας κοινής συνομιλίας, με άλλα θέματα που δεν αφορούν τη δουλειά.
Για παράδειγμα προτείνετε σε μια ομαδική συνομιλία, κάθε Δευτέρα να στέλνετε αστείες στιγμές από το Σαββατοκύριακο.
Καθημερινά check-in
Tα καθημερινά check-in, είναι σημαντικά. Επειδή δεν βρίσκεστε στο γραφείο, όπου μπορείτε ανά πάσα στιγμή να συννενοηθείτε για ό,τι και αν προκύψει, μπορείτε να ορίσετε μια συγκεκριμένη ώρα μέσα στη μέρα όπου θα γίνεται μια αναφορά σχετικά με το τι έχει ολοκληρώσει ο καθένας και τι έχει σε εκκρεμότητα
Δείξτε κατανόηση
Καλό θα ήταν να υπολογίσετε το γεγονός ότι οι υπάλληλοι έχουν ανάγκη από ξεκούραση αλλά και ένα δικό τους πρόγραμμα. Δείξτε τους ότι όντως σας νοιάζει να είναι υγιείς και μην περιμένετε να γίνουν όλα σύμφωνα με το δικό σας πρόγραμμα. Η ενσυναίσθηση είναι πολύ σημαντική.
Διαβάστε επίσης:
9 βήματα για να επιλέξετε το κατάλληλο όνομα της επιχείρησης σας
Τα 5 λάθη που πρέπει να αποφύγετε όταν ξεκινάτε μια νέα επιχείρηση
3 tips για να διαχειρίζεστε καλύτερα το χρόνο κατά τη διάρκεια της τηλεργασίας
Ακολουθήστε το Portraits στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση