Η οικονομική κρίση που έφερε η πανδημία, επηρέασε πολλές επιχειρήσεις και ειδικά τις πιο μικρές, οι οποίες βρίσκονται αντιμέτωπες με μεγαλύτερες προκλήσεις προκειμένου να επιβιώσουν.
Παρόλα αυτά, αρκετές από αυτές ήταν αρκετά ευέλικτες και κατάφεραν να στραφούν στις διαδικτυακές πωλήσεις για να ενισχύσουν τη λειτουργία τους.
Σε περίπτωση που επιθυμείτε να ξεκινήσετε μια ατομική επιχείρηση, αλλά ακόμα είστε διστακτικοί να κάνετε ένα οικονομικό άνοιγμα, δείτε τι μπορείτε να κάνετε ώστε να βρείτε νέους πελάτες χωρίς να πληρώσετε διαφήμιση. Θα χρειαστείτε χρόνο αλλά σίγουρα όχι χρήμα!
Δημιουργήστε μια προσωπική μάρκα
Όταν ξεκινάτε για πρώτη φορά μια επιχείρηση, τα προβλήματα προκύπτουν από το θέμα της εμπιστοσύνης, ειδικά όταν είστε αυτός που τους παρέχει την υπηρεσία.
Επιλέξτε να φαίνεται η προσωπική σας επωνυμία και περιλάβετε την στη σελίδα σας. Αποκτήστε ενεργή παρουσία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, φτιάξτε το δικό σας ιστότοπο, στείλτε δελτία τύπου κ.τ.λ.
Με τον τρόπο αυτό οι υποψήφιοι πελάτες θα έχουν την ευκαιρία να σας γνωρίσουν καλύτερα.
Το brand name καλό είναι να μην επιλεχθεί τυχαία. Είναι σημαντικό να σχετίζεται με τη φιλοσοφία και την ιστορία σας, αφού επιλέγεται με σκοπό να το εκπροσωπήσουν τα προϊόντα ή οι υπηρεσίες σας.
Κάντε το δικό σας PR
Προωθήστε τον εαυτό σας στα μέσα ενημέρωσης.
Ξεκινήστε με τη δημιουργία μιας μεγάλης λίστας μέσων μαζικής ενημέρωσης στα οποία επιθυμείτε να εμφανιστείτε και μετά δείτε σε ποια θεματολογία επικεντρώνονται για να βεβαιωθείτε ότι είναι σχετική με το brand σας.
Στη συνέχεια, προσαρμόστε ένα δελτίο τύπου ή δημιουργήστε ένα σχετικό άρθρο με το brand που θα είχε ενδιαφέρον να το δημοσιεύσουν και ξεκινήστε να στέλνετε e mail στις επαφές σας.
Παρέχετε δωρεάν αξία
Καμία επιχείρηση δεν ξεκινάει με έσοδα. Επομένως στην αρχή μπορείτε να προφέρετε κάτι δωρεάν, από tips αν έχετε υπηρεσία μέχρι κάποιο δώρο αν είναι προϊόν, για να γίνετε πιο αξιόπιστοι.
Αποφάσισα να γράφω εβδομαδιαίες αναρτήσεις ιστολογίου και να δημιουργώ συμβουλές
Εκτός από τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που προσφέρετε, δημιουργήστε τουλάχιστον έναν τρόπο για να μοιραστείτε δωρεάν αξία με το κοινό σας.
Βασιστείτε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μπορούν να είναι μια ισχυρή δωρεάν οδός εύρεσης νέων πελατών για την επιχείρησή σας. Χρησιμοποιήστε κυρίως το Instagram και το Facebook, δημοσιεύοντας τουλάχιστον μία φορά την ημέρα και στις δύο πλατφόρμες.
Κρατήστε τους φίλους της βιομηχανίας κοντά
Αξιοποιήστε την ατζέντα σας. Πρώην συνεργάτες ή άτομα που γνωρίζετε και έχουν ήδη επιχειρήσεις όχι όμως ανταγωνιστικές με τη δική σας, μπορούν να σας «διαφημίσουν» στους δικούς τους πελάτες, όπως θα κάνετε και εσείς το ίδιο για εκείνους, μόλις διευρύνετε το δικό σας πελατολόγιο.
Διαβάστε επίσης:
Με ποιες τεχνικές θα καταλάβετε αν σας λένε ψέματα σε μία συνέντευξη;
5 ψέματα που μας λέει το μυαλό και εμείς τα πιστεύουμε
Μην αποχωρήσετε από μία συνέντευξη αν δεν κάνετε πρώτα 4 βασικές ερωτήσεις
Ακολουθήστε το Portraits στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση